Omdat sbs6. Noob.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:24 schreef Lysdexie het volgende:
Waarom in KLB
Dat dat in KLB mocht, had toch in principe niks met de zender SBS6 te makenquote:
Njah er waren zoveel klachten over SBS dat er uiteindelijk een SBSreeks is gekomen voor de zondagavond, die ik de afgelopen keer heb vermoord omdat ik een livestream + chat online had gezetquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:26 schreef Manu. het volgende:
[..]
Dat dat in KLB mocht, had toch in principe niks met de zender SBS6 te maken
Totaal geen medelijden mee inderdaad.quote:
Held...quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef henrydg het volgende:
[..]
Njah er waren zoveel klachten over SBS dat er uiteindelijk een SBSreeks is gekomen voor de zondagavond, die ik de afgelopen keer heb vermoord omdat ik een livestream + chat online had gezet
Klopt en werkt ook goedquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef henrydg het volgende:
[..]
Njah er waren zoveel klachten over SBS dat er uiteindelijk een SBSreeks is gekomen voor de zondagavond, die ik de afgelopen keer heb vermoord omdat ik een livestream + chat online had gezet
Wij betalen met zijn allen haar uitkering, huursubsidie, voedselbank, krraamverzorging en alle andere kankerzooi die dit soort paupers met zich meebrengen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Totaal geen medelijden mee inderdaad.
Vinden het zelf interessant om met een getinte te palen en te pronken, dan dragen ze ook maar de consequenties.
Vaak ook een bepaald slag volk, dus dan kan ik er sowieso beter mee leven.
Dan moeten ze het bij de bron aanpakken. In mijn post bij het woordje 'getinte' ongeveer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:32 schreef star_gazer het volgende:
Wij betalen met zijn allen haar uitkering, huursubsidie, voedselbank, krraamverzorging en alle andere kankerzooi die dit soort paupers met zich meebrengen.
Sorry, ik ben toch voor de breinaald en daar op volgend een verplichte sterilisatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |