Wat is een knijpkutje?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, vooral als ze een beetje voorovergebogen staat met d'r billen een beetje wijd hard "Neuk me in mijn knijpkutje" staat te roepen. Pure poëzie.
*mental note* de minnares moet ook een knijpkutje hebben.
We gaan zo toch aardig richting een compleet eisen en wensen lijstje.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, vooral als ze een beetje voorovergebogen staat met d'r billen een beetje wijd hard "Neuk me in mijn knijpkutje" staat te roepen. Pure poëzie.
Ok. Ik heb vandaag weer een nieuw woord geleerd.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kan elk kutje toch?quote:
Weer eens wat anders dan een knijpkatquote:Op woensdag 7 april 2010 13:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ok. Ik heb vandaag weer een nieuw woord geleerd..
Ja maar met een echoput kan je knijpen wat je wil, maar zal die beklemde 13 cm van mij niet lekker omvat wordenquote:
Je weet jezelf iig wel te verkopen Swets.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja maar met een echoput kan je knijpen wat je wil, maar zal die beklemde 13 cm van mij niet lekker omvat worden
Dan wil je een krap kutje? Of eentje die niet zo wijd is. Heeft weinig met knijpen te maken danquote:Op woensdag 7 april 2010 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja maar met een echoput kan je knijpen wat je wil, maar zal die beklemde 13 cm van mij niet lekker omvat worden
Precies, welke jonge willige vrouw met een klein knijpkutje en een polsslag wil er nou geen vette ranzige veertiger met een klein piemeltje?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je weet jezelf iig wel te verkopen Swets.
Swets, het is dat ik niet aan de beschrijving voldoe, maar anders!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, welke jonge willige vrouw met een klein knijpkutje en een polsslag wil er nou geen vette ranzige veertiger met een klein piemeltje?
Ik ben niet zo kieskeurig J!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Swets, het is dat ik niet aan de beschrijving voldoe, maar anders!
Ik zat net vakliteratuur door te nemen.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit godverdomme gewoon werk te doen. Met dit weer. Moet niet gekker worden
En die oefeningen kan je gewoon doen onder het werken!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met een beetje training van de bekkenbodemspieren heeft daadwerkelijk iedere vrouw een knijpkut waarmee je stalen balken kunt doorknippen.
Dit dusch , ik zit mezelf ook af te vragen waarom ik op een duf kantoor zonder uitzicht op korterokjes een backupoplossing zit in te richten.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit godverdomme gewoon werk te doen. Met dit weer. Moet niet gekker worden
Heb jij zo een knijpkat ? ik bedoel kut.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef Tally het volgende:
[..]
En die oefeningen kan je gewoon doen onder het werken!
Das best handig... als ze bouwvakker is.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met een beetje training van de bekkenbodemspieren heeft daadwerkelijk iedere vrouw een knijpkut waarmee je stalen balken kunt doorknippen.
Precies. Van die Japanse (of zijn het Chinese?) balletjes in je kut helpen ook al een stuk.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef Tally het volgende:
En die oefeningen kan je gewoon doen onder het werken!
In mijn vak is dat een pré voor een vrouw, inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Das best handig... als ze bouwvakker is.
Ja!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb jij zo een knijpkat ? ik bedoel kut.
Dat weet ik niet. Die dingen heb ik niet. Maar een leuk idee.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Precies. Van die Japanse (of zijn het Chinese?) balletjes in je kut helpen ook al een stuk.
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan wel de hele dag inhouden hè?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef Tally het volgende:
Dat weet ik niet. Die dingen heb ik niet. Maar een leuk idee.
Van de week eens kijken
Dan houd ik ze de hele dag in!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan wel de hele dag inhouden hè?
Wel oppassen bij detectiepoortjes!
en je collega de afstandsbediening gevenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan wel de hele dag inhouden hè?
Wel oppassen bij detectiepoortjes!
Nee das weer iets anders J.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:58 schreef Joene het volgende:
[..]
en je collega de afstandsbediening geven
Nee, gewoon miniatuur jeu-de-boule-balletjes. Zonder groefjes.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
Zijn er niet van die balletjes die trillen op batterijen ?
Dat is een tril ei. Ofzoquote:Op woensdag 7 april 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
Zijn er niet van die balletjes die trillen op batterijen ?
Ik heb wel eens een tarzan gepletquote:Op woensdag 7 april 2010 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik verwacht van jou overigens wel dat je de balletjes kunt pletten met je knijpkut, T.
En hoeveel echte penissen heb je al gebroken?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:12 schreef Tally het volgende:
Ik heb wel eens een tarzan gepletAlthans zo hard geknepen dat het motortje door fikte
Zo ver ik weet geen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En hoeveel echte penissen heb je al gebroken?.
Dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik word een beetje bang voor jou, T..
Op zijn penis?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor
Van de 2345678909876543567890 x dat ik het gedaan heb is het niet zo veel voorgekomen.
Ik wil het je best voor doen!
Nee hoor ik wil je voor doen waarom het niet zo vaak voorkomt.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu heb ik inderdaad het idee dat je mijn penis kapot wil maken, T.
Zie je wel dat je het snapt!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap hem nog steeds niet. Ga je nu JK berijden om te laten zien dat je penissen heel laat?
Nee maar uitzonderingen zijn er om te maken.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Cool, doe je dat soort projecten vaak?
Zoals?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand nog ene jip en janneke uitleg nodig over ene mediaspelert?
Houziequote:Op woensdag 7 april 2010 14:50 schreef Houzer het volgende:
Hallo vanuit mijn tuin in de zon, met pils.
Hallo stommie stomkop.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:50 schreef Houzer het volgende:
Hallo vanuit mijn tuin in de zon, met pils.
Nu heb je bier gedronken en kan je niet meer langs komenquote:
Ga jij toch bij hém langs om zijn p-nis te breken?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:54 schreef Tally het volgende:
Nu heb je bier gedronken en kan je niet meer langs komen
Ik heb net mijn eerste biertje open getrokken, en pas een paar slokkies op.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu heb je bier gedronken en kan je niet meer langs komen
Owh? Dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik met je klaar ben hehehehe
Dan breek je bij mij wat?quote:
Jij bent ziek J.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Joene het volgende:
Zo dat de schaamlippen kapot spatten tijdens het knijpen ?
Ja Niels is een leukerdquote:
Geilquote:Op woensdag 7 april 2010 16:04 schreef Tally het volgende:
40 cm
4,0 cm zeker
En H. ik sms je wanneer we ons gaan kunnen gaan
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:05 schreef Tally het volgende:
Ja Niels is een leukerd
Werkt hierDe enige die
is
Mja hijs lief. En leukquote:Op woensdag 7 april 2010 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]Hier
werkt
geen
Niels
.
Vroeger
had
ik
wel
een
Niels
collega
.
.
Nee Niels is geen homoquote:
Echte liefdequote:Op woensdag 7 april 2010 16:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja hijs lief. En leukEn grappig
En kunnen het erg goed vinden samen.
Maar hij wil mij niet. Hij wil geen slet (niet zijn woorden!). Hij wil echte liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |