abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:46:01 #51
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_80007076
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wachtgeld weggeven aan arme kindjes in Afrika?
Ik denk dat dat nog meer populisme is, want daar trek je echt aandacht mee. Dat zou ik zelf ook wat 'schreeuwerig' vinden, om eerlijk te zijn.

Bovendien geeft hij dan indirect extra geld van de gemeente aan Afrika. Oh, en geld weggeven helpt natuurlijk sowieso niet
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_80007911
Goed zo.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:57:17 #53
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_80009915
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:30 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

En wie bepaald dan wanneer er wel of geen wachtgeld wordt overgemaakt? Ze zijn namelijk alle 2 'vrijwillig' opgestapt. En dat is bij deze 2 gevallen nog wel redelijk duidelijk te bepalen, maar er zijn vast ook heel veel gevallen die veel minder duidelijk zijn.
Leers heeft er duidelijk afspraken over gemaakt met de raad
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_80013850
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef TNA het volgende:
Wachtgeld accepteren: vieze graaier.
Wachtgeld weigeren: vieze populist.

Ja, politici hebben het moeilijk in Nederland.
pi_80013890
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wachtgeld weggeven aan arme kindjes in Afrika?
ONS belastinggeld dumpen in de bodemloze put in Afrika? Sintercohenklaas.
pi_80056500
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Bron
Op Fok! en tal van andere plekken wordt er vaak gezeurd over de wachtgeldregeling en over 'links lullen, rechts vullen.' Job doet hier dus duidelijk niet aan mee
Alleen de rest van de PvdA wel ondanks hun vrijwillig ontslag. Kost maar een paar miljoen per jaar. Moet ik eens doen, krijg ik geen cent. Bos krijgt voorlopig met thuiszitten ff 80% van 140.000 euro.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_80057466
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:06 schreef kawotski het volgende:

[..]

Alleen de rest van de PvdA wel ondanks hun vrijwillig ontslag. Kost maar een paar miljoen per jaar. Moet ik eens doen, krijg ik geen cent. Bos krijgt voorlopig met thuiszitten ff 80% van 140.000 euro.
Was weinig vrijwilligs aan te noemen. CDA bewoog geen centimeter, op geen enkel onderwerp. Was dus door het CDA.
pi_80057745
Je bent pas een vent als je het buiten de media houdt.

Populistische draak. Bah.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:37:03 #59
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_80057967
Uit de Quote, iets andere toon
quote:
Job Cohen blijft lekker aan de Herengracht wonen
Een fantastische deal van de voormalige burgemeester van Amsterdam. Job Cohen blijft nog even in zijn ambtswoning aan de Herengracht wonen, tot hij een geschikte woning elders in de stad heeft gevonden. Het allermooiste: Cohen hoeft geen marktconforme huur te betalen.

Waarom zou hij ook. Toen hij nog eerste burger van de hoofdstad was, betaalde Cohen maandelijks ¤1239,10. Dat was 12% van zijn bruto inkomen. In 2008 pakte Cohen overigens op de cent af ¤120.889,68 bruto, plus een onkostenvergoeding van ¤8.256,48, vakantiegeld à 9.559,72 en ¤7.987,96 eindejaarsuitkering. Nu de man niet meer in dienst van de gemeente Amsterdam is, wordt er een nieuw bedrag afgesproken, dat in ieder geval niet marktconform zal zijn. De Rijksbelastingdienst gaat 'de passende vergoeding' toetsen, zo lezen we in Het Parool.
De kersverse lijsttrekker van de PvdA helpt de stad wel om de begroting sluitend te krijgen. Cohen, die in de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen de degens zal kruisen met Jan Peter Balkenende, Geert Wilders en Mark Rutte, ziet namelijk af van de riante wachtgeldregeling. De voormalige burgervader loopt hierdoor het eerste jaar 80% van zijn laatste inkomen mis, naar eigen zeggen omdat hij ‘Niet op kosten van de gemeente campagne hoeft te gaan voeren’. Nee, maar wonen is daarentegen een heel ander verhaal.
http://www.quotenet.nl/li(...)erengracht-wonen.php

Aardig pandje voor minder dan ¤1250 per maand

Nb. Op zich is het natuurlijk prima dat ie afziet van wachtgeld, maar het blijt een sigaar uit mijn/onze doos die we terug krijgen
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')