Probeer eens in 2003quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:50 schreef picodealion het volgende:
Waar is deze van?
[ afbeelding ]
En heeft iemand er nog meer?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:50 schreef picodealion het volgende:
Waar is deze van?
[ afbeelding ]
En heeft iemand er nog meer?
quote:
Volgens mij was die een beetje dronken, of niet?quote:Op maandag 26 april 2010 17:18 schreef picodealion het volgende:
Dat die ene er gewoon nog een keer in valt,.
Heb jij ergens een weddenschap lopen? Kijken hoevaak dit gifje overal neergepleurd wordt ofzo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:02 schreef Zith het volgende:
Geweldige posts de laatste 24 uur![]()
Mijn toevoeging :
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef Asgard het volgende:
Ik moest zo hard lachen om deze plaatje uit het vorige topic:
[ afbeelding ]
wtf?quote:
als ik zoiets in mijn huis zou aantreffen zou ik meteen verhuizenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik weet het. Flauw. Maar toch garpig
Ik dacht dat het wel grappig zou zijn maar toen ik het begon te kijken begon ik het enorm zielig voor dat meisje te vinden.quote:
Leedvermaak, heerlijkquote:
Doet me denken aan deze hippe dansmove genaamd de chainsaw:quote:Op maandag 3 mei 2010 09:57 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Sow, wat heeft die gehad????? hahaha
Sunflower dancer
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_sinds_tijden.htmlquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze hippe dansmove genaamd de chainsaw:
Zelfs de neus afvegen,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:42 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_sinds_tijden.html
Deze heeft ze allemaal, de zeismove, de trommellaar, grasmaaiermove enz
quote:
Ziet eruit als Johnny Depp... Misschien 21 jump street?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef Asgard het volgende:
[..]
Hahaha voor het eerst zie ik waarom die idioot huilt. Uit welke film/serie komt dat stukje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |