Nee, maar er zijn er wel maar een paar tegelijk die dit doen. Laf en achterbaks.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, want er zijn maar vijf ajax-fans.
ja want utrecht/feyenoord/watdanook fans zouden dit natuurlijk noooooooooooitt doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er wel maar een paar tegelijk die dit doen. Laf en achterbaks.
In wijk Cquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:10 schreef Mikkie het volgende:
Helden. Achteraf in het donker zoiets doen. Als je dan ballen hebt, doe je het vol in het licht met honderd harde kern-Utrechters om je heen.
Dat is toch geen argument! Heb je nou echt het IQ van een visstick of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 7 april 2010 01:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja want utrecht/feyenoord/watdanook fans zouden dit natuurlijk noooooooooooitt doen
Ik schiet een hooligan gewoon van achteren neer hoor.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is toch geen argument! Heb je nou echt het IQ van een visstick of doe je maar alsof?
Maakt me geen reet uit WIE het doet, het gaat me erom dat het net zoiets is als iemand van achteren neerschieten
Een echte vent gaat niet uit naam van een commercieel bedrijf (voetbalclub) andere mensen mishandelen en "oorlogje" spelen onder het mom van clubliefde.quote:, dat doe je niet. Een echte vent die ballen heeft, gaat niks als een laffe hond in het holst van de nacht anderen provoceren, maar doet dat als al die anderen er daadwerkelijk bij zijn.
Woh, en toen werd je met een harde plasser wakker?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:32 schreef Barca het volgende:
Wat een stakkers! Ik ga in Utrecht en Twente lekker een biertje drinken met de leden van hun harde kern. En, zij weten dat ik van de tegenpartij ben!
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Woh, en toen werd je met een harde plasser wakker?
Omdat dat meestal het geval is als jij verhalen verzint over een zogenaamd sociaal leven. Ok, dan werd je zwetend wakker, kan ook.quote:
RKC?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:32 schreef Barca het volgende:
Wat een stakkers! Ik ga in Utrecht en Twente lekker een biertje drinken met de leden van hun harde kern. En, zij weten dat ik van de tegenpartij ben!
ja dat sloeg idd nergens op. alhoewel ado hooligans het zelf hadden uitgelokt. en je mij niet gaat wijsmaken dat die allemaal niks met hooliganisme te maken hadden.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:52 schreef HaagsPietje het volgende:
wat een discussie weer zeg. lekker belangrijk. iederen nozem kan snachts met een spuitbusje in zn eentje wat neerpennen op een muurtje van een of ander stadion. niks bijzonders aan. gewoon lekker weghalen en geen aandacht aan geven. ook totaal niet provocerend. provocerend maar wel laf was de aanval op ons supportershome terwijl daar 7 man binnenzaten die niks met hooliganisme te maken hadden.
dit is totaal onbelangrijk en te verwaarlozen.
Ben het helemaal met je eens hoor, maar als het dan toch niet kan laten, doe het dan met ballen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:49 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik schiet een hooligan gewoon van achteren neer hoor.Als je stenen naar andere mensen gooit (ME) en kroegen aan gort slaat met je matties ben je een hond en is een kogel nog te goed voor je.
[..]
Een echte vent gaat niet uit naam van een commercieel bedrijf (voetbalclub) andere mensen mishandelen en "oorlogje" spelen onder het mom van clubliefde.
Allemaal?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja dat sloeg idd nergens op. alhoewel ado hooligans het zelf hadden uitgelokt. en je mij niet gaat wijsmaken dat die allemaal niks met hooliganisme te maken hadden.
Ze waren echt aan het uitlokken hoor, anders komen die Amsterdammers niet helemaal naar Den Haag.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Allemaal?
7 (!) man die aan het tafeltennissen waren, waarvan de helft nog baardgroei moest krijgen?
Welke allemaal?
hahahaquote:Op woensdag 7 april 2010 11:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Omdat dat meestal het geval is als jij verhalen verzint over een zogenaamd sociaal leven. Ok, dan werd je zwetend wakker, kan ook.
Celeritas-Donarquote:
Kort geheugen heb jijquote:Op woensdag 7 april 2010 23:08 schreef Haringkop het volgende:
AFCA is inmiddels alleen nog bekend van de graffiti op scholen, verkeersborden en stadions
Dat is van een christelijke voetbalclub(ben de naam ff kwijt).Staat voor: Always Carry A Bible.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:11 schreef Barca het volgende:
Ik kom ook vaak ACAB tegen. Maar die voetbalclub ken ik niet.
Oh, die spelen zeker 11e klasse?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dat is van een christelijke voetbalclub(ben de naam ff kwijt).Staat voor: Always Carry A Bible.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |