2 dagen...je bent positiefquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Fonz
Faalhazen die dit topic nu weer 2 dagen in hun AT hebben
draai snoeiharde metal..hardquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
graaah, de buren hebben een feessie in de tuin en de kinderen hebben een toeter gevonden
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die het ze ook nie echt. Die laat ze vergroten op gegeven moment.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:01 schreef ArTiC het volgende:
mijn internetsverbinding ist kaput...RIP aan mezelf
Die met die zware stemquote:
vind je dat vreemd? Dat gebeurt toch zo vaak?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef febster het volgende:
Oke, bij Matthijs (DWDD) gaan ze dus 9 minuten praten over product dat nog niet eens uit is in Nederland.
de iPad dus
Noem er eens 1quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind je dat vreemd? Dat gebeurt toch zo vaak?
Wij hebben hier gisteren al een product wat in 2014 pas uitkomt besproken...de iMatquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef febster het volgende:
Oke, bij Matthijs (DWDD) gaan ze dus 9 minuten praten over product dat nog niet eens uit is in Nederland.
de iPad dus
De wii, verschillende bijzondere auto's, 3D tv's etcquote:
'allo jongedamequote:
stil dusquote:
Hoe komt het? Het is lekker weer, vogeltjes fluiten, de kippen ergens bij ons in de buurt maakten vanochtend weer het geluid alsof ze gekilt werdenquote:
k k k k koudquote:
Ik was niet op de campingquote:Op woensdag 7 april 2010 08:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
k k k k koud![]()
ik had soms gewoon 3 kachels aan! (de Fuf moet een warm lijf hebben)
verder wel ok, nieuwe voortent, nieuwe luifel, nieuwe mensen op da field..
en jullie?
Komt zeker omdat je nieuwe speeltje vandaag komt (of hoort te komen!)quote:Op woensdag 7 april 2010 08:50 schreef ArTiC het volgende:
ik ben gewoon hyper..een lange drukke leuke dag
klopt, we misten jullie alquote:
onder anderequote:Op woensdag 7 april 2010 08:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Komt zeker omdat je nieuwe speeltje vandaag komt (of hoort te komen!)
Zelfs nu.nl heeft er een item over!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:48 schreef febster het volgende:
Oke en op het NOS journaal kwam het ook langs..
Nog meer redenen!quote:
jah, maar druk met tenten en inrichting enzo. das nie leuk om naar te kijken..quote:
wanne gekquote:Op woensdag 7 april 2010 09:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nog meer redenen!
Heb je een date???
is keileuk om naar werkende mensen te kijken terwijl je zelf met een roseetje in de hand staat.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
jah, maar druk met tenten en inrichting enzo. das nie leuk om naar te kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |