We hebben er zelfs 4! Maar ik had zelf wat Indiaas in elkaar geflanst. Niet slecht, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Hebben jullie daar een Indiaas restaurant? Die wil ik ook
Niet...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef Etcetera het volgende:
Hoe erg is het als ik Fatboy Slim heb ontdekt(zo van: hey dat nummer ken ik... en die ook... en die ook... en het is allemaal van dezelfde artiest
en het is leuk
![]()
)
![]()
Nu even niet, ga de koffer zo even inpakken voor de whisky trip naar Newcastle morgen.quote:
Er gaat echt een wereld voor me open hier in Nederlandquote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
We hebben er zelfs 4! Maar ik had zelf wat Indiaas in elkaar geflanst. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
Hoe laat moet je weg?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu even niet, ga de koffer zo even inpakken voor de whisky trip naar Newcastle morgen.
Die waarvoor Cobra afgezegd heeft...
Zoals een echte junk betaamtquote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Het beveiligingsplaatje op Herman's jasje?
Morgenmiddag rond 16.00 uur in IJmuiden zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe laat moet je weg?
Ik ga me dit hele weekend toeleggen op de muziek .
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor Herman was dat een soort van button...
Nee, www.motelmozaique.nl .quote:Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Op welke muziek ga je je storten dit weekend?
Nirvana?
nooit geweest, maar lekker veel bandjes, moet vast wat goeds tussen zittenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, www.motelmozaique.nl .
En zondag de kunstroute in Maassluis aandoen
Vorig jaar geweest en toen hadden we Royksopp, 2 Many DJ's(huis afgebroken, de foto stond pas nog op de voorpagina van MM), Fever Ray en The Whitest Boy Alive. Echt vetquote:Op donderdag 8 april 2010 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn een paar geleden ook naar Motel Mozaique geweest, leuk festivalen toen Zita Swoon Band in a Box gezien
![]()
was echt geweldig en toen The Guillemots ontdekt.
Angus & Julia Stone, Mumford & Sons, Benni Hemm Hemm, Admiral Freebee, Band of Horses, Fink, Kaki King zou ik aanraden om te beluisterenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nooit geweest, maar lekker veel bandjes, moet vast wat goeds tussen zitten
Dat lijkt me ookquote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Admiral Freebee is altijd leuk en een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |