Omdat jij geen stylist in je keuken hebt rondlopen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:56 schreef Bartjebart het volgende:waarom ziet een gerecht er nooit uit als op de foto in het kookboek?
mea culpa, mea culpa, mea maxima maxima culpaquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
TMM!!!!!!!!!!!!
laatste keer: UITLOGGEN!
En nu ga ik er ook misbruik van maken ook.
Op naar KPD!!!!!!!!!
Zie je Active Topics.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mea culpa, mea culpa, mea maxima maxima culpa
Omdat die gerechten met chemicaliën, stijfsel en kleuren opgespoten zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:56 schreef Bartjebart het volgende:waarom ziet een gerecht er nooit uit als op de foto in het kookboek?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je Active Topics.
Het was heerlijk posten onder je naam.
Nja dat zal het hopelijk zijn...quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat die gerechten met chemicaliën, stijfsel en kleuren opgespoten zijn?
omdat die van plastic zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:56 schreef Bartjebart het volgende:waarom ziet een gerecht er nooit uit als op de foto in het kookboek?
Nja dat geloof ik dan weer nietquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je Active Topics.
nee dat is niet waar, maar het is inderdaad zo, dat er voor die foto's los van een kok, stylisten ingezet worden, garneren is ook nooit mijn ding geweestquote:
durf jij daar alleen te posten onder een andere naam ja?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je Active Topics.
Ik moest toch al werken dus verplicht binnen zittenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Christus wat hebben jullie vandaag veel gepost. En het was nog wel lekker weer!
Wat heb je gemaakt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
Nja dat zal het hopelijk zijn...
Maar ik snap sowieso niet wat ik verkeerd gedaan heb... het smaakt niet zo lekker
Nee, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
durf jij daar alleen te posten onder een andere naam ja?
quote:
Pasta Carbonara moest het zijnquote:
Mooiquote:
Oooh, don;t return the love I gavequote:
Heb je nou de dans al ooit gezien die daar op gemaakt is?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:. Mooie versie.
(En ja, ik heb 'm al vaker geplaatst, maar daar heb ik schijt aan).
Ja met Kupono (?) en die blonde toch? Over verslaving.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je nou de dans al ooit gezien die daar op gemaakt is?
Mia Michaels + Sarah bareilles + Voorgeschiedenis van Kupono =quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je nou de dans al ooit gezien die daar op gemaakt is?
Jah. Een van de meest intense van Mia ooit. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja met Kupono (?) en die blonde toch? Over verslaving.
Je kunt natuurlijk ook je PC met een wachtwoord vergrendelen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
TMM!!!!!!!!!!!!
laatste keer: UITLOGGEN!
En nu ga ik er ook misbruik van maken ook.
Op naar KPD!!!!!!!!!
ow tja... Dat zal niet echt meer gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu moeten we eik welvergelijkingsfoto's hebben
quote:
Zit je buttplug scheef?quote:
ow ja... Sorry... Ben bij een vriend op bezoek... Hij is papa en 'opeens' bi. Z'n vriendin is hier ook spullen ophalen...quote:
Jemig... en die bi-gevoelens heeft ie voor jou?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow ja... Sorry... Ben bij een vriend op bezoek... Hij is papa en 'opeens' bi. Z'n vriendin is hier ook spullen ophalen...
jaag het wegquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Er ligt iets roods op mijn balkon te slapen
Neeeeeee, hij ligt al ruim een half uur lief te slapenquote:
Hij voelt aan dat je het kan gebruikenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeee, hij ligt al ruim een half uur lief te slapen
Waarom ie dat dan niet op z'n eigen balkon doet weet ik nietmaar goed
Ik wil de Desirequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
(klik voor megageilgrote afbeelding)
HTC Desire
Desire is er ook in het zilver. Minder mooi dan de Legend, maar wel sneller, groter scherm etc.
PSVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |