Ik ook, en heb er dus al 2 van. Bijpassendquote:Op woensdag 7 april 2010 @ 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat die ronde witte zijn, en niet de ovale doorzichtige. Die vinnik mooier. Gelukkig zijn ze nog niet vol!
Ben wel van plan ze te bestellen ja. Leuk om wat op te proberen enzo. Maar 50 heb ik er niet echt nodig hoor. Dus wil je er 20 ofzo?? PM me maar.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar ga ik thuis toch ff naar kijken. Of is er iemand die ze gaat bestellen maar niet alle 50 nodig heeft? Dan wil ik daar wel de helft ofzo van overnemen.
* Puckzzz is niet zo'n E-bay heldin
Heel graag!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ben wel van plan ze te bestellen ja. Leuk om wat op te proberen enzo. Maar 50 heb ik er niet echt nodig hoor. Dus wil je er 20 ofzo?? PM me maar.
Glittersquote:Op woensdag 7 april 2010 11:36 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
Even teruglezen hoor! Maar wel vast een fotooke...
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:36 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
Handig is dat altijd iddquote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die Nfu Oh's hadden besteld, de postbode stond net aan de deur, maar helaas moest ik 51 euro betalen en dat had ik net niet in huisHij komt morgen nog een keer, dus dan heb ik ze morgen in huis. De btw/inklaring is 5 euro hoger dan ik berekend had, dus er komt wel ietsie bij nog..
Dat heb ik gemist, hoezoquote:Op woensdag 7 april 2010 12:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
En jullie hadden gelijk ik heb met pijn in het hart mijn prijzen moeten verhogen![]()
TD is duurder geworden en hoe leuk ik het ook vind moet ik er zelf ook nog iets aan over houdenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, hoezodouanekosten enzo?
Meh, inklaringskosten zijn zwaar irritant.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:00 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die Nfu Oh's hadden besteld, de postbode stond net aan de deur, maar helaas moest ik 51 euro betalen en dat had ik net niet in huisHij komt morgen nog een keer, dus dan heb ik ze morgen in huis. De btw/inklaring is 5 euro hoger dan ik berekend had, dus er komt wel ietsie bij nog..
Jammer voor ons, maar je hebt groot gelijkquote:Op woensdag 7 april 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
TD is duurder geworden en hoe leuk ik het ook vind moet ik er zelf ook nog iets aan over houden
Dat is inderdaad wel de bedoelingquote:Op woensdag 7 april 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
TD is duurder geworden en hoe leuk ik het ook vind moet ik er zelf ook nog iets aan over houden
Ohh cool!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Yay! Ik heb L'Oréal Star Magnets nagellak gevonden!![]()
Vier kleuren!
Waaaaaaaar?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Vier kleuren!
Tof! Ben benieuwd naar de plaatjesquote:Op woensdag 7 april 2010 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Vier kleuren!
Bij de Op=Op Voordeeldrogist.quote:
Alleen china glaze is toch 30 cent duurder geworden?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hmm... Zouden ze die bij "mijn" op=op ook hebben?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij de Op=Op Voordeeldrogist.Zo'n drogisterij-dumpzaak.
Twee voor ¤5!![]()
En ze werken ook nog! Even snel geswatcht over plum play. Gewoon lakken (enorm dekkend maar eventueel kan je er een andere lak onder doen), nagel voor het magneetje houden, even wachten en klaar!![]()
Doe later nog wel een keer fatsoenlijke swatches maar heb eerst nog een lading Catrice te swatchen.
Ahh die ligt hier ook in de buurt, maar heb geen zin om bus te nemenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Twee voor ¤5!![]()
En ze werken ook nog! Even snel geswatcht over plum play. Gewoon lakken (enorm dekkend maar eventueel kan je er een andere lak onder doen), nagel voor het magneetje houden, even wachten en klaar!![]()
Doe later nog wel een keer fatsoenlijke swatches maar heb eerst nog een lading Catrice te swatchen.
Waar is jouw op=op?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm... Zouden ze die bij "mijn" op=op ook hebben?
Straks even kijken...
Die hebben we hier niet in de buurt....quote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Twee voor ¤5!![]()
Lekker zomers!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:36 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
Denk ook niet dat alle op=ops in NL ze dan hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet in de buurt....
Ik denk het ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk ook niet dat alle op=ops in NL ze dan hebben
Dat is zeer waarschijnlijk. Toch kan ik het niet laten om te gaan kijken. Fail.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk ook niet dat alle op=ops in NL ze dan hebben
Goed!! Klopt alleen CG maar op CC maakte ik bijna geen 'winst'.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen china glaze is toch 30 cent duurder geworden?
Hoe loopt het verder?
Niet snel iigquote:Op woensdag 7 april 2010 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Sinds wanneer zet TD de werkelijke waarde op het pakketAnyway, heb geluk gehad en mijn pakketje dus lekker in huis
![]()
![]()
Die trekt metaaldeeltjes in de lak naar zich toe waardoor je een sterretje in je lak krijgt, echt heel coolquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Sinds wanneer zet TD de werkelijke waarde op het pakketAnyway, heb geluk gehad en mijn pakketje dus lekker in huis
![]()
![]()
Waarom is iedereen daar verbijsterd over? Doen ze met mijn pakkies altijdquote:
Hm echt? Ik heb er -eerlijk gezegd- nooit op gelet. Maar ik dacht altijd van niet omdat ik nog nooit douanekosten heb hoeven te betalen *klopt af*quote:Op woensdag 7 april 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar verbijsterd over? Doen ze met mijn pakkies altijd
Ahw die hebben we hier helaas nietquote:Op woensdag 7 april 2010 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Twee voor ¤5!![]()
Je hoeft ook niet per definitie douanekosten te betalen toch? Dat heb ik namelijk ook nooit hoeven doen. Bij een bedrag van 30 dollar doen ze volgens mij niet extreem moeilijk...quote:Op woensdag 7 april 2010 12:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hm echt? Ik heb er -eerlijk gezegd- nooit op gelet. Maar ik dacht altijd van niet omdat ik nog nooit douanekosten heb hoeven te betalen *klopt af*
Bij mij staat er altijd een bedrag op van tussen de $10 en $20quote:Op woensdag 7 april 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar verbijsterd over? Doen ze met mijn pakkies altijdmeestal rond de 30 dollar...
Ik kwam thuis en toen bedacht ik me dat ik er meer mee had moeten nemen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ahw die hebben we hier helaas nietMocht je er nog een keer komen en ze hebben nog...... Dan houd ik me aanbevolen!
Dit inderdaad. Zo tof!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die trekt metaaldeeltjes in de lak naar zich toe waardoor je een sterretje in je lak krijgt, echt heel cool
Plaatje van internet:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |