Ze kan wel scherp debatteren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 21, vrouw en stem op de SGP. Hoe debiel kun je zijn ?

Gemiste abortus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 21, vrouw en stem op de SGP. Hoe debiel kun je zijn ?

Misbruik van intelligentie, heet dat.quote:

Eerst trouwen hé.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:11 schreef venomsnake het volgende:
Dat SGP meiske heeft best een geil snoetje.

Iemand die scherp debatteert maakt misbruik van haar intelligentie? Nee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:11 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Misbruik van intelligentie, heet dat.
'Laten we wel wezen, ik ben een jonge, zelfstandige vrouw' oid, die was wel ingestudeerd denk ik.

Zeker erg goed zelfs. Dat zo'n intelligente vrouw dat standpunt heeft verbaast me dubbel.quote:

Ik kijk ook altijd met een soort mengeling van weemoed en ongeloofquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker erg goed zelfs. Dat zo'n intelligente vrouw dat standpunt heeft verbaast me dubbel.

Ik ben haar naam alweer vergeten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:15 schreef Blistering het volgende:
Hyves, facebook, staphorster.com account? Al meer bekend?

Echt he.quote:

Wanneer telt iets dan als mibruik van intelligentie volgens jou? Als het bewust is?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Iemand die scherp debatteert maakt misbruik van haar intelligentie? Nee.

Uit welk incestdorp is zij dan tevoorschijn gehaald?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |