Beste Lezers
Bij deze zou ik jullie medewerking willen vragen bij mijn thesis, waarvoor ik nog massa's deelnemers zoek! Ik studeer seksuologie en mijn thesis gaat over condoomgebruik. Via
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=29806 kunnen jullie deelnemen door de vragenlijst in te vullen, die uit 3 reeds bestaande vragenlijsten bestaat.
Je hoeft geen relatie te hebben om deel te nemen (of condooms te gebruiken, zo krijg ik ook wat zicht op hoe niet-gebruikers scoren). Iedereen met een leeftijd van 20 tot 50 jaar mag meedoen! Nodig gerust ook familie, vrienden, collegae,... uit om deel te nemen! Uiteraard gebeurt de verwerking van de data volledig anoniem!
Alvast bedankt,
Karen
Ziehier de officiële uitnodigingsmail:
Geachte mevrouw, mijnheer,
Bij deze wens ik u uit te nodigen om deel te nemen aan een onderzoek naar ‘Condoomgebruik bij mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie 20 tot 50 jaar.’ Dit onderzoek gaat uit van het “Instituut voor Familiale en Seksuologische Wetenschappen” van de Katholieke Universiteit te Leuven. Het betreft een onderzoek waarmee we een groot aantal mannen en vrouwen van 20 tot en met 50 jaar willen bereiken.