Ja ik ga er nog steeds vanuit dat er wel iets moet gebeuren dat voorkomt dat het kind er echt komt.quote:Op maandag 12 april 2010 13:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och een miskraam, een helse bevalling of een kind dat na de geboorte overlijdt (Lotje Alberts), daar draaien ze hun hand niet voor om in een soap.
Of Bing neemt het 3 maanden mee zodat het daarna als nieuw potentieel vriendje/vriendinnetje voor Amy, Wiet en Ricky terug kan kerenquote:Op maandag 12 april 2010 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik ga er nog steeds vanuit dat er wel iets moet gebeuren dat voorkomt dat het kind er echt komt.
Vast wel.quote:
Irritant ja.quote:
Van zeg een jaar of 20quote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Volgens mij is Wiet de enige die Achteruit gaat inleeftijd, ipv fast forward...
quote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Van zeg een jaar of 20
[ afbeelding ]
Naar een jaar of 16/17
[ afbeelding ]
mwah. Vind isabella maar een dom mokkelquote:Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Door de komst van Isabella is het voor het eerst in tijden weer een beetje spannend
Best kansloos ja.quote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Van zeg een jaar of 20
[ afbeelding ]
Naar een jaar of 16/17
[ afbeelding ]
Isabella zelf heb ik nooit bijzonder leuk gevonden, maar door haar is er plotsklaps weer een link naar een spannender verleden.quote:Op maandag 12 april 2010 20:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mwah. Vind isabella maar een dom mokkel
Is er eigenlijk ooit weleens een tiener-nieuwkomer direct in goede aarde gevallen hier?quote:
Mijn geheugen kan me bedriegen, maar ik meen me te herinneren dat ik Kim, Julian en zelfs Hedwig vanaf het begin leuk vondquote:Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit weleens een tiener-nieuwkomer direct in goede aarde gevallen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |