Kijken of mensen het herkennen, en tips kunnen geven om t in te perken.quote:Op maandag 12 april 2010 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat wil je dan met je topic, simpele?
Ja, want met de instellingquote:Op maandag 12 april 2010 18:04 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Kijken of mensen het herkennen, en tips kunnen geven om t in te perken.
zal heel Fok! uitlopen om jou van tips te voorzien om van dit probleem af te komen.quote:t interesseert me niet en zou t iederekeer weer op dezelfde manier doen,,
Waarom geef je zoveel om levens van mensen die je niet kent? Volgens mij ben je aan het projecteren. De rest van je leven vind ik een beetje overdreven, je moet leren relativeren.quote:Op maandag 12 april 2010 18:03 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Vaak ben je al telaat (mijn ervaring iig wel) tis simpel, je pakt of t mes af en loopt weg, of je blijft staan geeft t geld en dan dus nog kans op een mes tussen je ribben te krijgen.
Maar goed ik zie idd niet echt in waar t fout gaat. Behalve wel dat het wat te doem denkerig is, want nee t loopt niet altijd uitdehand. Maar goed als t dus wel gebeurt voel je je de rest van je leven kut, daar zou ik niet mee kunnen leven..
Omdat ik alleen zie waar t vandaan komt en niet weet wat ik er tegen kan doen.quote:Op maandag 12 april 2010 18:08 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Je zei eerder dat je deels inziet dat dit probleem te maken heeft met wat er is gebeurd, maar dat je daar niks mee opschiet. En waarom niet? Daardoor ben je over the top gegaan.
Wat zou die vriend van jou vinden van dit gedrag?
Je moet inderdaad je eigen leven leiden. Probeer het gedachtengoed van je vriend (wat) meer na te leven, hij heeft er niks aan dat jij je na al die tijd nog op loopt te fokken of schuldig voelt om wat er toen met hem gebeurd is en dat projecteert op iedereen die jij niet fijn behandeld ziet worden.quote:Op maandag 12 april 2010 18:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Omdat ik alleen zie waar t vandaan komt en niet weet wat ik er tegen kan doen.
Ik denk dat hij zal zeggen dat ik meer waarde aan mijn eigenleven zou moeten hechten en niet te gevaarlijke keuzes moet nemen..
Tja, t probleem is dus dat het in mijn levensstijl gelopen is. Ik heb dus geen idee waar ik moet beginnen. En dat is dus het probleem.quote:Op maandag 12 april 2010 19:02 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Je moet inderdaad je eigen leven leiden. Probeer het gedachtengoed van je vriend (wat) meer na te leven, hij heeft er niks aan dat jij je na al die tijd nog op loopt te fokken of schuldig voelt om wat er toen met hem gebeurd is en dat projecteert op iedereen die jij niet fijn behandeld ziet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |