Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Brutal. Fucking. Metal.
Naar de Chinees ermeequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Leuk niet maar ik wil wel wat kwijt..
Mijn kat heeft op mijn trainingsjasje gepist.Nu weet ik niet welke van de twee zwarte mormels het heeft gedaan. En ik was nog wel zo lief voor hun vanmorgen. Heb een 3 vleeskuipjes gekocht (geen sheba maar iets goedkopere merk) en hun heel veel aandacht gegeven en dan flikken ze me dit?!
![]()
Waar is de tijd dat dieren nog respect hadden voor hun baasje?![]()
En nee ik open geen topic in KLB.
* Mdrop is listening to (Machuka - Lil Jon feat. Mulher Filé & Mr Catra) at (FunX Dance) using Screamer Radio v0.4.3quote:
Nooooooit van gehoordquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop is listening to (Machuka - Lil Jon feat. Mulher Filé & Mr Catra) at (FunX Dance) using Screamer Radio v0.4.3
Kutmuziekquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop is listening to (Machuka - Lil Jon feat. Mulher Filé & Mr Catra) at (FunX Dance) using Screamer Radio v0.4.3
Ik ook niet, maar dat progje post dat steeds op IRC dus plakte ik dat maar hier, geen toevoeging ofzo voor het topicquote:
Ja met jou?quote:
Knakenmuziekquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:24 schreef Mdrop het volgende:
290 berichten per deeltje zijn hier geen toevoegingquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat progje post dat steeds op IRC dus plakte ik dat maar hier, geen toevoeging ofzo voor het topic.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
290 berichten per deeltje zijn hier geen toevoeging
Dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
290 berichten per deeltje zijn hier geen toevoeging
quote:
Ik ben geblesseerd, dus Barca moet het zonder mij doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waarom douchen als je je toch weer in t zweet gaat werken
Ik ook. Hij is Duits en slaat nergens opquote:
Beeeeetje jammerquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ben geblesseerd, dus Barca moet het zonder mij doen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Om kwart over 9 ben ik weer thuis, dan zal ik wel even gaan spammen.
Zonde.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ben geblesseerd, dus Barca moet het zonder mij doen
[/twitter]quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga douchen. En ook nog eens plassen!
Onder de douche?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga douchen. En ook nog eens plassen!
wat was t de vorige keer?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
1-0 voor Arsenal, ging nog bijna mis ook nog
2-2quote:
die heb ik gemistquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:11 schreef Robinhoo het volgende:
Tyfusscheids heaj, zag je die overtreding voor die goal van Arsenal..
Dat is al oud, is allang op Discovery Channel geweestquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:13 schreef Samzz het volgende:
Wie van jullie gaat die special over hooligans kijken? Ik denk dat het wel wat voor jou is, Robin.
Ik weet alleen niet wanneer het erop is en op welke zender.
Robin speelt de hoofdrolquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:13 schreef Samzz het volgende:
Wie van jullie gaat die special over hooligans kijken? Ik denk dat het wel wat voor jou is, Robin.
Dat heb ik ook een paar keer gezien. Die gozer scheet soms echt bijna in zn broek.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is al oud, is allang op Discovery Channel geweest
Almuniaquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
3-1, hattrick van Messien deze was nog briljanter, gruwelijke stift over Reina vanaf rand 16 (die totaal verrast is en dus te laat reageert)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
3-1, hattrick van Messien deze was nog briljanter, gruwelijke stift over Reina vanaf rand 16 (die totaal verrast is en dus te laat reageert)
keal is zo goed hé, word er geil van.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, foutje van mij
binnen 21 minuten een hattrick, damn!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je deze nu snel volspamt word de volgende: Nath, we'll miss you
by far de beste van dit momentquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
keal is zo goed hé, word er geil van.
En mij missen doen jullie toch niet. Dus jullie mogen niet liegen, zelfs niet in een TTquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Idd, anders klinkt het alsof je nooit meer terugkomt
We zullen je missenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En mij missen doen jullie toch niet. Dus jullie mogen niet liegen, zelfs niet in een TT
Ik mis jou nu al.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En mij missen doen jullie toch niet. Dus jullie mogen niet liegen, zelfs niet in een TT
Ze gaat toch met de boot? Die zinkt heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:42 schreef Oldenzaal het volgende:
Ben je niet bang dat je vliegtuig neerstort? Zo'n voorgevoel heb ik namelijk!
Aanval van Noord-Korea.quote:
Hardlopen met kistjes en tennissokken is niet oké.quote:
Denk je echt dat je me bang kan maken met die verhaaltjes?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:42 schreef Oldenzaal het volgende:
Ben je niet bang dat je vliegtuig neerstort? Zo'n voorgevoel heb ik namelijk!
Nee, botsing met een potvis die verlangt naar Nathalie.quote:
potvisquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:12 schreef Oldenzaal het volgende:
![]()
[..]
Nee, botsing met een potvis die verlangt naar Nathalie.
Goed dat je het zegt, ik sterf van de honger na 6 km hardlopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo ik heb lekker gesport.
Een kleine 2 uur in de weer geweest.
Bruis nog van energie.
Even voetbal gekeken thuis en toen in de rust gedoucht
Nu wordt het gezond eten geblazen en lang heeeeel lang volhouden.
Oeh da's knap.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik sterf van de honger na 6 km hardlopen
Dat is toivonen alquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Beste voetballer ooit ongeveer.
Zeg dat je voetbal haat dan word ik boos op jou en hebben we weer een discussiequote:Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voetbal, hoe kan ik hier nou in godsnaam over meepraten om dit topic vol te krijgen?
Jij gaat naar Dublin! Da's 23235 x vetter dan voetbalquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voetbal, hoe kan ik hier nou in godsnaam over meepraten om dit topic vol te krijgen?
Iers bierquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik ga niet liegen. Ik haat voetbal niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zeg dat je voetbal haat dan word ik boos op jou en hebben we weer een discussie
Oke, maar dan hebben we het overrrrrrrrrrrr errrmmm, vrouwen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik ga niet liegen. Ik haat voetbal niet.
Surequote:Op dinsdag 6 april 2010 22:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke, maar dan hebben we het overrrrrrrrrrrr errrmmm, vrouwen?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/songs/Amazing+Horse/
wel aardig. lange dag gehad vandaagquote:
Oke, zoek eens een foto van jouw ideale vrouw?quote:
Die bestaat niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke, zoek eens een foto van jouw ideale vrouw?
Ooh watdan?quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Duitsers op Fok! #447: Zeit zum Metal machen, jawohl!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alcohol is daar teringduur, dus dat wordt m sowieso nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En niet teveel Guiness drinken, dan heb ik niks meer
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oow okéquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alcohol is daar teringduur, dus dat wordt m sowieso niet
ga je morgen naar dublin?quote:
We nemen zelf 2 flessen goldstrike mee. En daar gaan we het zo ongeveer mee doenquote:
Gohquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar dan is Nath er dus ook neit op de meet
David kent zoveel talen, daar kan je niet tegenopquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
na fries begint David nu duits te lullen
ik heb het in de gatenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
David kent zoveel talen, daar kan je niet tegenop
gaafquote:
Dat heb ik echt 20 topics geleden al gezegdquote:
goed zo..betaal maar een gedeelte van me loonquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:26 schreef Ballantines het volgende:
Nog even lekker een BigMac weggewerkt! En nu heerlijk slapen
Dan was ik er vast niet bij ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik echt 20 topics geleden al gezegd
Met Marloes, daarmee ben ik ook naar Londen en Amerika geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaaf
met vriendinnen? En allerlei dingen bekijken?
Omdat ik jou haat omdat je uit Almelo komt ga ik altijd naar de burgerkingquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
goed zo..betaal maar een gedeelte van me loon
alsof ik topics terug ga lezenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:27 schreef Robinhoo het volgende:
Jullie zijn echt niet op de hoogte heahhh.
Over loon gesproken, vanaf komende maand dikke loonsverhogingquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
goed zo..betaal maar een gedeelte van me loon
Slaapkopquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan was ik er vast niet bij ofzo.
oke, ook gaaf. wel jammer dat de drank dan zo duur isquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met Marloes, daarmee ben ik ook naar Londen en Amerika geweest.
Goede vriendin van me woont in Dublin, dus daar gaan we een weekje op bezoek
Het wordt voornamelijk uitgaan, heb ik al begrepen, haha
Vertel?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Over loon gesproken, vanaf komende maand dikke loonsverhoging
Ik zou er maar even achteraan bellen dan. Ik heb het al weer opquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over loon gesproken, waarom staat mijn loon er nog niet op?
Slaapkopquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
School en werk, het kost me een tijd.
Pasen he..dus denk dat het er morgen / overmorgen wel op staatquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik val ook onder franchisequote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vertel?
Ik niet denk ik, omdat ik onder een franchise val. En ik toch al genoeg verdien
Omdat Stefan een BigMac heeft gehaald die verkeerd was, nu gaat hij waarschijnlijk dood en moet de Mac een schadevergoeding betalen (heul hoge) en krijgen jullie even geen loon.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat ik jou haat omdat je uit Almelo komt ga ik altijd naar de burgerking
Nouja, we krijgen het altijd de 5e of de 6e.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou er maar even achteraan bellen dan. Ik heb het al weer op
Dat dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Pasen he..dus denk dat het er morgen / overmorgen wel op staat
Mja, ik krijg het altijd de eerstequote:Op dinsdag 6 april 2010 23:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, we krijgen het altijd de 5e of de 6e.
Maar misschien vanwege Pasen dat we het mrogen krijgen?
Ik hoop het, anders ga ik flippen
Bij mij worden nooit SOC's afgenomenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik val ook onder franchiseMaar ik ben jarig en heb 5 SOC's boven de 95% gescoord
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij worden nooit SOC's afgenomenIk wil ook loonsverhoging
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik krijg het altijd de eerste
Maar jullie zijn Franchisers,...quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik had het trouwens al de 1e erop staan..
Alleen Franchisers krijgen loon eventjes.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat Stefan een BigMac heeft gehaald die verkeerd was, nu gaat hij waarschijnlijk dood en moet de Mac een schadevergoeding betalen (heul hoge) en krijgen jullie even geen loon.
Dus wij heerschen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie zijn Franchisers,...
Dan moet deze even gauw vol zeker?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog ongeveer 15 uur. Dan ga ik vliegen
jij werkt op de 2e verdieping?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:34 schreef Robinhoo het volgende:
Ik sta nog boven de Franchisers.. haaaaaa dat wisten jullie niet he.
Oh ja SOC'squote:Op dinsdag 6 april 2010 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij worden nooit SOC's afgenomenIk wil ook loonsverhoging
Juist omdat je jezelf grappig vindtquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:35 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom reageren jullie niet op mij?Ik vind mijzelf zo grappig
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moet deze even gauw vol zeker?
Ik voel mij nu buitengesloten! DANKJE. Nu ga ik huilen in bed en sta ik morgen op met een kater (nog erger dan als ik bier heb gehad) en uit protest steek ik morgen een MC in de fik.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist omdat je jezelf grappig vindt
doe ik tochquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:35 schreef Robinhoo het volgende:
Wouter reageert op je. Beter kijken!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:35 schreef Robinhoo het volgende:
blufquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik voel mij nu buitengesloten! DANKJE. Nu ga ik huilen in bed en sta ik morgen op met een kater (nog erger dan als ik bier heb gehad) en uit protest steek ik morgen een MC in de fik.
wat 'n dreknek onie?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wouter reageert op je. Beter kijken!
Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik voel mij nu buitengesloten! DANKJE. Nu ga ik huilen in bed en sta ik morgen op met een kater (nog erger dan als ik bier heb gehad) en uit protest steek ik morgen een MC in de fik.
Oké, doeiquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ie hebt d'r zin an oniequote:
joajoaquote:
Zekers!quote:
Wat wut wie?quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zekers!
Weetje nog, vroeger. Jij, Ik, David, Topics volrammen binnen een half uur?
dat ging aait wal best rap joah.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zekers!
Weetje nog, vroeger. Jij, Ik, David, Topics volrammen binnen een half uur?
ik gleuf d'r niks vanquote:
blufquote:
Joah joah!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat ging aait wal best rap joah.
Jij koopt het kaartje van Marko's pa?quote:
M'n neef kan niet, dus kan gratis met zijn kaartje.. what to doquote:
Wij hadden toch plannen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:42 schreef norich het volgende:
[..]
M'n neef kan niet, dus kan gratis met zijn kaartje.. what to do
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:42 schreef norich het volgende:
[..]
Shall we?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaan we straks nog eens proberen een recorddeeltje te maken qua tijd?
Jij, Ik en Wouter. Dat lukt wa!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je wel met meer dan 3 zijn eigenlijk...
Okéquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij, Ik en Wouter. Dat lukt wa!
gewoon gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:42 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb idd buikkrampenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat Stefan een BigMac heeft gehaald die verkeerd was, nu gaat hij waarschijnlijk dood en moet de Mac een schadevergoeding betalen (heul hoge) en krijgen jullie even geen loon.
ik loop zo nog niet wegquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij, Ik en Wouter. Dat lukt wa!
quote:
daar heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen met 300+ posts in de dagcijfers
quote:
En dan kun je deze zinnen typen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ram met mijn dikke pik wel op het toetsenbord.
en dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef Robinhoo het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef Robinhoo het volgende:
sdhofhaohaohaohaohaohaogrhgsjklxsgjlkdxjglkvxquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan kun je deze zinnen typen?
Wauw
37392+quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whoooooo, deze week zoenen met een ierse chick!
picsquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whoooooo, deze week zoenen met een ierse chick!
nog meer picsquote:
Knap hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
sdhofhaohaohaohaohaohaogrhgsjklxsgjlkdxjglkvx
ik moet toevallig naar dublin, trio?quote:
Ik zal wel vragen of ze foto's willen maken als ik zoenquote:
dan moet ie smokkelen met z'n vingersquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet ie smokkelen met z'n vingers
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik moet toevallig naar dublin, trio?
(zegt mijn dikke pik)
is goedquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zal wel vragen of ze foto's willen maken als ik zoen
eam de zak lucht'n op de ramplank oniequote:
ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie komen er nou allemaal niet op de meet?
Ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
nee hoorquote:
scheelt dat de anderen nog niet weten of ze jou erbij willen hebbenquote:
Ik kom niet, ik ben dan aan het zoenen met een ierse chickquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
was ist los?quote:
Heuj paupertquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom niet, ik ben dan aan het zoenen met een ierse chick
Assiej, de groepjes zijn al gemaaktquote:
Einzzzzzz!11!!11! :d:D:D:D:d:Dquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Einzzzzzz!11!!11! :d:D:D:D:d:D![]()
![]()
::_O__O