* maartena belt even Colorado voor een extra goal.quote:
mofoquote:Op zaterdag 17 april 2010 06:38 schreef maartena het volgende:
[..]
* maartena belt even Colorado voor een extra goal.
De Sharks hebben met 8-2 gewonnen van de Preds toen ze nog niet zeker waren van de playoffs, en toen speelde die sterke verdediging (ik neem aan dat je op Weber en Suter doelt) waardeloos, die gasten waren -5 ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:53 schreef Saviola het volgende:
Haha wat een uitslagen zeg.. 7-4, 6-5,.. ik wist de eindstanden nog niet dus net weer samenvattingen gekeken, echt zitten lachen bij Avs-Sharks, elke tegenaanval die erin ging bij de Avsik zag 'm alweer aankomen maar dan nog die late gelijkmaker en winst in OT, beetje jammer
![]()
Chicago gaat 't ook erg lastig krijgen met die sterke verdediging van Nashville..
klopt, maar alleen om even aan te geven dat die verdediging ook niet feilloos isquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:23 schreef Saviola het volgende:
Ja zo'n uitschietertje kan iedereen overkomen.
Aan 4 van de 5 goals had hij niet echt schuld, maar hij maakte ook op geen van die kansen een fantastische redding zoals hij soms doet. Matige avond inderdaad.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:38 schreef Katth het volgende:
Holy shit, 5 goals op 22 shots? Slechte avond voor Nabokov.
Zag het gebeuren, lelijk overtreding met die slash op de knie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:24 schreef nyny83 het volgende:
OVerigens Vanek geblesseerd tijdens deze wedstrijd. Lower body injury. Hoop voor de Sabres dat ie snel weer terugkomt, want hem kunnen ze eigenlijk niet missen als ze echt ver willen komen.
ja, leuk aanvallend spel ook vooral. Niet dat verdedigende voorzichtige gezeik, gewoon er vol voor gaan en zien waar het schip strandt. Niet altijd de handigste manier, wel het leukst om naar te kijken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:39 schreef Fiama het volgende:
Ik zit ook te kijken, helaas alweer bijna voorbij. Ik denk dat deze voor Boston wordt.
Wat een Playoffs tot nu toe, heb al vele goede wedstrijden gezien
haha ik had de uitslag gezien en las de reacties op volgorde en toen dacht ik: zonde man! Goed dat je toch nog wakker gebleven bentquote:Op zondag 18 april 2010 03:54 schreef Katth het volgende:
Woohoo toch blij dat ik nog wakker gebleven ben!
alleen hawks nog niet, maar die hebben pas 1x gespeeld.quote:Op zondag 18 april 2010 12:07 schreef Katth het volgende:
Alle series zijn nu dus tied, ook Vancouver laat het thuis liggen. Spannende eerste ronde zo!
Die wedstrijd was wel een domper voor Chicago. Ik verwacht dat ze het vanavond toch ook 1-1 maken, anders gaat het nog heel zwaar voor ze worden, en dat weten ze zelf net zo goed.quote:Op zondag 18 april 2010 14:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
alleen hawks nog niet, maar die hebben pas 1x gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |