Omdat Etcie geen petjes meer draagtquote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 in een hoekje kruipt en begint te janken. Alweer een ideaal en illusie minder...
Ja hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik er nog een paar heb, mag ik die ook sturen??Ik wil morgen ook nog even op mn werk kijken of ik daar photoshop heb, dan is het niet nodig en zou ik het daar kunnen doen.
Ik denk dat Twan er nog wel een paar wil hebben, ik laat dan nog wel van me horen. Alvast bedankt!!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hoor
Vandaag is het 16 jaar geleden dat deze man werd ontdekt:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig twijfelen de grote bonzen bij MTV of ze van de reclame terug moeten schakelen naar een shit serie. Vol met product placement reclame.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
En hier een stukje van MTV waarbij de grote bonzen bijna naar de reclame waren gegaan omdat ze bang waren dat er Rape Me gespeeld zou worden
Ik vermoed dat wat gezonder voer dan 1 wortel per dag meer helpt dan 5x per dag proberen. Bovendien is er wel meer kunstmatig aan die muts, dus waarom dan ook de inseminatie niet kunstmatig doen?quote:LONDEN - David Beckham moet niet alleen revalideren van zijn blessure, hij wordt ook uitgeput door zijn vrouw Victoria. Posh eist vijf keer seks per dag om zo haar kansen om zwanger te worden te verhogen.
Het is geen geheim dat Victoria graag een meisje wil en ze heeft dan ook een schema opgesteld met de tijden wanneer ze het meest vruchtbaar is.
Posh is aan haar 'seksplan' begonnen tijdens hun paasvakantie op de Caraïben. Becks heeft aan enkele vrienden toevertrouwd dat hij zijn vrouw amper kan bijhouden. Beckham revalideert immers van een achillespeesblessure en kan amper op zijn voet staan. Gelukkig heeft hij enkele dagen rust nu zijn vrouw in Londen vertoeft.
"David klaagt niet, maar hij kan amper op zijn voet staan, en nu moet hij ook nog eens vijf keer per dag in de slaapkamer presteren. Hij was blij dat Victoria enkele dagen naar Londen moest. Vic is echt wanhopig om zwanger te raken en dat eist zijn tol. David is bijna uitgeput." En dat het Posh menens is, blijkt uit het feit dat ze zelfs bereid is om meer te eten op aanraden van haar dokter.
Dat vroegen wij ons laatst ook al af... we hadden sweet sixteen er toevallig opstaan...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tegenwoordig twijfelen de grote bonzen bij MTV of ze van de reclame terug moeten schakelen naar een shit serie. Vol met product placement reclame.
Is er uberhaupt nog wel eens muziek op MTV eigenlijk ?
[..]
Wat een triestquote:Ik vermoed dat wat gezonder voer dan 1 wortel per dag meer helpt dan 5x per dag proberen. Bovendien is er wel meer kunstmatig aan die muts, dus waarom dan ook de inseminatie niet kunstmatig doen?
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Etc. mooi je haar zo, het lijkt nu ook veel dikker.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 in een hoekje kruipt en begint te janken. Alweer een ideaal en illusie minder...
Hoezo? Gooi je hem dan het raam uit?? Het zijn altijd van die verwende kinderen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Sweet Sixteen moet ik niet kijken. Dan hebben we geen TV meer.
Ik kan niet tegen mensen(en vooral niet achterlijke 16-jarigen) die zo enorm wereldvreemd en veeleisend zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoezo? Gooi je hem dan het raam uit?? Het zijn altijd van die verwende kinderen.
Een klassiekerquote:Calorie-to-Dollar Ratio
# calories in foodstuff
÷
$ cost of foodstuff
=
calorie-to-dollar ratio
The higher the number, the better the deal.
Stay cheap. Stay full.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu ook2500 per dag moest je aan komen toch ?quote:Six Dunkin Donuts
“THE DUNKIN DEAL” SPECIAL — SIX DONUTS
2830 cal ÷ $3 =
943.3 CALORIES PER DOLLARDie ouders zijn zo mogelijk nog erger. Als die ongein aan staat op de sportschool is altijd het eerste wat ik doe kijken of ik de afstandsbediening kan confisqueren.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen(en vooral niet achterlijke 16-jarigen) die zo enorm wereldvreemd en veeleisend zijn
Ik kan me er wel iets bij voorstellen...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen mensen(en vooral niet achterlijke 16-jarigen) die zo enorm wereldvreemd en veeleisend zijn
Een afstandsbediening? Ik krijg visioenen van 1 of ander zweethok uit een Amerikaanse bokfilmquote:Op donderdag 8 april 2010 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
Die ouders zijn zo mogelijk nog erger. Als die ongein aan staat op de sportschool is altijd het eerste wat ik doe kijken of ik de afstandsbediening kan confisqueren.
Of dit echt is of dat die rijkeluiskinderen alsof doen, mag iemand beantwoorden.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liever van Etter tot Engel. Laat ze maar even flink afzien, dat tuig.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Puberruil Goes USA, zoiets? Ik stem voor, kan alleen maar goede televisie worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |