Psychiatrisch patient Hannie.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wie de hell is wiet?
En nog een betere vraag, wie de hell noemt z'n kind wiet.
Ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Wiet was toch ook een Limburgse en had in de serie ook Limburgs accent?
Het zou vreselijk zijn als het kind van Danny was. Ik vind dat toch al zo´n enge vent en hij wordt er ook niet leuker opquote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben eigenlijk tegen Bing, maar tegelijkertijd nog veel meer tegen Danny en daarom dus eigenlijk toch voor Bing
Een kind dat ook kijkt alsof het moet poepen is beter?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:17 schreef Countess het volgende:
[..]
Die nare gezichtstrekken van Danny
Laten we hopen dat het op Sjors lijkt en niet op een van de herenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een kind dat ook kijkt alsof het moet poepen is beter?
Ja maar in Meerdijk mag je behalve een gigantische gooise wwrrrr geen accent hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Wiet ja... Echt slecht als dat nu een jonger huppelkutje is met lang haar
Ik ken Wiedewiedewiet nog, al was het alleen maar door de naam.quote:Op zondag 11 april 2010 19:44 schreef verleiding het volgende:
De nieuwe Wiet. Wat een onzin. Ze dachten, laten we het eerste de beste pubermeisje van de straat plukken en haar tot de nieuwe Wiet bombarderen, niemand kent de oude Wiet nog!
NOU, WIJ WEL.
Die Wiet is toch ook niet zolang geleden? *zoekt*quote:Op zondag 11 april 2010 19:44 schreef verleiding het volgende:
De nieuwe Wiet. Wat een onzin. Ze dachten, laten we het eerste de beste pubermeisje van de straat plukken en haar tot de nieuwe Wiet bombarderen, niemand kent de oude Wiet nog!
NOU, WIJ WEL.
Leuker om naar te kijken naar die andere Wiet, die was gewoon eng en vreemd, juist daarom werd ze grappig gevonden door enkelen, maar niet door mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Wiet ja... Echt slecht als dat nu een jonger huppelkutje is met lang haar
En waar was gerda toen Dorothea overleed danquote:Op maandag 12 april 2010 02:15 schreef Rosalyne het volgende:
Ik hoorde van iemand dat Gerda Havertong in GTST komt, ik kan er alleen niets over vinden.
Heeft iemand hier iets over gelezen?
Mocht het zijn dat het waar is dan denk dat Bing de vader is van de baby van Sjors, daar Bing er 3 maanden uit moet ivm de flexwet komt zijn tante Sjors helpen met de verzorging van de baby.
Is geen spoiler maar mijn eigen spinsel.
Huhuhuhuhuh ey Sjefke!quote:Op maandag 12 april 2010 09:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En waar was gerda toen Dorothea overleed dan![]()
Beter halen ze Stanleyweer eens van stal
Daarom juist, mooie vent is dat, het schijnt nog zijn echte te lach te zijn ookquote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nee niet Stanley, die lach van hem brrrrr
ik ook niet. Maar nu kunnen ze het niet meer terugdraaien lijkt me.quote:Op maandag 12 april 2010 10:06 schreef Marrije het volgende:
Ik had eigenlijk nooit verwacht dat die baby van Sjors echt zou komen
Och een miskraam, een helse bevalling of een kind dat na de geboorte overlijdt (Lotje Alberts), daar draaien ze hun hand niet voor om in een soap.quote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar nu kunnen ze het niet meer terugdraaien lijkt me.
quote:
Was zij niet op de begrafenis, staat me toch vaag iets bij. Of ik moet met iets anders in de war zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 09:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En waar was gerda toen Dorothea overleed dan![]()
Beter halen ze Stanleyweer eens van stal
die komt er vanavond voor t eerst in. Vrijdag was ze te zien in de preview van vandaagquote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef Niowskie het volgende:
Ik heb 'Wiet' Vrijdag gemist.
Weet iemand welke minuut ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |