Het hoesie heb ik hierboven al gepost...quote:
Stage nog steeds bezig?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:33 schreef Etcetera het volgende:
Het zal een beetje raar lijken om op m'n stage plek te gaan slapen denk ik
Gelukkig nietquote:Op woensdag 7 april 2010 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stage nog steeds bezig?
Dacht dat die gecancelled was wegens het ontbreken van een goed PVA...
quote:
Geld dat je vervolgens weer weg kan brengen om die uitbestede zorgtaken te kunnen afnemen?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik geen moeke... ik heb de zorgtaken uitbesteed en doe iets waar ik elke maand mn geld voor krijg.
Theorie ze dan...quote:Op woensdag 7 april 2010 09:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelukkig nietIk wacht op een boek (denk dat Selexyz het gisteren verstuurd heeft, had in elk geval mail met een factuur) en ga vandaag lekker met de theorie bezig
Ja, zoiets. Al levert het per saldo toch wel meer op dan dat het kost.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geld dat je vervolgens weer weg kan brengen om die uitbestede zorgtaken te kunnen afnemen?
Merci beaucoupquote:
4+2 = 6quote:
Neuh, dit is in 1987 geweest.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
Vrienden van je, MM?
http://www.nuentoen.nl/fo(...)nd-in-amsterdam.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |