Java zelf zal best tof zijn, ik heb alleen zo'n ongelovelijke kut docentquote:
Ook met i7, 2tb HDD en 8/16gb geheugen of die goedkope?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:19 schreef BroodjePindakaas het volgende:
OT: Ik heb er drie dagen geleden een gekocht. 27" ook.. Super ding
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef Aestivate het volgende:
Ik zou het zeker doen.Apple staat bekend om zijn scherpe aanbiedingen, transparantie, mogelijkheden, geschikte programmatuur en ondersteuning van open standaarden!
JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHA HAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het zeker doen.Apple staat bekend om zijn scherpe aanbiedingen, transparantie, mogelijkheden, geschikte programmatuur en ondersteuning van open standaarden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus
Maar eik ook weer nie.
http://www.youtube.com/user/russmaffia#p/u/1/X25G79Rnbmo :')
Apple en open standaarden? Afgezien van H.264, DRM-vrije AAC, OpenGL, OpenCL, POSIX, Jabber, HTML5, CSS3, epub, Apache, MySQL, en WebKit, de eerste browser renderengine die 100% scoorde bij de Acid3 test, heeft Apple niks met open standaarden nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor moet je bij Microsoft zijn! Afgezien van .wma, .wmv, .doc, .lit, .asf, DirectX, en de belabberde ondersteuning van webstandaarden door Internet Explorer, speelt Microsoft zeker een toonaangevende rol wat betreft open standaarden ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Apple en open standaarden? Afgezien van H.264, DRM-vrije AAC, OpenGL, OpenCL, POSIX, Jabber, HTML5, CSS3, epub, Apache, MySQL, en WebKit, de eerste browser renderengine die 100% scoorde bij de Acid3 test, heeft Apple niks met open standaarden nee.
Daarvoor moet je bij Microsoft zijn! Afgezien van .wma, .wmv, .doc, .lit, .asf, DirectX, en de belabberde ondersteuning van webstandaarden door Internet Explorer, speelt Microsoft zeker een toonaangevende rol wat betreft open standaarden ja.Goed man, je hebt één aspect deels een beetje weten te ontkrachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met die open standaarden doel ik meer op het gebruik van USB, SD kaarten, spul wat 95% van de wereld gebruikt maar Apple altijd kundig weet te weren.
Nooit want Apple vind het geen goed programma en doordat ze nogal een groot ego hebben bij deze firma komt ie er ook niet.quote:
Dan ontploft je mac!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef IkBenOzan het volgende:
http://www.apple.com/down(...)dobeflashplayer.html
Niet voor iphone of de ipad, deze doen geen flash... wel html5.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef IkBenOzan het volgende:
http://www.apple.com/down(...)dobeflashplayer.html
Ik zit nu op iPod touch heb je goede site's waar ik kan zien of html5 goed werkt op iPodquote:Op woensdag 7 april 2010 20:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niet voor iphone of de ipad, deze doen geen flash... wel html5.
Youtube heeft wel een beta voor de html5 player : http://www.youtube.com/html5
Imac heeft wel flashquote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zit nu op iPod touch heb je goede site's waar ik kan zien of html5 goed werkt op iPod
en gaan steeds meer dingen over naar HTML5 zodat ik strals zorgeloos op mijn iMac kan kutten?
niemand heeft meer een mac tegenwoordig, eenmalige rage was hetquote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef r3gi3boy het volgende:
Heb je 'm nog gekocht? Ik wil er ook eentje kopen namelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |