abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 april 2010 @ 08:16:45 #226
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80152023
Goedemorgen dames!

ik kom even doen voor Isabeau, Sorbootje, dat gaat nog best voorspoedig zeg! Komt goed!

Simmu, bluh, dat is heel erg vervelend zeg.. ik hoop dat de diarree snel over is en dat je dan toch écht die maxicosi weer gevuld mee naar buiten draagt..

Evie, meiske, had je het even niet zo naar je zin? Vandaag weer blije meid zijn he? Is veel leuker!

Wolf en Evie ook al door naar maatje 68! Wat gaat dat snel he? Ik ben er onlangs achtergekomen dat Stef écht een reus is.. Hij zit al in maatje 74 en was bijna even groot als de dochter van vrienden van ons en zij is bijna een jaar oud
3!
pi_80152707
Stef is inderdaad enormous!! Niels zit met broekjes nog maar net in 68, meeste broekjes zelfs nog 62, de truitjes zijn al wel een tijdje 68.

Sorbootje hoe ging de nacht??!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:00:07 #228
95408 Incantrix
pi_80152890
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 09:45 schreef Twinkly het volgende:
Stef is inderdaad enormous!! Niels zit met broekjes nog maar net in 68, meeste broekjes zelfs nog 62, de truitjes zijn al wel een tijdje 68.

Sorbootje hoe ging de nacht??!
Mjah, wij dachten eigenlijk dat het wel meeviel. Het werd dan wel altijd gezegd bij het CB enzo, maar je hebt dan weinig context om het in te plaatsen, dus wij dachten 'het zal wel'.. Maar afgelopen weekend waren we toch wel onder de indruk eigenlijk Overigens past Stef bést nog in 68 hoor! Mijn baby is óók nog heel klein! Dan vertel ik er gewoon niet bij dat hij gaat klagen en huilen als ik hem in maatje 68 aan het proppen ben

En Sorbo, I second that: vertel!!
3!
pi_80152937
Tuurlijk, hij is jullie kleine frummeltje Maar ik moet er wel bijzeggen dat Niels juist relatief klein is hoor
Zijn jullie allebei lang? Ik ben nogal een kleintje (1.62/63 m) maar mijn Lief heeft een normaal formaat.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:09:13 #230
95408 Incantrix
pi_80153023
Jah, mijn kleintje zal hij blijven tot ik doodga denk ik Ik denk dat de dochter van onze vrienden ook niet heel groot is, maar dat weet ik eigenlijk niet. Nouja, en any time soon zou zijn curve toch moeten gaan afvlakken.. Ik hoop maar dat dat gebeurt vóór we nóg een maat zijn opgeschoven (Hoewel.. Zou ik dan eindelijk hét excuus hebben om dat walgelijk dure Molo-shirtje te kopen?)

Wij zijn beiden niet heel lang overigens, beiden rond de 1.75 ofzo.. Maar van mij werd als kind wel gezegd dat ik abnormaal lang zou worden, de kinderarts heeft zelfs nog geopperd om mij hormonen toe te dienen om mijn groei af te remmen.. Gelukkig was mijn moeder daar fel op tegen, zo lang ben ik heul niet geworden uiteindelijk
3!
pi_80153913
quote:
[b]Op zaterdag 10 april 2010 08:16 schreef IIk ben er onlangs achtergekomen dat Stef écht een reus is.. Hij zit al in maatje 74 en was bijna even groot als de dochter van vrienden van ons en zij is bijna een jaar oud
Stef is een Thijs 2 dus Hij heeft 80 van boven en 74 van onderen, maar dat duurt niet lang meer!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80153935
Inc : ik ben wel geremd, en dat is maar goed ook. De prognose was 1m90..... (ik ben 1m82 nu)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_80154287
Even snel.

Nacht was een drama. Isabeau werd maar verdrietiger en verdrietiger en wij ook. Na anderhalve dag heeft ze nog geen slok zelfstandig genomen. We kappen ermee. Dit is het ons niet waard. Ik ga me richten op bijvoeding ed en op drinken uit een beker en laat 't los. Ik ga wel proberen mijn werkuren op te schroeven, omdat ze het op het kdv zo goed doet op pap, mar blijf bv geven tot ze op een natuurlijke manier kan en wil stoppen.

Als ze zometeen wakker is ga ik haar weer aanleggen. 't Voelde toen ik het besluit nam als de handoek in de ring gooien, maar inmiddels voelt het goed en ben ik enorm opgelucht.
pi_80154397
Goedzo Sorbo, sterk besluit!
pi_80154416
Sorbootje, ik heb je een beetje gevolgd omdat Ko dus ook niet uit een flesje wilde drinken en ik ook met mijn handen in mijn haar zat.
Wat klinkt dat als een verdrietige nacht voor jullie 3.
We zijn gaan bijvoeden en op een gegeven moment gaf P. hem een flesje terwijl hij in de kinderstoel zat en dat was de truc. Het is geen mamamelk maar eten.
Hopelijk werkt dat voor Isabeau ook zo. Fijn dat het inmiddels goed voelt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:25:42 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80154465
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:15 schreef Sorbootje het volgende:
Even snel.

Nacht was een drama. Isabeau werd maar verdrietiger en verdrietiger en wij ook. Na anderhalve dag heeft ze nog geen slok zelfstandig genomen. We kappen ermee. Dit is het ons niet waard. Ik ga me richten op bijvoeding ed en op drinken uit een beker en laat 't los. Ik ga wel proberen mijn werkuren op te schroeven, omdat ze het op het kdv zo goed doet op pap, mar blijf bv geven tot ze op een natuurlijke manier kan en wil stoppen.

Als ze zometeen wakker is ga ik haar weer aanleggen. 't Voelde toen ik het besluit nam als de handoek in de ring gooien, maar inmiddels voelt het goed en ben ik enorm opgelucht.
jammer dat het niet gelukt is Sorboo; maar jullie hebben zeker je best gedaan... en jullie mooie meisje ook...

en ik hoop dat het dan goed gaat met bijvoeden enzo...

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80154731
Lieve Sorbootje wat jammer dat het niet gelukt is, ik krijg helemaal een verdrietig gevoel omdat het voor jullie zo zwaar was en Isabeau zo overstuur raakte Ondanks de honger kon ze wel slapen?
Uit een beker drinken gaat vast heel snel al heel goed, zelfs Niels probeert het al en die is een stukje jonger, misschien kan ze dan wel alle melk uit een bekertje krijgen Je kunt ook nog de Avent antilekbeker met zachte tuit proberen en dan daar het ventiel uitlaten. Zo wil Niels ook pap drinken en dat gaat sneller dan met een lepeltje.
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:59:01 #238
95408 Incantrix
pi_80155256
Sorbootje, wat verdrietig dat jullie nacht zo naar was.. Moedig van je om het zo te laten, soms is het doel geen oorlog waard, zeg maar

McLaura, joh, bij jou heeft dat dus ook wel prima uitgepakt! Hihi, Stef en Thijs de reuzenbaby's Nu weet ik ook waarom ik bij jou wél kleertjes kan kopen..
3!
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:10:10 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80155560
Sorbo, hetgaat erom dat jullie doen waar je je alledire het prettigst bij voelt.
Als ik jullie was, zou ik de tuitbeker skippen en meteen gaan voor een 'gewone' beker met neusuitsparing. Leer je haar meteen fatsoenlijk drinken. Of uit een rietje.
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:12:02 #240
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_80155624
Even een hele dikke knuffel voor sorbo en haar meisje
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_80155739
Jammer Sorbo.
Klinkt als een gevecht (vooral met jezelf geloof ik), maar ik lees dat je opgelucht bent over de beslissing die nu genomen is dus is het goed.

En grote Stef! Best cool, zo'n grote vent
en zijn curve zal inderdaad nog wel gaan afvlakken voordat ie een jaar is, hoewel mijn oudste zoon ook al zijn hele leven een kop boven zijn leeftijdgenootjes uitsteekt.
pi_80158397
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:10 schreef Asyniur het volgende:
Sorbo, hetgaat erom dat jullie doen waar je je alledire het prettigst bij voelt.
Als ik jullie was, zou ik de tuitbeker skippen en meteen gaan voor een 'gewone' beker met neusuitsparing. Leer je haar meteen fatsoenlijk drinken. Of uit een rietje.
Ja, ik ben het er ook wel mee eens dat het wat motoriek betreft beter is om direct uit een echte beker te drinken. Maar ik probeer het bij Niels toch maar met een tuitbeker omdat dan minder van de kostbare moedermelk verspild wordt.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80158898
en ravi is thuis! selene vond het allemaal best, probeerde wel onmiddellijk zijn flesje af te pakken (ze is anderhalf en allang van de fles af.....)

sorbo; wat asy al zegt; gewoon doen waar jullie je het lekkerst bij voelen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_80158988
JEEEJ Ravi is thuis!!! Wat super fijn Simmu!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:27:31 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80159046
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:01 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, ik ben het er ook wel mee eens dat het wat motoriek betreft beter is om direct uit een echte beker te drinken. Maar ik probeer het bij Niels toch maar met een tuitbeker omdat dan minder van de kostbare moedermelk verspild wordt.
Anders probeer eens met een rietje? Of op de cupfeeding-manier?

simmu, wat fijn dat Ravi thuis is!
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:30:50 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80159136
voor ravi! gefeliciteerd!

sorbo, ik weet niet echt wat ik moet zeggen. jammer dat ze nog steeds niet uit de fles drinkt, maar fijn dat je bij je gevoel blijft...
geniet van het aanleggen iig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80159231
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:15 schreef Sorbootje het volgende:
Even snel.

Ik vind het heel jammer voor jullie dat het niet gelukt is, maar ik vind het ook heel goed dat je een grens hebt getrokken en besloten hebt dat dit het niet waard is.

Je hebt het een kans gegeven, het is niet gelukt en nu liggen er allemaal nieuwe dingen in het verschiet zoals hapjes en slokjes uit een heuse beker. Voor je het weet is ze zo groot dat je je maar moeilijk voor kunt stellen dat ze ooit dat baby'tje was dat niets liever deed dan uit mama's borst drinken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80159246
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:22 schreef simmu het volgende:
en ravi is thuis! selene vond het allemaal best, probeerde wel onmiddellijk zijn flesje af te pakken (ze is anderhalf en allang van de fles af.....)
Wat fijn dat hij thuis is!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80159279
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:27 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Anders probeer eens met een rietje? Of op de cupfeeding-manier?
Cupfeeding met een bekertje heb ik geprobeerd maar werd een enorm gesmeer omdat hij het zelluf wil doen en het duurde nog langer dan met een lepeltje. Met een rietje ben ik wel benieuwd naar Hij zuigt alleen nooit, hij brengt alles naar zijn "kiezen" en gaat kauwen.
pi_80159336
Een voor Ravi !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')