OMG, net als Dr. Oz die bij Oprah altijd in zijn operatie-outfit zit, alleen de verse bloedspetters ontbreken, dus daardoor weet je zeker dat hij niet net de OK uitgerend is, maar ik ga er altijd vanuit dat hij wel direct na de uitzending een hart-long-transplantatie gaat uitvoerenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er iemand in de studio verschijnt die zonder enige aanleiding een witte jas aanheeft, dan is dat waarschijnlijk dieet-goeroe Dokter Frank die medische autoriteit wil uitstralen met z'n outfit. Op goede dagen hangt-ie ook nog een stethoscoop om.
En met een beetje mazzel blijkt dan niet de halve klas dyslectisch te zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet ik maar schooljuf worden, dan heb ik ook veel vakantie!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja het is nog een beetje nieuw! Nee gloednieuw! Maar op het eerste gezicht: nee dat doe ik allemaal niet: luizen en schoolreisjes! (tenzij die ene lekkere milf ook meegaat).
Maar er zullen vast wel subtiele druk-middelen zijn die ik nu nog niet ken en waarbij het je duidelijk wordt dat het beter is voor het welzijn van je kind als je af en toe gratis de handen uit je mouwen steekt voor de school.![]()
Maar leve de buitenschoolse opvang die ook in de vakanties doorloopt.![]()
En die te gek is trouwens. Hij wou eigenlijk al niet meer mee naar huis toen we kennis kwamen maken.
1Apetina blokje? Ik snoep vaak 's avonds een hele schijf Turkse feta wegquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Krijg je het recept voor vandaag: ontbijt: 1 magere cracker belegd met een schijfje komkommer. Lunch: apetina feta 1 blokje en een halve ingedroogde tomaat
Daar verheugt mommy hier zich ook al op, zei ze laatst: woensdagmiddag thee met koekjes met zoonlief!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Die ene hele leuke milf is er vast bij. Die zijn nl overal bij. Ik niet, ik laat dat allemaal opknappen.
Oh nou, laatst ging ik mee naar een museum. Daar hebben ze me echt wakker moeten slaan.![]()
De rest was nog wel fris dus zie, zij zijn daar goed in. Ik niet!
Oh ja, dat is ook. Ik ben niet thuis in de buitenschoolse opvang. Ik wacht met thee en koekjes.Die ik later weer terugleg of door de gootsteen tief omdat ze altijd ergens blijven plakken.
Dan maar gezond!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Dr. Frank ja. Ik lid geworden van de maillijst want ik wil ook zonder ook maar iets te doen 86 kilo afvallen.
Krijg je het recept voor vandaag: ontbijt: 1 magere cracker belegd met een schijfje komkommer. Lunch: apetina feta 1 blokje en een halve ingedroogde tomaat
Toen heb ik me maar weer afgemeld, want ter ondersteuning moest je ook ff zijn boek a ¤20,- aanschaffen.
Dan maar dik
Ik ga alleen mee met leuke dingen, schoolreisjes naar Slagharen om zelf 12x in de achtbaan-overdekop te gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Die ene hele leuke milf is er vast bij. Die zijn nl overal bij. Ik niet, ik laat dat allemaal opknappen.
Oh nou, laatst ging ik mee naar een museum. Daar hebben ze me echt wakker moeten slaan.![]()
De rest was nog wel fris dus zie, zij zijn daar goed in. Ik niet!
Oh ja, dat is ook. Ik ben niet thuis in de buitenschoolse opvang. Ik wacht met thee en koekjes.Die ik later weer terugleg of door de gootsteen tief omdat ze altijd ergens blijven plakken.
Hee, je hebt je goede voornemen wel genoeg getoond, door lid te worden van die mailinglist. Als ze het dan verpesten met "recepten" van drie calorieën 't stuk dan zoeken ze het maar uit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Dr. Frank ja. Ik lid geworden van de maillijst want ik wil ook zonder ook maar iets te doen 86 kilo afvallen.
Toen heb ik me maar weer afgemeld, want ter ondersteuning moest je ook ff zijn boek a ¤20,- aanschaffen.
Dan maar dik
Welk mysterieus programma?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Net werd het progamma weer uitgezonden Teun...op ned 2
Mooi werk he...Politiek.....hotelkamertjes, achterkamertjes, leugens en verdraaien van feiten....
Wat stond er op het menu voor het diner??quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Dan maar dik
Als je bedenkt wat je bespaart aan boodschappen wel jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
20 euro voor de illusie van slank zijn in 2 weken? Koopje, wat ik je brom.
Over de val van kabinet,,hoe het gegaan is....op de KROquote:
Ik liep vorige week langs de Super het winkelcentrum in, en toen pakte net een hele lange slanke knul een mandje om te gaan shoppen bij de Super, en toen heb ik heb nog zo vragend aangekeken terwijl ik "Pietje?" zeiquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
20 euro voor de illusie van slank zijn in 2 weken? Koopje, wat ik je brom.
Uiteindelijk sloop je meer met te weinig kcal dan teveel.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:16 schreef Leandra het volgende:
Ik liep vorige week langs de Super het winkelcentrum in, en toen pakte net een hele lange slanke knul een mandje om te gaan shoppen bij de Super, en toen heb ik heb nog zo vragend aangekeken terwijl ik "Pietje?" zei![]()
![]()
![]()
Maar hij zei dat hij jou niet was
Volgens mij kan het ook prima met complete maaltijden, als het maar gezond is en de juiste combinaties...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:24 schreef CarOnline het volgende:
Daarom doe ik het maar gewoon weer op de voor mij vertrouwde manier: het kauwgomballen dieet.
Nu afgewisseld met Maoam en popcorn en bittergarnituur op maandagavond
Leandra, avondeten weet ik niet meer, alleen dat het weinig was. En daar word ik zo verdrietig van
Haha ja dan bekijken ze het maar!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, je hebt je goede voornemen wel genoeg getoond, door lid te worden van die mailinglist. Als ze het dan verpesten met "recepten" van drie calorieën 't stuk dan zoeken ze het maar uit.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook prima met complete maaltijden, als het maar gezond is en de juiste combinaties...
Wat die gezonde juiste combinaties zijn moet je mij dan weer niet vragen, ik ben zelf ook te dik en ik mag voorlopig niet op dieeet
En waarom niet en waarom mag je niet drinken in Schubbekutteveen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook prima met complete maaltijden, als het maar gezond is en de juiste combinaties...
Wat die gezonde juiste combinaties zijn moet je mij dan weer niet vragen, ik ben zelf ook te dik en ik mag voorlopig niet op dieeet
Ja, dat weet ik toch niet, ik weet alleen dat je heel lang bent, en dan zou ik dat nog over het hoofd kunnen zien, want als moeder van een knul van 2 meter vind je niet zo snel iemand langquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
! Maar ik ben toch heul niet slank
.
haha ja zieeeee!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
[..]
En waarom niet en waarom mag je niet drinken in Schubbekutteveen?
Ik moet het vragen.
Ja ik ben de draad volledig kwijt. Feli Leaquote:
Was dat niet jouw hand op die sneeuwmeetfoto die je gepost had dan??quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ben de draad volledig kwijt. Feli Lea
Oh die, met die centimeter in m'n hand. Dat was geen meet, was gewoon op m'n balkonquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet jouw hand op die sneeuwmeetfoto die je gepost had dan??![]()
Wie had je je sneeuw laten meten, en waarom wisten wij daar niets van??![]()
Thnx
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh die, met die centimeter in m'n hand. Dat was geen meet, was gewoon op m'n balkon. Oh wacht, een meet als in meetlint, damn maandagmorgen
!
* draad weer heeft gevonden
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh en vrouwen die zeggen dat ze iets moeten vertellen maar nog niet zijn zwanger.
Is dat uit de Stam van de Holebeer verfilming?quote:
Daarom heeft ie ook een berenvelquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die ziet er niet uit in een witte jas
Ik dacht gisteren al even ... toen je het over een nuchtere Koninginnedag had.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Leandra het volgende:
Thnx, ik ben vooral heel blij, en het is idd een beetje dubbel, maar ik heb de overtuiging dat het goed zal gaan
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hehe, had ik laatst toch gelijk.![]()
[..]
Dus toen besloot je, ondanks dat je besefte dat het zinloos was toch maar voor een lange reactie,quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:54 schreef liesje1979 het volgende:
@Fann.
Ik twijfelde tussen een lange uitleg of een korte reactie van mijn kant tot ik mij besefte dat het geheel zinloos is.
Ik ben de nuchterheid zelve schatquote:Jij ziet dingen toch zoals je ze zelf wil zien en kennenlijk zie jij graag spoken.
Dat was een ander verhaal en hoef je hier niet bij te betrekken, maar ik weet zeker als jij zonder knoppiesquote:Nadat jij van 4 man te horen hebt gekregen dat Soury geen ban heeft gehad en het echt aan haar eigen computer moet liggen
vind jij het nog steeds allemaal heeeeeeeeeeeel toevallig en raaaaaaaaar! Prima joh.
Me neus !quote:Tuurlijk niet, ben je mal.![]()
[quote]
Maar het meest moest ik nog lachen om je harajuku opmerking.
Die kwam gewoon af op een topic in FB en zag mij hier posten en dacht even reageren.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is echter wel vervelend dat de hele situatie zich voorgedaan heeft omdat jij ging vragen wat hij weggehaald had (terwijl je dat gewoon kunt zien als mod) Remlof daarom de url maar postte, en jij toen nog niet snapte waarom Teun het gepost had, want je zag een filmpje over verhuizers.
Het was niet nodig geweest van Remlof, en daar was Teun kwaad om, en ook om het feit dat jij voorlangs ging vragen naar iets wat je achterlangs kon zien. Je hebt die rechten, gebruik ze dan ook, ipv een user voorlangs te vragen wat er stond, want ik kan me voorstellen dat als iemand die vraag krijgt van iemand die het antwoord kan weten, dat als uitdagen en zuigen ziet, en helemaal als een derde de link dan ook nog een keer gaat posten.
Het is IMHO die combinatie van factoren, er wordt hem iets gevraagd door iemand die het antwoord kan weten, en dan komt het al snel over als iemand iets aannaaien, want als jij al wel gekeken had, en geweten had wat er stond (en dat zou je kunnen weten) maar je zou dan nog wel een keer gaan vragen hoe en wat, dan had je ook kunnen weten dat Teun daar pissig om zou worden.
Dat ie kwaad is snap ik, dat ie zich op z'n minst niet handig uitgelaten heeft in dat FB-topic klopt ook, maar Teun is in deze niet de enige die zich niet handig gedragen heeft, het had zomaar een oor aannaai actie kunnen zijn.
Hoewel ik niet geloof dat het dat was, maar als een mod mij gaat vragen wat ik gepost had voor de edit dan denk ik ook "wat wil jij nou precies door te vragen naar de bekende weg?"![]()
Toen jij dat gepost had wist ik het nog niet eens, sterker nog; jij had dat gepost toen dit krummeltje zich ongeveer aan het innestelen was.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hehe, had ik laatst toch gelijk.![]()
[..]
Waar denk jij dan dat het synoniemen voor zijn??quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een krummeltje innestelen, wtf ik dacht alle 1.000 synoniemen toch wel een keer gehoord te hebben!
Mwa, een keertje rood vlees eten of een wijntje drinken moet kunnen, ik geloof niet dat daar ooit een krummeltje slecht van geworden isquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen jij dat gepost had wist ik het nog niet eens, sterker nog; jij had dat gepost toen dit krummeltje zich ongeveer aan het innestelen was.
Wij waren de 27ste uit eten met de schoonfamilie en toen viel me achteraf nog op dat ik zo veel gegeten had... maar toen was ik nog niet overtijd, en had ik verder nog geen enkele reden om aan te nemen dat het raak was, ik had helemaal nergens last van en ik ging er al vanuit dat het niet raak was.
Het waren kikkerbilletjes, en ik had echt m'n bord schoon leegquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, een keertje rood vlees eten of een wijntje drinken moet kunnen, ik geloof niet dat daar ooit een krummeltje slecht van geworden isOverdreven gedoe altijd
Maar super!!
![]()
...Betekent zeker wel als er nog een (sneeuw)meet komt dit jaar je sowieso niet komt?![]()
Ow gelukkig, ik schrok alquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie mogen wel, ik alleen niet, maar als dat een probleem is, dan kom ik gewoon weer niet
Scheut Malibu erin, lekker!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef remlof het volgende:
Er is een mod (ik noem geen namen) die op meets steevast Fristi drinkt. Dus we zijn wel wat gewend. Al konden we het niet laten z'n Fristi in een halve liter pul te bestellen
Het ziet er inderdaad ranzig uit, maar ik ben wel van het uitproberen, ook met etenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe kom je er in hemelsnaam op om pisang ambon (sowieso!) door je chocomel te roeren. Dat is toch al te ranzig om te bedenken?
Ja tuurlijk en aan seks doen ze ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:27 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zijn dat van die dingen die door pubers bedacht worden om hun ouders om de tuin te leiden;
Alcohol?? Nee, mijn dochter van 16 doet dat niet, die drinkt nog Fristi en Chocomel
Uiteraard niet, dat ze niet weten wat een condoom is omdat je er als ouder van overtuigd bent dat je schatje nog zo onschuldig is als toen ze in de wieg lag helpt overigens vaak wel met het doorbreken van die naiviteit van de ouders, dat dan wel weerquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en aan seks doen ze ook niet
Ik ook, maar dat kent zijn smakelijke grenzen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het ziet er inderdaad ranzig uit, maar ik ben wel van het uitproberen, ook met eten![]()
Een tip van de kardinaal: doe anaal!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard niet, dat ze niet weten wat een condoom is omdat je er als ouder van overtuigd bent dat je schatje nog zo onschuldig is als toen ze in de wieg lag helpt overigens vaak wel met het doorbreken van die naiviteit van de ouders, dat dan wel weer
Hoorde pas van Jr. weer zo'n verhaal dat een 14-jarige een 15-jarige bezwangerd zou hebben....
En gezien ze van die refo ouders hebben zou het me niets verbazen dat ze simpelweg geen condooms durfden te halen
Ik wil het geen eens wetenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
Wat was dat voor feestje, met priesters en condooms?
Wil ik dat wel weten???
Priesters, nonnen, travestieten! Alles wat een jurk droeg was welkom! Je dacht toch zeker niet dat het glas-in-lood was voor de sier hè? Voorkomt nieuwsgierige blikken!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
Wat was dat voor feestje, met priesters en condooms?
Wil ik dat wel weten???
LOL, die kale baby opmerking was idd niet geheel per ongeluk zo geplaatstquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Leandra! Gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie.
Ik vond die opmerking van je over dat je wat uit te leggen zou hebben als de baby net zo kaal zou zijn als remlof al verdacht. Toen je een paar dagen later ook nog zei dat je niet mocht drinken met koninnedag vermoede ik het al helemaal!
Tof hoor
Bedoel je die mod die dat ook als sign of ondertitel heeft?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef remlof het volgende:
Er is een mod (ik noem geen namen) die op meets steevast Fristi drinkt. Dus we zijn wel wat gewend. Al konden we het niet laten z'n Fristi in een halve liter pul te bestellen
Goed dat ik dat niet gelezen hebquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
als de baby net zo kaal zou zijn als remlof
Op zun manst!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:24 schreef CarOnline het volgende:
Wat een zalij weeg weeg![]()
Tot eind oktober, ofnietan?
Ja, manstens!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zun manst!
Ik geef op m'n verjaardag in november een BBQ.
Het was over hoe gezellig we het hadden gehad onder die Terry Richardson-loze steenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed dat ik dat niet gelezen heb
Maar gefeli Leandra
Hahaha, daar heb ik helemaal overheen gelezen, maar dat was wel even een inkoppertje van jewelste.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:23 schreef Leandra het volgende:
Het was over hoe gezellig we het hadden gehad onder die Terry Richardson-loze steen
Thnx all
Ja fijn altijd als mensen verwachten dat je volledig tegen al je principes ingaat om het vooral niet te moeilijk voor een ander te makenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb ik helemaal overheen gelezen, maar dat was wel even een inkoppertje van jewelste.
De FOK!versie van 'het van de daken schreeuwen'.
Ondertussen heb ik 'woorden' met een collega over al dan niet interne scholing door collega's.
Ik moet niet zo moeilijk doen en gewoon meegaan in de flow.
Frustrerend.
Leandra...gefeliciteerd...quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was over hoe gezellig we het hadden gehad onder die Terry Richardson-loze steen
Thnx all
Ow jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx all
Zijn je collega's nou allemaal zo welwillend, of gewoon bang om hun eigen mond open te trekken?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb ik helemaal overheen gelezen, maar dat was wel even een inkoppertje van jewelste.
De FOK!versie van 'het van de daken schreeuwen'.
Ondertussen heb ik 'woorden' met een collega over al dan niet interne scholing door collega's.
Ik moet niet zo moeilijk doen en gewoon meegaan in de flow.
Frustrerend.
Kom maag jezallij uut Duutsland an klappege mat de slappegs!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:03 schreef CarOnline het volgende:
Oh leuk, maj ek ook komen?![]()
Ek haal mn slappegs vast uit hat vat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |