Maar er zijn mensen die dan wel op register klikken en het niet afmakenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef picodealion het volgende:
Omdat ik binnen de eerste vijf seconden nog niet doorhad waar je site over ging heb ik 'm maar weer weggeklikt.
Waar gaat het over?quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef picodealion het volgende:
Omdat ik binnen de eerste vijf seconden nog niet doorhad waar je site over ging heb ik 'm maar weer weggeklikt.
GTA is wel tof.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:12 schreef IrCute het volgende:
''Evation Studios - The Home of MMORPG
Welcome to the Evation Studios - The Home of MMORPG.''
WoW,Runescape, maple story, habbo hotel en GTA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik PM je zo even mijn rekeningnummer!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geschatte inkomsten van vandaag: ¤ 151,47
Restecpquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niets gevenquote:
Je bent geeneens 18?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niets geven
Ik spaar voor een leuk autotje als ik 18 ben en ik ga waarschijnlijk ook nog een iMac kopen
Neeh! Ik bedoelde dat je dat als 17-jarig knaapje goed voor elkaar hebt.quote:
Ohquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Neeh! Ik bedoelde dat je dat als 17-jarig knaapje goed voor elkaar hebt.
Dit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef picodealion het volgende:
speciaal voor jou heb ik het registratie formulier geopend, zonder me te registreren..quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:53 schreef Graseter het volgende:
Op mijn site zie ik een paar keer per dag bij Who's Online dit staan:
Guest Registering
Maar uiteindelijjk registreert niemand
WAAROM NIET, WAAROM ZIJN ER VAN DIE MENSEN DIE REGISTREREN MAAR HET NIET AFMAKEN!?
En ik heb deze maand al 72 hits door forum.fok.nl Bedankt
Ben jij die static.kpn.net?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:55 schreef MMUFC het volgende:
[..]
speciaal voor jou heb ik het registratie formulier geopend, zonder me te registreren..
Alleen hosting à euro of 20 per maand, denk ik?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:51 schreef Lysdexie het volgende:
Mooi hoor als je zoveel per dag verdient. Vraag me af wat je constante kosten zijn p/maand
Hosting 30 euro per jaarquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:51 schreef Lysdexie het volgende:
Mooi hoor als je zoveel per dag verdient. Vraag me af wat je constante kosten zijn p/maand
Dat is alleen als je 1000TB web ruimte enzo hebtquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef Twizu het volgende:
[..]
Alleen hosting à euro of 20 per maand, denk ik?
Als ie servers thuis heeft staan kun je daar nog wel een paar honderd euro bij oprekenen denk ikquote:dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef Twizu het volgende:[/b]
[..]
Alleen hosting à euro of 20 per maand, denk ik?
Ik heb een klein web servertje thuis staan, ik doe er alleen niets meequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Als ie servers thuis heeft staan kun je daar nog wel een paar honderd euro bij oprekenen denk ik
Waarom niet IPB?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hosting 30 euro per jaar
vBulletin 170 euro per jaar
Dit ga je niet menenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gebruikt
Ik vond mijn eindexamen wiskunde makkelijker dan die admincp.
Ik kon niet eens vinden waar ik de titel van het forum aan kon passenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dit ga je niet menenIPB is imo het makkelijkste wat er is!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kon niet eens vinden waar ik de titel van het forum aan kon passen
vBulletin is overzichtelijk
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Paar dingetjes op invisible gezetquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
oke ik begrijp je :-) maar misschien een tip: Minder het aantal forums want een aantal zijn gewoon nog empy dat is niet echt aantrekkelijk
quote:
Hij deed VMBO, dus die wiskunde was niet zo moellukquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dit ga je niet menenIPB is imo het makkelijkste wat er is!
Niet interessant genoeg hequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |