Was zelf nuchter op wat bier na vorig jaar @ Free, Best veel mensen van t padje inderdaad maar niet meer als andere grote feesten naar mijn gevoel. Was wel een topfeestje!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest... Voor mijn gevoel was iig driekwart van het pad af.. Mensen die in de tent, naast je, een zakje leegsnuiven.. etc etc
Dan moeten dan wel echt lange mannen zijn danquote:Op woensdag 7 april 2010 21:27 schreef Koepert het volgende:
Ik was zelf ook nuchter, heb echter geen problemen met mensen die gebruiken, hell, ze mogen zelfs van mn schouder snuiven als ze dat prettig vinden
dat dus...en d'n koep moet geen last van roos hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dan moeten dan wel echt lange mannen zijn dan
Klopt.. en nu?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Maar niet 99,9% van het uitgebrachte spul![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:56 schreef kollie het volgende:
ieder z'n ding julian. Snap niet zo goed waarom jij je genoodzaakt voelt in dit topic te reageren. Het is niet dat je posts iets toevoegen.
Melodie is zo ontzettend moeilijk gemaakt, slaat helemaal nergens op. Ik hou niet zo van die overdone melodietjes eigenlijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben ik trowuens de enige die die Dock 45 minimal remix van Save.exit.planet al vaker heeft geluisterd dan the original mix..
Die melodie van die original vind ik niet zo veel aan...
Eensch! Ik hou er niet van wanneer \hardstyleproducers de Mozart uit gaan hangen... ze moeten werken met het K.I.S.S principe in mijn ogen...quote:Op woensdag 7 april 2010 23:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Melodie is zo ontzettend moeilijk gemaakt, slaat helemaal nergens op. Ik hou niet zo van die overdone melodietjes eigenlijk.
Met zown beetje alle producties van Wildstylez als uitzondering op de regel (voor mij persoonlijk danquote:Op woensdag 7 april 2010 23:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Eensch! Ik hou er niet van wanneer \hardstyleproducers de Mozart uit gaan hangen... ze moeten werken met het K.I.S.S principe in mijn ogen...
Keep It Short and Simple
Her voice is een uitzondering op deze regel, evenals immeasurably(al zijn dit nog steeds niet extreem uitgebreide melodieën)
BAM, deze neger komt idd hard, dat er nog meer van deze harde tracks mogen volgen:)quote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.twitvid.com/GFTXS
Titan werkende aan een nieuwe track![]()
Deze neger komt zo hard!
Jup die Dock 45 mix vind ik persoonlijk lekkerder dan het orgineelquote:Op woensdag 7 april 2010 22:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben ik trowuens de enige die die Dock 45 minimal remix van Save.exit.planet al vaker heeft geluisterd dan the original mix..
Je gaat van house houden mijn broeder! Kijk maar uit, dadelijk ruil je de Donkey's in voor Ricky Rivaro, HHZ voor Chuckie, Tat voor Gregor Salto en Zatox voor Groovebrother (of ga ik nu te verrr)?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Waar komt jou UI eigenlijk vandaan? Of gewoon random ergens gekozen? Want met een beetje fantasie zie ik er steeds DV8 in. Maar beetje onduidelijk dus kan er alsnog kilometers naast zittenquote:Op donderdag 8 april 2010 08:27 schreef de_huig het volgende:
moeilijk is niet het goede woord voor dat anthem...maar er zit gewoon geen lekkere flow in :p
en die neger komt inderdaad hard zegclash of the titan
dat is DV8 gewoon hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 09:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waar komt jou UI eigenlijk vandaan? Of gewoon random ergens gekozen? Want met een beetje fantasie zie ik er steeds DV8 in. Maar beetje onduidelijk dus kan er alsnog kilometers naast zitten
Ah had ik het dus toch goed gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |