Linniequote:Op dinsdag 6 april 2010 13:04 schreef samsuus het volgende:
Weer thuis na een heerlijk weekend uitwaaien in Scheveningen (verjaardagscadeautje)
Genoeg Catrice daar
Net bijgelezen, mooie lakjes zijn er weer langs gekomen!
Lindytje sterkte!!
Leuke buitquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:53 schreef Charmed-one het volgende:
** ik kom net binnen, heb helaas nog niet bijgelezen... en moet zo naar school voor gesprek, dus ik lees vanavond ff bij![]()
ben bij de beauty company geweest:
de schadealleen maar China Glaze...
Rainstorm
OLL Soft Pink Pearl
Royalty Tease
Unplugged
CCCourage
Ow how street it is
Beauty&the beach
Tree hugger
Up all night
Sangria
** foto volgt
Ja, in de zon zijn ze wel echt geweldig!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:34 schreef princess-a het volgende:
Ooh Lindy nu ik jouw mani zo zie ben ik zó blij dat ik net een emergency holo in mn tas heb gegooid toen ik heel even thuis was, leuk voor als de komende dagen de zon nog meer gaat schijnen
Dankjewelquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:28 schreef mirannie het volgende:
Hier hebben ze de Catrice wel gewoon staan, maar er is eigenlijk geen 1 kleur waar ik echt weg van ben...
@ Lindytje
Ik vind je holo mani echt helemaal leuk!! Heb nu glamour op, misschien dat ik ook nog wel iets met 2Nite erbij kan doen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Holo's! (het idee was leuker dan de uitvoering...)
DV8, 2NITE en Gosh HolographicIk vind 'm lekker ook tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
waar in Scheveningenquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:04 schreef samsuus het volgende:
Weer thuis na een heerlijk weekend uitwaaien in Scheveningen (verjaardagscadeautje)
Genoeg Catrice daar
Oh, en ik ga mijn dikke reet naast de jouwe in de auto plantenquote:
ik denk dat beter 1 van ons voorin kan gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, en ik ga mijn dikke reet naast de jouwe in de auto planten
Whehehe, da's goed... ben benieuwd!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat beter 1 van ons voorin kan gaan
ik neem een meetlint mee
Carlton Beach Hotel. Vlak bij het Circustheater, want we gingen ook nog naar Mary Poppins!!quote:
Niks gevonden natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben benieuwd![]()
Heb er zelf inmiddels 9 van deze collectie, maar wil toch even nog een keer kijken of er nog meer kleuren zijn die ik zou willen
Mooi hotel is dat, goeie lokatie ook!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef samsuus het volgende:
[..]
Carlton Beach Hotel. Vlak bij het Circustheater, want we gingen ook nog naar Mary Poppins!!
hmm gaat lekker zeg met de Kruidvats in R'damquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niks gevonden natuurlijk. Moet toch langs de Trekpleister met koopavond.
Charmed-one, goeie buit!
van Nfu-Oh Nederland Ik-Klik-Niet. Ik-Klik-Niet.quote:De Actie van de lakken was erg in trek hoorden wij van vele klanten.
Vandaar dat wij de Actie voortzetten tot 1 juni dit jaar!
Dit houdt in ;
8 lakken halen = 7 betalen !!
Volgende keer voorstellen om de hond dan maar helemaal niet te corrigeren / tegenhouden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:01 schreef Lindytje het volgende:
SQ: heb de verdunner binnen!! Dankjewel!!![]()
(+ een ongevraagd advies van de postbode... 'als je je hond corrigeert als ie blaft bij de bel, dan moedig je hem alleen maar aan. Zo krijgt ie aandacht.'Hou je bek man, had ik jou iets gevraagd?????
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |