nee nog niet gereleasedquote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef Grrommit het volgende:
Je hoort echt heel weinig van Davide Sonar trouwens. Terwijl ik me herinner dat hij op Qlimax toch aardig wat nieuwe platen had. en die zijn nog niet gereleased toch?
Ik vond meneer Sonar op Qlimax echt een goede set weggeven! Veel nieuwe tracks. Davide Sonar maakt alleen wel tracks waarvoor je echt in de 'mood' moet zijn. Ik kan zijn setjes/tracks niet altijd even goed waarderen namelijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef Grrommit het volgende:
Je hoort echt heel weinig van Davide Sonar trouwens. Terwijl ik me herinner dat hij op Qlimax toch aardig wat nieuwe platen had. en die zijn nog niet gereleased toch?
Ja, ik las ´t al van de nieuwe tracks. Maar ik vind het zo gek dat er nog geen een gereleased is en dat ze zelfs nog niet aangekondigd zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik vond meneer Sonar op Qlimax echt een goede set weggeven! Veel nieuwe tracks. Davide Sonar maakt alleen wel tracks waarvoor je echt in de 'mood' moet zijn. Ik kan zijn setjes/tracks niet altijd even goed waarderen namelijk.
De versnelling is briljant dat vind ik het wachten waardquote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Huh? Je post The Undersound als goede track, maar wilt geen trage intro's?
oef je maakt geen makkelijk verzoek omdat het nog niet helemaal duidelijk is wat je dus niet lekker vindt. Daarom doe ik deze suggesties die over het algemeen goed bevallen. Het zijn allemaal verschillende artiesten en stijlen zodat je zelf beetje kan vinden wat je vet vindtquote:Op donderdag 8 april 2010 22:44 schreef Mopst3r het volgende:
Ik ben op zoek naar echt goede hardstyle nummers zoals :
Ik heb al veel gedownload maar veel kan me ook niet boeien met erg trage intro's en dat de rest dan eigenlijk niet veel voorsteld. Ik zoek dus echt lekkere, of zeg maar bekende, nummers die lekker blijven hangen zoals bovenstaande.
Alle tips welkom
Overigens hangt het er maar net vanaf wat voor versie je hebt. Als je een gemixte cd hebt heb je geen lange intro's, de originele versie heeft die wel omdat hij dan te mixen isquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:11 schreef Mopst3r het volgende:
JA dit begint ergens op te lijken
Allemaal vet genoeg voor in de auto maar vooral:
Pavo - Communicate
Wildstylez - Revenge
Noisecontrollers - Aliens
Crypsis - Get Hit
Tuneboy - I'll growl
Vind ik erg vet.
Beatproviders - Intensive Care is ook vet
quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:03 schreef poiuytr het volgende:
Beter zijn dan je vrienden in iets - jaloezie
deze wil ik juliie niet onthouden!
Bazige shit inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef ElDani het volgende:
In de catogorie klonk goed in de set van Frontliner & Deepack
GENIALE track als je de set luistert. Belachelijk dikke kick en bass en geniaal opgebouwd door iedere 32 beats er een melodielijn bij te gooien. ook heel erg leuk over te mixen als je zo luistert.
Deze track alleen al begint me te overtuigen om bij hem te gaan kijken op In Qontrol.
Check je PMquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:11 schreef Mopst3r het volgende:
JA dit begint ergens op te lijken
Allemaal vet genoeg voor in de auto
Oh.... My.... God....quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:03 schreef poiuytr het volgende:
Beter zijn dan je vrienden in iets - jaloezie
deze wil ik juliie niet onthouden!
Eens, vond hem toen een topset geven op Qlimax.quote:
Ik denk de helft hierquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:52 schreef Mopst3r het volgende:
Perfect, bedankt voor de tips mensen
Hier kan ik wel wat mooie cdtjes mee maken!
Nog mensen die naar InQontrol gaan?
Tvp en tevens aanwezig @ In Qontrolquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:00 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik denk de helft hier. Incluis mezelf.
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:36 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Tvp en tevens aanwezig @ In Qontrol
Nog mensen die overigens van plan zijn er bij te zijn 10 juli?
* NrSiX <-quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:52 schreef Mopst3r het volgende:
Nog mensen die naar InQontrol gaan?
Ik heb meegedaan met die actie van Q-Dance, maar heb nog totaal niets vernomen. Weet niet of we voor de pre-sale al een bevestiging hadden moeten krijgen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:36 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Tvp en tevens aanwezig @ In Qontrol
Nog mensen die overigens van plan zijn er bij te zijn 10 juli?
* eQuaL <-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |