Oooh, don;t return the love I gavequote:
Heb je nou de dans al ooit gezien die daar op gemaakt is?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:. Mooie versie.
(En ja, ik heb 'm al vaker geplaatst, maar daar heb ik schijt aan).
Ja met Kupono (?) en die blonde toch? Over verslaving.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je nou de dans al ooit gezien die daar op gemaakt is?
Mia Michaels + Sarah bareilles + Voorgeschiedenis van Kupono =quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je nou de dans al ooit gezien die daar op gemaakt is?
Jah. Een van de meest intense van Mia ooit. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja met Kupono (?) en die blonde toch? Over verslaving.
Je kunt natuurlijk ook je PC met een wachtwoord vergrendelen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
TMM!!!!!!!!!!!!
laatste keer: UITLOGGEN!
En nu ga ik er ook misbruik van maken ook.
Op naar KPD!!!!!!!!!
ow tja... Dat zal niet echt meer gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu moeten we eik welvergelijkingsfoto's hebben
quote:
Zit je buttplug scheef?quote:
ow ja... Sorry... Ben bij een vriend op bezoek... Hij is papa en 'opeens' bi. Z'n vriendin is hier ook spullen ophalen...quote:
Jemig... en die bi-gevoelens heeft ie voor jou?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow ja... Sorry... Ben bij een vriend op bezoek... Hij is papa en 'opeens' bi. Z'n vriendin is hier ook spullen ophalen...
jaag het wegquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Er ligt iets roods op mijn balkon te slapen
Neeeeeee, hij ligt al ruim een half uur lief te slapenquote:
Hij voelt aan dat je het kan gebruikenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeee, hij ligt al ruim een half uur lief te slapen
Waarom ie dat dan niet op z'n eigen balkon doet weet ik nietmaar goed
Ik wil de Desirequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
(klik voor megageilgrote afbeelding)
HTC Desire
Desire is er ook in het zilver. Minder mooi dan de Legend, maar wel sneller, groter scherm etc.
PSVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |