hihiquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef 16meter het volgende:
CAUSE THERE AINT NO HARDER HARDER STYLEEEE
ik had hem eerst als Fucking Up Your Mind gedownload van 1 of andere Poolse sitequote:Op dinsdag 6 april 2010 12:26 schreef 16meter het volgende:
No harder vond ik ook baas... was 1 van de eerste plaatjes die ik regelmatig luisterde.![]()
Angerfist - Art of Fighters en Neophyte - Sieg Heil zijn echt wel bazennummersquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:32 schreef 16meter het volgende:
Op Limewirehad je dat ook altijd. Foute titels, en allemaal slechte set rips. Wist ik toen veel wat scene releases waren.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef 16meter het volgende:
Angerfist - Ubermensch is ook wel aardig.
Bazennummer!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:58 schreef InGebruik het volgende:
Killing Scum van the Masochist
The prodigy - Voodoo Peoplequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:59 schreef 16meter het volgende:
TUUUTUUUTUUUTUUU TUDUDUTUUUTUUUU TUTUTUTUTUUT TUDUDUTUUUTUUUUU
welk liedje is dit?
Raver is ook gewoon een vet nummer, kan ik ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef Grrommit het volgende:
Ik moet opbiechten dat ik vroegere nummertje ook nog heel leuk vond van Showteken ik Raver zelfs op vinyl heb
Maar hij heeft dan ook zo´n mooie oranje kleur.
Is waar ook. Zal ik deze week eens maken voor je. (Hopelijk wil mijn mixer de nummers hebben).quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef 16meter het volgende:
ElDani zou toch zo'n mix maken met zomerse nummertjes.
*rillingen*quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
gelukkig zijn er i.t.t. showtek artiesten die nog wel lekker hardstyle maken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |