Het is natuurlijk ook een beetje slap geouwehoer van Jeff.... Vond het wel grappig dat ze vroeg of hij dat zei om haar in Meerdijk te houden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij, dat weet ik. Maar kwantiteit gaat boven kwaliteit of zo![]()
'Het is nou niet alsof het allemaal zo gezellig was, maar het heeft jaaaaaaren geduurd omdat jij niet dood ging aan kanker of werd vermoord door een idioot, dus ben jij mijn grote liefde'![]()
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef ViolaFold het volgende:
Haha die aflevering met Jef/Barbara is met recht de slechtste en meest misplaatste aflevering van de afgelopen jaren.
Nee, ik kwam net ook even kijken of het anderen was opgevallenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef James1988 het volgende:
Ben ik de enige die het opviel dat Amy's naam verkeerd stond in het paspoort? "Amy Kortenear" i.p.v. Kortenaer.
die was toch al veel ouder een aantal jaren terug???? laatst is hier nog een fragment met Wiet gepost meende ik...quote:
ja en dies hier toch al veel ouder dan die Wiethuppelkut die we net zagen in GTST??quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Dít is Wiet. Niet zo'n nep huppelkutje
Deze was teminste tof had ook iets geks geloof ik.,quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Dít is Wiet. Niet zo'n nep huppelkutje
Iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef Frey het volgende:
Maar wat een slechte cliff weer.![]()
Daar gaat dus vast nog niks gebeuren, anders hadden ze hem haar al laten herkennen.
Ik vind d'r ook goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef James1988 het volgende:
RoseAmy is cute. En Charlie doet wel erg overdreven
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook goedEn van opzij lijkt ze zoo op Isabella
Zou zo haar echte dochter geweest kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |