Mjah, wij dachten eigenlijk dat het wel meeviel. Het werd dan wel altijd gezegd bij het CB enzo, maar je hebt dan weinig context om het in te plaatsen, dus wij dachten 'het zal wel'.. Maar afgelopen weekend waren we toch wel onder de indruk eigenlijkquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:45 schreef Twinkly het volgende:
Stef is inderdaad enormous!!Niels zit met broekjes nog maar net in 68, meeste broekjes zelfs nog 62, de truitjes zijn al wel een tijdje 68.
Sorbootje hoe ging de nacht??!
Stef is een Thijs 2 dusquote:[b]Op zaterdag 10 april 2010 08:16 schreef IIk ben er onlangs achtergekomen dat Stef écht een reus is.. Hij zit al in maatje 74 en was bijna even groot als de dochter van vrienden van ons en zij is bijna een jaar oud![]()
jammer dat het niet gelukt is Sorboo; maar jullie hebben zeker je best gedaan... en jullie mooie meisje ook...quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:15 schreef Sorbootje het volgende:
Even snel.
Nacht was een drama. Isabeau werd maar verdrietiger en verdrietiger en wij ook. Na anderhalve dag heeft ze nog geen slok zelfstandig genomen. We kappen ermee. Dit is het ons niet waard. Ik ga me richten op bijvoeding ed en op drinken uit een beker en laat 't los. Ik ga wel proberen mijn werkuren op te schroeven, omdat ze het op het kdv zo goed doet op pap, mar blijf bv geven tot ze op een natuurlijke manier kan en wil stoppen.
Als ze zometeen wakker is ga ik haar weer aanleggen. 't Voelde toen ik het besluit nam als de handoek in de ring gooien, maar inmiddels voelt het goed en ben ik enorm opgelucht.
Ja, ik ben het er ook wel mee eens dat het wat motoriek betreft beter is om direct uit een echte beker te drinken. Maar ik probeer het bij Niels toch maar met een tuitbeker omdat dan minder van de kostbare moedermelk verspild wordt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:10 schreef Asyniur het volgende:
Sorbo, hetgaat erom dat jullie doen waar je je alledire het prettigst bij voelt.
Als ik jullie was, zou ik de tuitbeker skippen en meteen gaan voor een 'gewone' beker met neusuitsparing. Leer je haar meteen fatsoenlijk drinken. Of uit een rietje.
Anders probeer eens met een rietje? Of op de cupfeeding-manier?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, ik ben het er ook wel mee eens dat het wat motoriek betreft beter is om direct uit een echte beker te drinken. Maar ik probeer het bij Niels toch maar met een tuitbeker omdat dan minder van de kostbare moedermelk verspild wordt.
Ik vind het heel jammer voor jullie dat het niet gelukt is, maar ik vind het ook heel goed dat je een grens hebt getrokken en besloten hebt dat dit het niet waard is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:15 schreef Sorbootje het volgende:
Even snel.
Nacht was een drama. Isabeau werd maar verdrietiger en verdrietiger en wij ook. Na anderhalve dag heeft ze nog geen slok zelfstandig genomen. We kappen ermee. Dit is het ons niet waard. Ik ga me richten op bijvoeding ed en op drinken uit een beker en laat 't los. Ik ga wel proberen mijn werkuren op te schroeven, omdat ze het op het kdv zo goed doet op pap, mar blijf bv geven tot ze op een natuurlijke manier kan en wil stoppen.
Als ze zometeen wakker is ga ik haar weer aanleggen. 't Voelde toen ik het besluit nam als de handoek in de ring gooien, maar inmiddels voelt het goed en ben ik enorm opgelucht.
Wat fijn dat hij thuis is!quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:22 schreef simmu het volgende:
en ravi is thuis! selene vond het allemaal best, probeerde wel onmiddellijk zijn flesje af te pakken (ze is anderhalf en allang van de fles af.....)
Cupfeeding met een bekertje heb ik geprobeerd maar werd een enorm gesmeer omdat hij het zelluf wil doen en het duurde nog langer dan met een lepeltje. Met een rietje ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Anders probeer eens met een rietje? Of op de cupfeeding-manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |