Eens, maar het is toch jammer om zulke helden te zien aftakelen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:37 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Ach ja, maar beter ook. Het doet pijn aan je ogen om zo'n voormalige topper zo te zien afzwakken. Je kan beter stoppen als je nog een bepaald niveau haalt dan dat je langzaam de lines afzakt en uiteindelijk zelfs helemaal niet meer speelt (Zie bijv. Alexander Mogilny). Wat mij betreft doet die andere jeugdheld, Paul Kariya hetzelfde. Creëert voor de Blues weer de nodige salary ruimte (naast de ruimte die ze al hadden) om de zo broodnodige versterkingen te halen.
Het verschilt ook per speler he. Als iemand nog mee kan komen is het geen probleem, als iemand duidelijk aftakelt moet hij gewoon stoppen. Zie Chelios.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:15 schreef maartena het volgende:
Hey, Teemu is ook bijna 40...... en kan nog steeds als de besten meekomen.
Bruins en Canadiens zijn er ook nog niet helemaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:41 schreef WesCAddle het volgende:
Nog 1 a 2 wedstrijden te gaan. Enkel Philadelphia en de Rangers vechten nog om een play-off plaats.
Backstrom, geweldige center, al profiteerd hij natuurlijk wel van 't feit dat hij op een line met Semin en Ovechkin staat en dat hij geregeld Green achter zich ziet. Met een beetje geluk gaat hij de 100-puntengrens dit jaar doorbreken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef Katth het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat Bryzgalov de MVP gaat winnen, maar 1 speler wordt nogal vergeten vind ik. Wat dacht men van Nicklas Backstrom?
Net ff gecheckt, U heeft helemaal gelijk, excuus!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Bruins en Canadiens zijn er ook nog niet helemaal
Favorieten zijn wat mij betreft:quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:55 schreef sp3c het volgende:
wie is op dit moment eigenlijk favoriet voor de cup?
Ryan Miller speelt er he, dit jaar waarschijnlijk de Vezina trophy winnaar (mits hij ook goed presteert in de playoffs). Verder niet echt topspelers maar wel een goed op elkaar ingespeeld team met af en toe een uitschieter (Let op Connolly, die kan fantastische dingen doen met een puck, en op Jason Pominville, snelle winger).quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:28 schreef sp3c het volgende:
sabres vind ik ook wel leuk (sinds Grant Fuhr)
dat ga ik volgen
Sharks een favoriet en Detroit een outsiderquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Favorieten zijn wat mij betreft:
- Capitals
- Penguins
- Blackhawks
- Sharks
Outsiders zijn:
Sabres, Devils, Canucks, Red Wings
De Sharks hebben over het algemeen gezien natuurlijk een beter seizoen gedraaid. Dat de Red Wings de laatste tijd ineens fantastisch in vorm zijn wil niet zeggen dat ze ook het betere team zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef Saviola het volgende:
[..]
Sharks een favoriet en Detroit een outsiderdaar moet ik toch eens goed om lachen..
Hij lead in goals, Crosby heeft er 49.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:53 schreef Theoden het volgende:
Ovy nu tied for goals en leading in points. Lets go!
Heerlijke wedstrijd weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |