vrijdag zitten Cat en ik de hele dag in de auto, dus no problemoquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Vrijdag geven ze alweer regen op, en word het max 15
Mijn college ging onverwacht niet doorquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had bijna mij college gespijbeld om vandaag lekker even in de zon te kunnen zitten. Niet gedaan helaas
.
Ik heb net mn moeder gebeld om te vragen of ze mee ging fietsen in de duinenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
ola en goodbye
net boodschappen gedaan en zo ff nog naar buiten
carpaccio met old amsterdam!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Ik zit lekker decadent carpaccio te eten![]()
Hoewel het meer snippers van oude kaas is dan carpaccio (beetje overdreven wat ik er op gegooid heb) maar wel lekkah!
Moet je maar deze kant op komen ik ga het paardje uit zijn stal slepen zoquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb net mn moeder gebeld om te vragen of ze mee ging fietsen in de duinen
Toen ze weer op haar stoel geklommen was zei ze dat ze niet kon
Lekkur!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Hoewel het meer snippers van oude kaas is dan carpaccio (beetje overdreven wat ik er op gegooid heb) maar wel lekkah!
Ik heb biefstuk meegenomen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Oehhh jaloers!! Heb er ook mee in mijn handen gestaan maar de Mr moet het niet en dacht kom ik neem iets dat hij lekker vindtquote:
Normaal eten jullie dingen die hij niet lekker vind?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehhh jaloers!! Heb er ook mee in mijn handen gestaan maar de Mr moet het niet en dacht kom ik neem iets dat hij lekker vindt
Carpaccioquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Normaal eten jullie dingen die hij niet lekker vind?
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet je maar deze kant op komen ik ga het paardje uit zijn stal slepen zo
Ach gutquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:30 schreef JJH het volgende:
Wat ik ook weer meemaakte net.
Ik heb sowieso al het onvermoedde talent om altijd de verkeerde rij bij de kassa uit te zoeken. Net ook weer, er stond een kereltje van een jaar of zeven met zijn broertje van een jaar of drie en een pinpas. Karretje vol met allemaal dingen waar ik van kon zien dat moeders het niet goed vond en één pak melk. Boodschappen waar bij elkaar een euro of 15, maar die pas bleef weigeren, steeds één dingetje eraf enzo. Na poging tig kwam de filiaalmanager maar even zeggen dat ze misschien eerst even contant geld moesten ophalen thuis.
En nu koken!
Ik moest de hele dag werkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg dat volgende keer eerder dan!!!! Ik was de hele dag vrij!
Ik ben normaal ook de woensdagen vrij, morgen ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moest de hele dag werken
Ben al1 de woensdagen vrij, alhoewel morgenmiddag niet.
Compensatiedagje omdat ik eerste paasdag wel gewerkt heb terwijl ik vrij zou zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
okee, iedereen die morgen normaal vrij heeft moet dus morgen werken!
oh, dus jij bent vrij terwijl je zou moeten werkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Compensatiedagje omdat ik eerste paasdag wel gewerkt heb terwijl ik vrij zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |