Sambalquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:43 schreef Goodbye het volgende:
Oh, gaan we weer vertellen wat we eten?![]()
Hier stukkie rollade, sperziebonen en rabarbercompote![]()
Rare combi eet jij, Ll. Rijst zonder sausje ofzo?
Voor snel en simpel is het een goede, dan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sambal![]()
Ja rare combi. Maar wilde vlug en niet zelf in de pan staan roeren. Dus magnetron gemengde groenten (broccoli, bloemkool, peultjes, worteltjes), rijst gekookt, hamburger uit oven
iets met een slotjequote:
ja, daar trapte ML vanmorgen ook al inquote:
Och, niks verbaast me meer omtrent Dirkhiequote:Op dinsdag 6 april 2010 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, daar trapte ML vanmorgen ook al in
Ik zag je net ook hoor, maar ik was te laat (en ik ben niet blauw dus kan niet door een slot heen...quote:
das waar...quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och, niks verbaast me meer omtrent Dirkhie
wie weet, met zn mobielquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Het valt me wel tegen dat hij als No.1 ESF-addict niet gewoon onder het kappen door FOK!t
het is net 1 dag lente, positivo!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:54 schreef JJH het volgende:
Ik heb al wat verzonnen, inderdaad rijst. Lekker wat groenten roerbakken, stukkie vlees marineren en bakken. Kloar.
Moet ik alleen wel nu weg, anders zit ik pas om 21u te eten.
(Alhoewel dat ook niet erg is. Zomer.)
vrijdag zitten Cat en ik de hele dag in de auto, dus no problemoquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Vrijdag geven ze alweer regen op, en word het max 15
Mijn college ging onverwacht niet doorquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had bijna mij college gespijbeld om vandaag lekker even in de zon te kunnen zitten. Niet gedaan helaas
.
Ik heb net mn moeder gebeld om te vragen of ze mee ging fietsen in de duinenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
ola en goodbye
net boodschappen gedaan en zo ff nog naar buiten
carpaccio met old amsterdam!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Ik zit lekker decadent carpaccio te eten![]()
Hoewel het meer snippers van oude kaas is dan carpaccio (beetje overdreven wat ik er op gegooid heb) maar wel lekkah!
Moet je maar deze kant op komen ik ga het paardje uit zijn stal slepen zoquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb net mn moeder gebeld om te vragen of ze mee ging fietsen in de duinen
Toen ze weer op haar stoel geklommen was zei ze dat ze niet kon
Lekkur!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Hoewel het meer snippers van oude kaas is dan carpaccio (beetje overdreven wat ik er op gegooid heb) maar wel lekkah!
Ik heb biefstuk meegenomen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
Oehhh jaloers!! Heb er ook mee in mijn handen gestaan maar de Mr moet het niet en dacht kom ik neem iets dat hij lekker vindtquote:
Normaal eten jullie dingen die hij niet lekker vind?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehhh jaloers!! Heb er ook mee in mijn handen gestaan maar de Mr moet het niet en dacht kom ik neem iets dat hij lekker vindt
Carpaccioquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Normaal eten jullie dingen die hij niet lekker vind?
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet je maar deze kant op komen ik ga het paardje uit zijn stal slepen zo
Ach gutquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:30 schreef JJH het volgende:
Wat ik ook weer meemaakte net.
Ik heb sowieso al het onvermoedde talent om altijd de verkeerde rij bij de kassa uit te zoeken. Net ook weer, er stond een kereltje van een jaar of zeven met zijn broertje van een jaar of drie en een pinpas. Karretje vol met allemaal dingen waar ik van kon zien dat moeders het niet goed vond en één pak melk. Boodschappen waar bij elkaar een euro of 15, maar die pas bleef weigeren, steeds één dingetje eraf enzo. Na poging tig kwam de filiaalmanager maar even zeggen dat ze misschien eerst even contant geld moesten ophalen thuis.
En nu koken!
Ik moest de hele dag werkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg dat volgende keer eerder dan!!!! Ik was de hele dag vrij!
Ik ben normaal ook de woensdagen vrij, morgen ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moest de hele dag werken
Ben al1 de woensdagen vrij, alhoewel morgenmiddag niet.
Compensatiedagje omdat ik eerste paasdag wel gewerkt heb terwijl ik vrij zou zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
okee, iedereen die morgen normaal vrij heeft moet dus morgen werken!
oh, dus jij bent vrij terwijl je zou moeten werkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Compensatiedagje omdat ik eerste paasdag wel gewerkt heb terwijl ik vrij zou zijn.
*Leest terug.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dus jij bent vrij terwijl je zou moeten werken
Toen ik achter de kassa zat, vroegah, had ik eens een keer een meisje van een jaar of 4/5 aan de kassa die iets wilde afrekenen. Had ze vijf cent te weinig. Vond het zo sneu dat ik het maar heb meegegevenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:30 schreef JJH het volgende:
Wat ik ook weer meemaakte net.
Ik heb sowieso al het onvermoedde talent om altijd de verkeerde rij bij de kassa uit te zoeken. Net ook weer, er stond een kereltje van een jaar of zeven met zijn broertje van een jaar of drie en een pinpas. Karretje vol met allemaal dingen waar ik van kon zien dat moeders het niet goed vond en één pak melk. Boodschappen waar bij elkaar een euro of 15, maar die pas bleef weigeren, steeds één dingetje eraf enzo. Na poging tig kwam de filiaalmanager maar even zeggen dat ze misschien eerst even contant geld moesten ophalen thuis.
En nu koken!
heb ik ook wel eens gedaan ja... zo'n lief klein kindjequote:Op dinsdag 6 april 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toen ik achter de kassa zat, vroegah, had ik eens een keer een meisje van een jaar of 4/5 aan de kassa die iets wilde afrekenen. Had ze vijf cent te weinig. Vond het zo sneu dat ik het maar heb meegegevenGenoeg mensen die bij 5 cent terug `laat maar zitten` zeggen, gelukkig
Nou, het was een complexe zin iig...quote:
Is dat vanavond?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys ben je er om cougartown te kijken vanavond?
Jep. Net5, 21.00.quote:
Het was bij mijn zus en toen ik mijn telefoon wilde pakken onder het knippen keek ze boos, toch nog wel snel een foto gemaakt. Nee is niks Monique, gewoon even kijken, dacht dat de telefoon ging.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Het valt me wel tegen dat hij als No.1 ESF-addict niet gewoon onder het kappen door FOK!t
foto?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was bij mijn zus en toen ik mijn telefoon wilde pakken onder het knippen keek ze boos, toch nog wel snel een foto gemaakt. Nee is niks Monique, gewoon even kijken, dacht dat de telefoon ging.Weer terug.
Jaaaaaaa! Bedankt voor de herinnering!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys ben je er om cougartown te kijken vanavond?
Ik geef zeer weinig om voetbal, dus ik zeg jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er is ook weer voetbal. Zal ik gewoon met jullie meekijken?
Jij had gerust even kunnen pinnen voor die kindertjes. Hoe halen de kinderen contant geld? Met hun pasje?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:55 schreef JJH het volgende:
Maar voor ¤15,- aan boodschappen geef je niet 'even' mee.
Ik mag hopen dat het gesmaakt heeft over de ruggetjes van die arme kindjes.quote:Rijst, lekker gewokte groente, en gemarineerde rundvleesreepjes.
dat stond in dit topic ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:11 schreef Dirkh het volgende:
En dan dit op Twitter zetten:
[..]
Ik mag hopen dat het gesmaakt heeft over de ruggetjes van die arme kindjes.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er is ook weer voetbal. Zal ik gewoon met jullie meekijken?
*burp.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:11 schreef Dirkh het volgende:
En dan dit op Twitter zetten:
[..]
Ik mag hopen dat het gesmaakt heeft over de ruggetjes van die arme kindjes.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat stond in dit topic ook gewoon hoor
Haai.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Cougartown? Ja? Zag het er leuk uit?
Ik niet. Nou ja, een glaasje prosecco. Maar daar is het niet van, want het is vanmiddag pas op komen zetten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, nog steeds.
Gister een glaasje Chateau Migraine teveel gedronken.
Dan zal het daar niet van komen nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet. Nou ja, een glaasje prosecco. Maar daar is het niet van, want het is vanmiddag pas op komen zetten.
Ja, en mijn paracetasnoepjes hebben niet het gewenste effect.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zal het daar niet van komen nee.
Feit is wel dat het vervelend is.
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Een echte man ben jij blijkbaar niet dan.
Mannen zouden niet aan vluggertjes doen, maar doen er uren over. Volgens mij is dat de strekking. Ik ben ook maar een wijf, dus kan er naast zitten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik snap m niet...
(wat hopelijk betekent dat ik dan ook geen echte man ben
)
Aldus de persoon die cougartown boven voetbal verkiest?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Een echte man ben jij blijkbaar niet dan.
Eigenlijk noem je Greys nu een vent dus?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mannen zouden niet aan vluggertjes doen, maar doen er uren over. Volgens mij is dat de strekking. Ik ben ook maar een wijf, dus kan er naast zitten.
Dan weet ie dus waar ie het over heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus de persoon die cougartown boven voetbal verkiest?![]()
Het zou mij niet verbazen. Ik heb haar heel even gezien (bij slecht licht), en het zou zomaar een vent kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk noem je Greys nu een vent dus?
Vluggertje? Ik ben verdomme al vanmiddag ergens begonnen.quote:
Wel een lekkere vent dan toch? Ah?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen. Ik heb haar heel even gezien (bij slecht licht), en het zou zomaar een vent kunnen zijn.
De clou ontgaat me nog steeds overigens. Kerels staan toch zogezegd bekend om vluggertjes, dus als ik dan roep dat het een vluggertje was ben ik géén kerelquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan weet ie dus waar ie het over heeft.
Als Greys zo snel klaar is, ligt dat niet aan haar maar aan jou.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus de persoon die cougartown boven voetbal verkiest?![]()
Overigens sluit ik me aan bij tombola en snap ik 'm overigens niet
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mannen zouden niet aan vluggertjes doen, maar doen er uren over. Volgens mij is dat de strekking. Ik ben ook maar een wijf, dus kan er naast zitten.
Ohja, hier is de hond dan ook altijd zichtbaar moedeloos de kluts kwijtquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Vluggertje? Ik ben verdomme al vanmiddag ergens begonnen.
Voor MIJN doen heb ik heel huishoudelijk gedaan. Brrrrrr.
De beesten hebben momenteel ook allebei de pest in, omdat alle kussens en kleedjes enzo waar ze normaal op liggen in de was zitten
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De clou ontgaat me nog steeds overigens. Kerels staan toch zogezegd bekend om vluggertjes, dus als ik dan roep dat het een vluggertje was ben ik géén kerel![]()
Right...
Tja...nou nee eiksquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, hier is de hond dan ook altijd zichtbaar moedeloos de kluts kwijt.
Nou, ik ben het kwijt... zet maar weg die macaroni... kwijt!quote:
Oh de clou snapte ik ook niet, maar ik dacht dat het kwam omdat ik homo benquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De clou ontgaat me nog steeds overigens. Kerels staan toch zogezegd bekend om vluggertjes, dus als ik dan roep dat het een vluggertje was ben ik géén kerel![]()
Right...
Macaroni gaat ook niet echt samen met rommelend buikjequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja...nou nee eiks![]()
Ik had toenstraks enorrrrme hongert dus een flink bord macaroni gehad...en nu doet m'n buikje weer raar
Hmm buikgriepje?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja...nou nee eiks![]()
Ik had toenstraks enorrrrme hongert dus een flink bord macaroni gehad...en nu doet m'n buikje weer raar
Niet alle gebreken kan je daar op afschuivenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh de clou snapte ik ook niet, maar ik dacht dat het kwam omdat ik homo ben [ afbeelding ].
Beidequote:
Nou, ik hoef gelukkig niet 200 x op een dag rennend naar de badkamer, maar m'n maag protesteert wel.quote:
Dat lijkt me geweldig. Niks geen gezeik. Gewoon snel beide klaarkomen, elkaar kussen gebruiken voor het opruimen en dan pitten zonder gefriemel of een snikkende chick naast je (want die had ook graag wat willen voelen)quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh de clou snapte ik ook niet, maar ik dacht dat het kwam omdat ik homo ben [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet alle gebreken kan je daar op afschuiven
De hond ligt echt heel demonstratief mopperend plat op de grond.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, hier is de hond dan ook altijd zichtbaar moedeloos de kluts kwijt.
Dan hou ik het op een Hoi.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beide![]()
Ik hang een beetje tussen bank, bed en laptop
25 euro en een kratje bier als je het op de blog postquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat lijkt me geweldig. Niks geen gezeik. Gewoon snel beide klaarkomen, elkaar kussen gebruiken voor het opruimen en dan pitten zonder gefriemel of een snikkende chick naast je (want die had ook graag wat willen voelen)
Ik ga toch maar eens serieus overwegen uit de kast te komen.
Rijst, soep, beschuit enzquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik hoef gelukkig niet 200 x op een dag rennend naar de badkamer, maar m'n maag protesteert wel.
Dan denk ik honger te hebben, dus eten en dan istie het daar weer niet mee eensch.
Kutmaag
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
25 euro en een kratje bier als je het op de blog post
De stofzuiger is inderdaad eng.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is het wel altijd stress tijdens het stofzuigen, als ik dan in de buurt van het mandje of de krabpaal stofzuig spuit het beest snel het bed onder, en zodra ik daar in de buurt kom zit ze bovenop de kast
Moest lachen en Mr vraagt "wat ist?"quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De hond ligt echt heel demonstratief mopperend plat op de grond.
Steeds draaiend en zuchtend. Dramaqueen
En de kat is bovenop een van de rugkussens van de bank gaan liggen in een bolletje.
Soms moet ik even kijken wat nou de voor- en achterkant is
Hier ook; zodra ik de gangkast maar open doe zitten ze allemaal in de renquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
25 euro en een kratje bier als je het op de blog post
Eer, je haar danst!quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was vandaag wel blij met mijn haar. Het whoesjte goed om me heen
.
O ja, dat op de grond liggen klinkt ook bekend. En da vaak bewust in een onhandige positie zodat het er nog zieliger uit ziet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De hond ligt echt heel demonstratief mopperend plat op de grond.
Steeds draaiend en zuchtend. Dramaqueen
En de kat is bovenop een van de rugkussens van de bank gaan liggen in een bolletje.
Soms moet ik even kijken wat nou de voor- en achterkant is
Dat ga je dus doen?quote:
Doe ons maar een linkje danquote:
Ben je al te lui om boven in die grijze balk op 'weblog' te klikken...quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je al te lui om boven in die grijze balk op 'weblog' te klikken...
Dat pittige kapsel is nog tot daar aan toe, maar je ziet de verandering gewoon METEEN hé. Morgen zeker geen makeup meer op? Overmorgen doe je niks meer met je haar. In het weekend gaat de lingerie er uit voor zeemans witte slips en BH's...
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan kan ik hem meestal niet vinden
ga ff kijken ok zeiker/ownee Tor!
Er ook pontificaal vóór gaan liggen hè?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Dramatische kleedloze taferelen alhier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat mandje niet eens goed zonder kleedje?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Dramatische kleedloze taferelen alhier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Ignore and wisslequote:
Sukkelquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Goffer, toch nog de eerste tien minuten gemist
We hebben je nog geroepen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Goffer, toch nog de eerste tien minuten gemist
quote:
auf wiedersehen!quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:15 schreef JJH het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH.
Nu weet ik weer waarom ik nooit iets zal waxen.
Is it meeeee?quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
Zitten jullie weer simultaan een tv programma te kijken?
Kan me er niks bij voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is it meeeee?![]()
Ik zit halfdood en suf op de bank
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap nooit dat ze in Amerika het lingeriesetje nog netjes aanhebben na het seksen.
Ik snap nooit dat ze in Amerika het lingeriesetje nog netjes aanhebben na het seksen.
Oh, die heb ik allemaal al gezienquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets laten waxen voor als je dat dacht, nu weet ik ook weer waarom.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die heb ik allemaal al gezienHaar toyboy was wel een hottie toch?
Sporten en douchen. Dus dood van het sporten en suf van het warme douchenquote:
Ah dat klinkt iets beterquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sporten en douchen. Dus dood van het sporten en suf van het warme douchen
Dan moet je bij de rest van het topic zijn, ik kijk naar 'de andere kant' zeg maar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die heb ik allemaal al gezienHaar toyboy was wel een hottie toch?
En dat de make-up gewoon nog netjes zit en het haar enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof jij niet doorhebt dat ie er mooi uitzietquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je bij de rest van het topic zijn, ik kijk naar 'de andere kant' zeg maar.
Dat dacht ik ja...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets laten waxen voor als je dat dacht, nu weet ik ook weer waarom.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof jij niet doorhebt dat ie er mooi uitziet.
Bij jou niet dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat de make-up gewoon nog netjes zit en het haar enzo.
Lekker realistisch!
Ik vind dat altijd zoietsquote:
Dan nog kijk ik met meer interesse naar de andere kant.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zoiets, mannen die krampachtig volhouden dat ze "niet kunnen zien of een andere man mooi is".
Je ziet toch dat het een goed exemplaar is, een kind kan toch ook mooi zijn, of een hond, of wat dan ook. Dat betekent niet dat je het er mee wil doen
.
Dat kan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan nog kijk ik met meer interesse naar de andere kant.
Me tooquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zoiets, mannen die krampachtig volhouden dat ze "niet kunnen zien of een andere man mooi is".
Je ziet toch dat het een goed exemplaar is, een kind kan toch ook mooi zijn, of een hond, of wat dan ook. Dat betekent niet dat je het er mee wil doen
.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn mascara zit meestal ergens halverwege mijn wangen
Janken he, altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 6 april 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn mascara zit meestal ergens halverwege mijn wangen
OMG ik ga een glas met alcohol halen, die grijze massa is toch al afgeschreven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Van al dat gejank. Na afloop.
Bwahahahaha
Rihanna JJH *zucht..quote:
Monica. Met d'r smetvrees en kooktic's.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is zo leuk neurotisch net als ze in Friends was![]()
.
Piks or it didn't happen.quote:
Neurotisch.. irritant.... piepstem.. maar ook wel weer lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is zo leuk neurotisch net als ze in Friends was![]()
.
Hihi jij hebt duidelijk niet teruggelezenquote:
Mag ook in pmquote:
Als ik drie/vier dagen amper post, ga ik niet alles zitten nalezen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi jij hebt duidelijk niet teruggelezen(en gelijk heb je).
wil mijn haar kort laten knippen
Zeg dat dan, door Ll posts dacht ik dat je al was geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi jij hebt duidelijk niet teruggelezen(en gelijk heb je).
wil mijn haar kort laten knippen
Poesjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok nu heb ik genoeg van die koppijn, de lampen gaan uit en mijn ogen dicht.
Trusten poesjes.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg dat dan, door Ll posts dacht ik dat je al was geweest.Onaardige negeerdert
Nee kan pas over iets van 2 weken, heb het nu over mijn schoudersquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik drie/vier dagen amper post, ga ik niet alles zitten nalezen.
Hoe lang heb je het nu dan?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten poesjes.
En je weet al zeker dat je wilt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Nee kan pas over iets van 2 weken, heb het nu over mijn schouders
Trusten McWoeshhjHaar!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten poesjes.
Betty is getting some!quote:
Oh ff luisteren!quote:
Ben dan echt n emo vind het zo zielig somsquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Betty is getting some!
[..]
Oh ff luisteren!
Heb alles al gehad behalve verf en kortquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En je weet al zeker dat je wilt?
Is nogal een overgang.
Oh dat is wel wat ja. Sekseh!quote:
Nee, kon ff geen betere vinden die meteen te linken was hierquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is wel wat ja. Sekseh!
Slechte geluidskwaliteit alleen, of ligt dat aan mij?
die is leukquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
Te fout ook, maar dit vind ik nou ook echt een geweldig nummer
Zat jij hier iemand niet vreselijk uit te lachen laatst om Roxette?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
Te fout ook, maar dit vind ik nou ook echt een geweldig nummer
Neeeeeeeeeeeeee, die laatste kan echt niet! Toen al niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat jij hier iemand niet vreselijk uit te lachen laatst om Roxette?
Nou vooruit, biechten zal ik ook dan. Ik vind deze allebei heel erg leuk
Nee volgens mij werd ik toen ook uitgelachen erom?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, maar die is ook geweldig. En zij is nog steeds zo mooi als dat ze was. Min of meer.quote:
Barbie Girl...quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Ja hallo, als Greys met Barbie Girl komt, for cruing out loud. Dan kan ik dit ook wel posten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]Okay, we gaan ons gewoon onbeschaamd bloot geven. Ik heb ook van de Holiday rap de maxisingle
![]()
Pas nog beluisterd... oh wat is dat slecht.
How Bizarre, dat is al weer van veel later, maar ook gewoon een lekker liedje.
Deze vind ik gewoon super goed. Nog steeds.
Ow, en ratm is geen herrie.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Okay dit vinden jullie herrie, maar qua show element is het toch geweldig. Als protest tegen Guantanamo Bay.
Muziek begint toch pas na ruim 1 minuut dus die eerste 2 minuten kan je best ff kijken
Ja die heb ik weleens gekekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
Ll, had jij deze nou al eens helemaal gezien? Gewoon tot het einde?
Weet je nog toen wij het Harpengala keken en het Metropole Orkest dit nummer deed ipv Kyteman zelf?
Hoor en zie nou hoe ánders het is zo, live @ LowlandsOm te janken, zo tof.
En het wordt gaandeweg steeds mooier.
Midnight Oil was idd een goeie, die andere zegt me helemaal niks.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Okay van voor mijn tijd, maar das 't meeste wat ik luister. Dus hier komt het:
Nee, de band niet. Maar hij en zijn vriendin welquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die heb ik weleens gekeken![]()
![]()
En ze zijn dus NIET weer bij elkaar
Oh, ik ben gewoon jaloers op je.quote:
Skunk Anansie is ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
En wat gewoon ECHT heeeel goed was ik en ik graag deze zomer nog ergens ga zien is:
Tóf he?quote:
Is dat Weak as I ahahammmmmmmmmmmm?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Wat vind Greysie daar nou van. 'Weak' bijvoorbeeld?
Nee dasquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat Weak as I ahahammmmmmmmmmmm?
Ja, da's geweldigOf is dat een andere Weak?
Mwah, moet maar eens live horen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
En wat vinden jullie hier van dan. Lekker traaaaag en mellow
Cover van Foo Fighters nummer trouwens
Hm. Nee, doet me niets. Sorryquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
En wat vinden jullie hier van dan. Lekker traaaaag en mellow
Cover van Foo Fighters nummer trouwens
En de Bolero op 1.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik zocht net een liedje wat in mijn tijd heel erg 'whoeee!' was in de kinderdisco (Let's talk about Sex, Salt 'n Pepper, kon niet meer op de naam komen) en ik kwam op een site met The Top 10 Best Songs to Have Sex To.
Ik ben het met niet één nummer eens. Ik vind dat we een eigen top 10 moeten maken
Nee die stond er niet in. Meer van die ranzige nrs, maar het moet wel een béétje subtiel edoch suggestief zijn wmbquote:
Trusten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
krijg het niet aangeklikt
![]()
Truste allemaal!
Heb intussen het origineel door laten lopen, is toch wel lekker idd.quote:
Sexual Healing van Marvin Gay ofzo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die stond er niet in. Meer van die ranzige nrs, maar het moet wel een béétje subtiel edoch suggestief zijn wmb
Das wel een ander nummer voor de goeie ordequote:Op dinsdag 6 april 2010 22:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb intussen het origineel door laten lopen, is toch wel lekker idd.
Nu dan ff live.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |