SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Niet veel, maar als je droger stuk is, kun je het nog uithangen. Met een combi-apparaat wordt dat lastig.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:12 schreef Wupppie het volgende:
wat heb je dan nog aan een droger als je wasmachine kapot is?
Mijn droger is al een keer stuk geweest, ik kon nog gewoon wassen. De warmteunit heeft namelijk weinig invloed op het draaien van de trommel.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Niet veel, maar als je droger stuk is, kun je het nog uithangen. Met een combi-apparaat wordt dat lastig.
Er zijn meer dingen die er stuk aan kunnen gaanquote:Op woensdag 7 april 2010 01:41 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Mijn droger is al een keer stuk geweest, ik kon nog gewoon wassen. De warmteunit heeft namelijk weinig invloed op het draaien van de trommel.
Ik zat net even te googlen en daar zag ik een Miele van bijna ¤2k. Ik vermoed dat die wel goed is, maar het mag dan wat kostenquote:Op woensdag 7 april 2010 01:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Los van het 'stuk' argument zijn die apparaten gewoon kut.
Lees maar eens een paar reviews van verschillende modellen.
Ik heb er een jaar geleden eens voor gekeken, maar er zijn geen goede te vinden.
Werkt prima met zo'n tussenstuk ertussen (met of zonder uittrekbaar plateau waar je de was op kan leggen)...Met zo'n tussenstuk staat de boel wat steviger op elkaar en het ziet er beter uit....lijken beide aparte machines één geheel.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:54 schreef zoz het volgende:
Nou, dat wordt dus geen combinatie.
Wel jammer, nu moet ik een wasdroger op de wasmachine stapelen pffff..
Ik heb zelf ook een combi (ruimtegebrek toen ik dat ding nodig had). Erg tevreden over. Inderdaad zoals je hier zegt.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb de goedkoopste combi die ik destijds kon vinden (Indesit) en ben tevreden. Nadeel is dat je niet kan wassen en drogen tegelijk, wat handig kan zijn als je veel was hebt. Voordeel is dat je hem 's nachts aan kan zetten en dat hij dan de hele riedel achter elkaar doet.
De capaciteit van de droger is inderdaad kleiner dan die van de wasmachine, wat betekend dat ik vaak m'n was na het wassen in tweeën moet splitsen en afzonderlijk moet drogen.
Nu woon ik alleen en heb maximaal 2 wasjes per week. Daarbij hang ik veel dingen nog op die ik niet in de droger wil hebben en in de zomer hang ik alles op in de tuin. Ruimte in mijn huis was beperkt en dan vind ik het ideaal. Mijn beide broers hebben trouwens hetzelfde apparaat en zijn ook tevreden. Ik zou het iedereen die beperkte ruimte heeft aanraden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |