idd, ze hebben toch een eigen huis neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik laat het maar zo eigenlijk.
ze komen gewoon niet meer hier relaxen als we weg zijn, net zo goeie oplossing
Oh, wat heerlijk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:32 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
De collectie is spring/summer dus dat zou dan logisch zijn
ik ben al benieuwd naar de autumn/winter kleuren
Thanks iedereen, het gaat al een stuk beter met mijn vader. Hij kan nu weer praten (hoewel nog vaak de benaming van woorden kwijt) , is weer lekker eigenwijs ( hij denkt dat ie morgen misschien naar huis mag) en ligt nu op de goede afdeling (neurologie. Hij lag eerst op de longafdeling want de neuro. was vol
)
Ik vind de kleur zelf ook niet zo hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vreselijke kleur! Maar je hebt wel mooie nageltjes
[..]
Oh gezellig al die vlindersjesLekker lente
[..]
Oeh, mooi!
Gaaf!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind de kleur zelf ook niet zo hoorHoewel ik minder anti-roze ben dan jij natuurlijk. Er mist iets bij die lak, maar ik weet niet wat.. Erg irritant!
Iets totaal anders dan roze dan:
[ afbeelding ]
Slytherin Inspired Nails!
netjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind de kleur zelf ook niet zo hoorHoewel ik minder anti-roze ben dan jij natuurlijk. Er mist iets bij die lak, maar ik weet niet wat.. Erg irritant!
[ afbeelding ]
oh, ze mochten hier altijd wel een weekendje komen als we het weekend wegwaren, schagen/leiden is nogal een groot verschil.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, ze hebben toch een eigen huis neem ik aan?
(ik ben erg territoriaal, er komt niemand zomaar in mijn huis![]()
)
3 laagjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat leuk en vrolijk![]()
hoeveel laagjes Catrice heb je trouwens op?
het zijn schoonouders, nuff saidquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ze mochten hier altijd wel een weekendje komen als we het weekend wegwaren, schagen/leiden is nogal een groot verschil.
maar zo vergaat de zin je wel een beetje (ja, het is niet alleen de doosjes, een stuk meer dingen)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=acrylic+nails&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=
euhm, whut doet die vierde afbeelding daar ja?
volgens de site is dat hoe je eigen nagels erui gaan zien als je acrylnagels gebruikt....quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=acrylic+nails&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=
euhm, whut doet die vierde afbeelding daar ja?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
volgens de site is dat hoe je eigen nagels erui gaan zien als je acrylnagels gebruikt....
Kunnen gaan zien...quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
volgens de site is dat hoe je eigen nagels erui gaan zien als je acrylnagels gebruikt....
Paarsquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noh stom.![]()
[ afbeelding ]
Plum Play With Me die in het echie wat roder is.
Hip kleurtjequote:
Whee, vlindertjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
catrice don't feed the birds met heel veel vlindertjes
Nice. Tofste huis ook.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 7 april 2010 00:47 schreef Mss het volgende:
Oooh ik ga steeds netter lakken! Ik heb nu CG TMI op, lekker in het zonnetje. Morgen volgen foto's!
Fijn om te horen dat het alweer een stuk beter gaat met hem!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:32 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
De collectie is spring/summer dus dat zou dan logisch zijn
ik ben al benieuwd naar de autumn/winter kleuren
Thanks iedereen, het gaat al een stuk beter met mijn vader. Hij kan nu weer praten (hoewel nog vaak de benaming van woorden kwijt) , is weer lekker eigenwijs ( hij denkt dat ie morgen misschien naar huis mag) en ligt nu op de goede afdeling (neurologie. Hij lag eerst op de longafdeling want de neuro. was vol
)
Super!! Alvast bedankt!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee, zal het zo of morgen ff proberen.
Op het kleurenkaartje staat spring/summer 2010. Dus ja, waarschijnlijk wordt er in september wel wat vervangen aan kleuren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet niet of het een blijvende collectie is, ik denk het eigenlijk niet, aangezien de verkoopster die ik vorige week sprak zei dat ze verbaasd was dat alle lakken zo hard gingen, terwijl ze "nog drie tot vier maanden in de winkel liggen". Dat zou dus betekenen dat we in september weer een nieuwe collectie krijgen.
Dan ga ik deze week nog 1 sold out for ever en lost in mud halen!quote:Op woensdag 7 april 2010 08:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op het kleurenkaartje staat spring/summer 2010. Dus ja, waarschijnlijk wordt er in september wel wat vervangen aan kleuren.
Ha die heb ik ook op gedaan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Emerald Sparkle, ik ben er verliefd op
Morgen foto`s
Emerald sparkle isquote:Op woensdag 7 april 2010 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ha die heb ik ook op gedaan!
En ik heb weer eens flink gekortwiekt, wat tiept dat lekker
Ebay!quote:Op woensdag 7 april 2010 09:37 schreef RenRen- het volgende:Waar halen jullie nagelwielen vandaan? Ik wil er nog 2, van die doorzichtige
ebay, 10 voor 3,50 inclusief shippingquote:Op woensdag 7 april 2010 09:37 schreef RenRen- het volgende:Waar halen jullie nagelwielen vandaan? Ik wil er nog 2, van die doorzichtige
Linkje?quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 09:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ebay, 10 voor 3,50 inclusief shipping
Ik heb de mijne bij beautylifenail gekocht (seller), maar als je in de zoekbalk intypt "clear nail wheels" denk ik dat je er ook een heleboel vindtquote:Op woensdag 7 april 2010 09:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Linkje?Als ik zoek gaat het mis.
En met welke grijze lak kun je stempelen? Dat tweede linkje over Lakjes waarmee je kunt stempelen doet het niet meer. trouwens.
quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb de mijne bij beautylifenail gekocht (seller), maar als je in de zoekbalk intypt "clear nail wheels" denk ik dat je er ook een heleboel vindt
Google wist meer dan ebay zelf, toch bedanktquote:Op woensdag 7 april 2010 @ 09:58 schreef Daph_ het volgende:
Op het kaartje bij mijn bestelling staat http://stores.ebay.com/Beautylife-nailstore
De H&M in Groningen op de Vismarkt heeft wel lakjes hoor..quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wow! Die is mooi zeg![]()
Shit dat de H&Men hier in het noorden geen lakkies hebben
Ik vind het juist helemaal niet lekker typen als ze weer kort zijn, voelt dan zo vreemd. Momenteel groeien mijn nagels echt hard!! Ik had 2 weken geleden een aardig stuk eraf gehaald en ze zijn nu al weer helemaal aangegroeid.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ha die heb ik ook op gedaan!
En ik heb weer eens flink gekortwiekt, wat tiept dat lekker
http://annig.wordpress.com/2010/03/18/catrice-nieuw-nagellak/quote:Op woensdag 7 april 2010 10:20 schreef zoeperzazke het volgende:
waar kon je ook alweer het overzicht van alle nieuwe Catrice kleurtjes zien?
Ik denk dat scrangie photoshopt hoor. Die lak krijgt niemand er zo opquote:Op woensdag 7 april 2010 00:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
NiceBij mij is het netjes lakken nogal afhankelijk van de lak waarmee ik lak
Of naja mattes en suedes vind ik gewoon ruk lakken
zoals te zien is op La Paz-itively hot matte.
[ afbeelding ]
In het echt is de kleur meer zoals deze swatch van Scrangie
[ afbeelding ]
Heb ook gelijk 2 van mn topcoats vergeleken
Sally Hansen Diamond shine top & basecoat links, Seche Vite rechts
[ afbeelding ]
Diamond shine vind ik niet zo shiny voor een Diamond shine. Seche Vite is gewoon zn goede oude zelf
Ben er naar op zoek geweest, maar heb ze niet gevonden... Heb je een linkje??quote:Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef samsuus het volgende:
Nog maar eens: 50 nagelwielen voor 6,50 incl. verzenden op Ebay!
Ik had ze binnen een week in huis.
Wel jammer dat dat die ronde witte zijn, en niet de ovale doorzichtige. Die vinnik mooierquote:Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef samsuus het volgende:
Nog maar eens: 50 nagelwielen voor 6,50 incl. verzenden op Ebay!
Ik had ze binnen een week in huis.
Daar ga ik thuis toch ff naar kijken. Of is er iemand die ze gaat bestellen maar niet alle 50 nodig heeft? Dan wil ik daar wel de helft ofzo van overnemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |