quote:
quote:
Trusten, Flurry!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
JA tvp en truste.
Zoek morgen wel het origineel van de Foo Fighters en dan akoestisch voor je op Dirkh
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
JA tvp en truste.
Zoek morgen wel het origineel van de Foo Fighters en dan akoestisch voor je op Dirkh
Het echte leven moet er in komen, wacht maar totdat het NSF echt gaat borrelen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Even zitten kijken, maar dat ESF- subforum is nou niet bepaald dat je zegt 'Het loopt storm'.
De SC-topics vliegen er daarentegen doorheen.
Kunt u dat verklaren??
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:50 schreef Dirkh het volgende:
Ll, Parmore kan ik wel waarderen, ook live.
Tombo!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker Ll!!!
Ik ga zo ook op bed...
Da's niet zo moeilijk te verklaren toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Even zitten kijken, maar dat ESF- subforum is nou niet bepaald dat je zegt 'Het loopt storm'.
Kunt u dat verklaren??
Is het NSF niet al geweest?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het echte leven moet er in komen, wacht maar totdat het NSF echt gaat borrelen.
Beste dag van de week! Lekker frietjes eten in het zonnetje en als je nat werd in een waterattractie was je zo weer droog.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Je had echt een superdag met dit weer zo Cat, in de Efteling!
Het was redelijk druk maar best te doen. Langste wachttijd van de Vliegende Hollander: 45 minuten. Maar bij Droomvlucht zaten we in 10 minuten in een karretje.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
Leuk Cat, heurlijk weer en ik denk dat het que drukte ook wel meeviel?
[..]
Fuck, heb ik dat gemist.quote:
OK, dank voor dit uitvoerige antwoord.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk te verklaren toch?
In de topics over de inzendingen gebeurt even weinig omdat ze inmiddels allemaal al bekend zijn bij de meesten. Dus het wachten daar is vooral op het eurovisie voordat daar weer meer over te melden valt.
Maar in april is Eurovision in Concert en dan zijn er diverse acts van landen die meedoen in Nederland, dus dan valt er vast wel weer nieuws over te melden!
En vorig jaar was het ESF subforum maar heel kort open en dat was ook niet leuk.
In de SC mag het over ook andere dingen dan het ESF gaan en ja, dan gaat dat harder ja
Dat weet ie wel, hij WAS ER BIJ!!!!!!!!!!quote:
Ik zou naar de klote zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
Lekker in het lentezonnetje door een niet te drukke
En daarna nog gebabysit bij mijn broer.
Ik zal de apotheose niet verklappen, maar dan moet je dat YouTube-filmpje toch echt even bekijken...quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ie wel, hij WAS ER BIJ!!!!!!!!!!
Dirkh en zijn Songfestival avontuur, volg het op Twitter!
Vergeet ook niet dat er een groep posters van de F&F SC is overgestapt naar de ESF SC.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Kunt u dat verklaren??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |