Volgens komt dat door veel ervaring...quote:Op donderdag 8 april 2010 16:27 schreef TradeMarkie het volgende:
2 vrouwen die begrijpen hoe je met startkabels om moet gaan![]()
quote:
- x - = + , leerden we bij wiskundequote:Op donderdag 8 april 2010 16:27 schreef TradeMarkie het volgende:
2 vrouwen die begrijpen hoe je met startkabels om moet gaan![]()
Of zijn het van die anti-faal dingen die je niet op de verkeerde pool kan zetten?
Nou, wat zei ik?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
toevallig weten mn moeder en ik uit ervaring hoe het moet ja. Maar dit keer werkte het eerst niet, bleek de kabel kapot te zijn en heeft de overbuurman geholpen. Maar ben weer lopend teruggekomen van boodschappen doen want toen ik weg wilde rijden bij de winkel, deed hij het weer niet. Niet genoeg opgeladen..
![]()
![]()
Dus nu maar wachten totdat Peace thuis is, nieuwe startkabels kopen en mn auto ophalen.
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat Diaan misschien niet verteld is dat de buurman gelukkig ook thuis was...
Normaal kunnen mijn moeder en ik dat alleenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, wat zei ik?
Vond wel al dat je snel op pad was en tijdens zo'n ritje naar de buurtsuper gebruikt die accu meer dan dat 'ie opgeladen wordt.
Maar ik weet eventueel wel een leuk kado voor Peace z'n verjaardag nu...
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Whiteguy het volgende:
Net bij DWDD, maar voor iedereen die het niet aan heeft staan
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's zijn een beetje van brakke kwaliteit geloof ik, maar het idee lijkt me duidelijk
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Bij de kapper geweest
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Dan gaat het nog weer langer duren tot het op deze lengte isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's zijn een beetje van brakke kwaliteit geloof ik, maar het idee lijkt me duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow, daar is een flink stuk af. Ben je er blij mee? En is je pony nog gelukt?Nobody expects the Spanish Inquisition!![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan gaat het nog weer langer duren tot het op deze lengte isDie lengte wil ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het leukquote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wow, daar is een flink stuk af. Ben je er blij mee? En is je pony nog gelukt?En heb de pony maar gelaten voor wat het is, krijg ik toch alleen maar ruzie mee
With four other people
And aliens![]()
Ik vind die lengte nog altijd respectabel.
Dacht dat je sowieso veel korter haar had, vraag me niet waarom...![]()
Ik heb echt het idee dat het kort isEn ik vond om een of andere vage reden nooit dat ik echt lang haar had
With four other people
And aliens![]()
Misschien omdat je het zelf niet ziet of omdat het onder een petje verborgen zit?...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb echt het idee dat het kort isEn ik vond om een of andere vage reden nooit dat ik echt lang haar had
![]()
Petjes draag ik niet zo vaak meer
With four other people
And aliens![]()
![]()
Die hebben wij ook gezien, erg leuk.
Etc. mooi je haar zo, het lijkt nu ook veel dikker.
Goedenavond![]()
Make love, not war ☮![]()
![]()
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Wat is dat toch met die promotie van alcoholvrij bier?
Zag ook al een commercial met Mickey Rourke van Bavaria 0,0% eerder op de avond.
Is één Buckler-debacle niet genoeg?![]()
In de VS is "light" bier over het algemeen bier met minder calorieren, niet alcoholvrij.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dat toch met die promotie van alcoholvrij bier?
Zag ook al een commercial met Mickey Rourke van Bavaria 0,0% eerder op de avond.
Is één Buckler-debacle niet genoeg?
-edit- en soms weer minder alcohol.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: