Ik vond het wel grappig.quote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef PfenisBaron het volgende:
Prachtige afgang van die pauper van een Linedance weer in dit topic. Wat een niveauloze lul zonder enig discussietalent is het ook! Keer op keer probeert ie het weer en faalt ie opnieuw
Die vent heeft het denkvermogen van een dropsleutel, maar hij is zó achterlijk dat ik er ook wel weer respect voor heb.quote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef PfenisBaron het volgende:
Prachtige afgang van die pauper van een Linedance weer in dit topic. Wat een niveauloze lul zonder enig discussietalent is het ook! Keer op keer probeert ie het weer en faalt ie opnieuw
Verliezen doet pijnquote:Op maandag 20 december 2010 18:55 schreef PfenisBaron het volgende:
Nee, je bent het niet waard jongen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een vergelijk? Ga jij maar een vergelijk maken jongen.
Ik bepaal zelf wel waar ik mijn geld aan uitgeef, oke? En 2e hands en nieuw vergelijken...lekker zinvolquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En ik heb 300 euro minder voor mijn MBP betaald dan hij aan zijn Dell gaat uitgeven. Dat dringt alleen niet door bij hem.
Mensen met een computermerk in hun avatar...slaap je ook onder een Apple dekbed?quote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Die vent heeft het denkvermogen van een dropsleutel, maar hij is zó achterlijk dat ik er ook wel weer respect voor heb.
Maar het blijft hilarisch natuurlijk.
Fijn dat je het zelf ook zietquote:Op maandag 20 december 2010 19:40 schreef retorbrapi het volgende:
Een onuitputtelijke bron van leedvermaak.
Nee beschonken autorijden gaan verheerlijken is een goede avatarquote:Op maandag 20 december 2010 19:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mensen met een computermerk in hun avatar...slaap je ook onder een Apple dekbed?
Of je hele username ontlenen aan een gayhobby..dan heb je het ook gemaakt zegquote:Op maandag 20 december 2010 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee beschonken autorijden gaan verheerlijken is een goede avatar
Ja, ik heb het gezicht van Steve Jobs op mijn kussen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mensen met een computermerk in hun avatar...slaap je ook onder een Apple dekbed?
Gooi je computer maar uit het raam, met jou zal het nooit iets worden.quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Of je hele username ontlenen aan een gayhobby..dan heb je het ook gemaakt zeg![]()
En dan gaan beginnen over zelf bepalen waar je je geld aan uitgeeft.. G!Maakt dat niet je hele eigen rits argumenten nóg hilarischer? Je kunt alleen nog maar verliezen hier knul, beter log je uit.
Grappig, dat denkt de rest over jou.quote:Op maandag 20 december 2010 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gooi je computer maar uit het raam, met jou zal het nooit iets worden.
Dat dus. En amateurs.quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Aestivate het volgende:
Apple.Voor mensen met strakke broeken en kekke kapsels.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Aestivate het volgende:
laat mijn billen mooi uitkomen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:06 schreef Aestivate het volgende:
Oftewel, met allebei krijg je hetzelfde voor elkaar, alleen met PC's wordt het zo moeilijk en omslachtig als het rijden van een Kawasaki, en met Macs is het zo simpel als het rijden van een driewieler. Goed argument.quote:
Wel jammer dat dat ding nadat ie de 150 mph heeft gehaalt blauw wordt en dat alleen nog maar de knipperlichten werken.quote:
Deze manquote:
Wacht even, hij moet eerst even windows opstarten.quote:Op maandag 20 december 2010 21:55 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Deze man![]()
Altijd scherp, altijd up-to-date mijn zijn inserted-pics en altijd onnozel in zijn inhoud.
Als je mijn buurman was hadden we al lang een goed gevecht gehad knul, als je dat maar weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |