Wij zijn hier al heel wakkerquote:
Beterschap dan maar weer...quote:Op woensdag 7 april 2010 08:29 schreef Laydina het volgende:
Sol, vergeet de keelpijn, koppijn en lichte misselijkheid niet die ik er 3 dagen bij heb gekregen. Nee alleen voor een verkoudheidje blijf ik echt niet thuis. Als ik kan werken doe ik dat
Knuffelquote:Op woensdag 7 april 2010 08:29 schreef Laydina het volgende:
Sol, vergeet de keelpijn, koppijn en lichte misselijkheid niet die ik er 3 dagen bij heb gekregen. Nee alleen voor een verkoudheidje blijf ik echt niet thuis. Als ik kan werken doe ik dat
Meneer heeft een taxi? de luxequote:Op woensdag 7 april 2010 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
Danke Fraulein. nu ff wachten tot we opgehaald worden
quote:Op woensdag 7 april 2010 08:56 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgenwat fijn om weer vanuit mijn eigen huis te posten. ik heb relatief ok geslapen, wat meer wakker geweest dan in t ziekenhuis maar hier is ook meer leven natuurlijk (de laatste week daar lag ik alleen). De mr heeft super geslapen en voelt zich veel relaxter met mij erbij
ben wel een stukkie moeier hier maar zoals de mr even terughaalde voor mij: ik heb natuurlijk gisteren ook heel veel gedaan in vergelijk met andere dagen.![]()
nu eens ontbijten
quote:Op woensdag 7 april 2010 08:56 schreef DarkElf het volgende:
beterschap laydina..
goeiemorgenwat fijn om weer vanuit mijn eigen huis te posten. ik heb relatief ok geslapen, wat meer wakker geweest dan in t ziekenhuis maar hier is ook meer leven natuurlijk (de laatste week daar lag ik alleen). De mr heeft super geslapen en voelt zich veel relaxter met mij erbij
ben wel een stukkie moeier hier maar zoals de mr even terughaalde voor mij: ik heb natuurlijk gisteren ook heel veel gedaan in vergelijk met andere dagen.![]()
nu eens ontbijten
Omdat je in het buitenland zit, is het je vergeven hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
was al bij de klant. maar was idd met de taxi
nu al?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:28 schreef SeaOfLove het volgende:
wat heerlijk voor jou en Rt, ElfLie, succes zo met je tentamen! Zo avondeten is klaar
Succes zometeenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:22 schreef LieLie het volgende:
ben benieuwd hoe het tentamen straks gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |