Hallo. ESF.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou niet echt een muzikaal hoogstandje
Het begin lijkt heel erg op Girl inderdaadquote:
Die tekstquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou niet echt een muzikaal hoogstandje
Op het Songfestival mag dat... al zijn er ook kwalitatief hoogstaande liedjesquote:
Deze gaat dus winnen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die tekst
Rijmelarij van groep 1
Heb het na 1 refrein afgezet
Dit is dus waarom ik van het ESF walg
The big fat layer of cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesiness
Dat is idd een heel ander soort nrquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op het Songfestival mag dat... al zijn er ook kwalitatief hoogstaande liedjes
Estland bijvoorbeeld :
quote:
waar heb je hem opeens vandaan?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Mag ik Alexander Klöpping cute vinden?
neequote:Op woensdag 7 april 2010 00:51 schreef oinaru_isan het volgende:
Mag ik Alexander Klöpping cute vinden?
ik vind hem niet cutequote:Op woensdag 7 april 2010 00:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hoezo nee.
Hij is cuteen heeft vast
rustige vlucht gehad?quote:Op woensdag 7 april 2010 01:42 schreef wonderer het volgende:
Oeh, bijna een topic gemist terwijl ik in het vliegtuig zat!
Jah, dat wel. De weg ernaartoe... mijn vader speelde het klaar om me bij het verkeerde vliegveld af te zettenquote:
van familie moet je het hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 01:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jah, dat wel. De weg ernaartoe... mijn vader speelde het klaar om me bij het verkeerde vliegveld af te zetten(Weeze ipv Dusseldorf Flughaven) Dus dat was effe stressen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |