quote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben eigenlijk tegen Bing, maar tegelijkertijd nog veel meer tegen Danny en daarom dus eigenlijk toch voor Bing
Ieder z'n smaak zou ik zeggenquote:
Niet zoveel denk ik, straks ik ie bang dat ze weer een pand dat gesloopt gaat worden binnenstaptquote:Arme Nina trouwens.. Wist niet eens dat Isabella dat gedaan heeft.![]()
Ben benieuwd wat Ludo hieraan gaat doen
Dan flip je hem toch gewoon door.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens wel opvallend Morris liep laatst met Nina samen Ludo zijn huis binnen alsof er niets gebeurd was.
En Wanneer Nina eens word geconfronteerd met slechte mensen uit haar verleden flipt ze hem door.
Hoezo hypocriet ? Ludo moet wel slikken dat jij Morris mee brengt maar wanneer je zelf Isabella tegenkomt flip je hem door.
Indd. Die Bar wordt echt teveel geadoreerd enzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hou op Jef, je was gelukkiger met Silvia
Slaat inderdaad nergens op. Met Barbara heeft hij bijna alleen maar ellende gehad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Die Bar wordt echt teveel geadoreerd enzo.![]()
"Boehoehoe mijn gelukkigste tijd was die met jou".
Daar wordt ook geheel aan voorbij gegaan. Wat een baggerscene was het zeg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Slaat inderdaad nergens op. Met Barbara heeft hij bijna alleen maar ellende gehad.
Jef en Sylvia.
Het was HUN huis.![]()
Die werd wel even genoemd, daarvan zei Jef dat het met Bar veel langer heeft mogen duren ofzo. Dus ik begrijp dat het op die manier werd bekeken. Maar Doortje is recent voor de kijkers...en Sylvia...daar hebben de jongere kijkers mogelijk minder weet van, dus die wordt voor het gemak maar geheel vergeten.quote:
Ja, dat zei hij, dat weet ik. Maar kwantiteit gaat boven kwaliteit of zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die werd wel even genoemd, daarvan zei Jef dat het met Bar veel langer heeft mogen duren ofzo. Dus ik begrijp dat het op die manier werd bekeken.
Die zal wel een kliniek in gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef GSMboy het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)afscheid-van-ac.html
Ronja gaat eruit.![]()
![]()
Iemand enig idee hoe? Hartaanval?
dat was toch al bekendquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef GSMboy het volgende:
http://gtstcourant.web-lo(...)afscheid-van-ac.html
Ronja gaat eruit.![]()
![]()
![]()
Ja.quote:
Haha, als je het zo stelt...Ik ben het overigens ook totaal niet met Jef eens hoor, daar niet van. Maar op het moment van de scene kon ik zijn redenering m.b.t. Doortje wel begrijpen. Maar bij nader inzien doet hij, door zijn geslijm, zijn tijd met Doortje een beetje omlaag halen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij, dat weet ik. Maar kwantiteit gaat boven kwaliteit of zo![]()
'Het is nou niet alsof het allemaal zo gezellig was, maar het heeft jaaaaaaren geduurd omdat jij niet dood ging aan kanker of werd vermoord door een idioot, dus ben jij mijn grote liefde'![]()
Het is natuurlijk ook een beetje slap geouwehoer van Jeff.... Vond het wel grappig dat ze vroeg of hij dat zei om haar in Meerdijk te houden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij, dat weet ik. Maar kwantiteit gaat boven kwaliteit of zo![]()
'Het is nou niet alsof het allemaal zo gezellig was, maar het heeft jaaaaaaren geduurd omdat jij niet dood ging aan kanker of werd vermoord door een idioot, dus ben jij mijn grote liefde'![]()
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef ViolaFold het volgende:
Haha die aflevering met Jef/Barbara is met recht de slechtste en meest misplaatste aflevering van de afgelopen jaren.
Nee, ik kwam net ook even kijken of het anderen was opgevallenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef James1988 het volgende:
Ben ik de enige die het opviel dat Amy's naam verkeerd stond in het paspoort? "Amy Kortenear" i.p.v. Kortenaer.
die was toch al veel ouder een aantal jaren terug???? laatst is hier nog een fragment met Wiet gepost meende ik...quote:
ja en dies hier toch al veel ouder dan die Wiethuppelkut die we net zagen in GTST??quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Dít is Wiet. Niet zo'n nep huppelkutje
Deze was teminste tof had ook iets geks geloof ik.,quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Dít is Wiet. Niet zo'n nep huppelkutje
Iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef Frey het volgende:
Maar wat een slechte cliff weer.![]()
Daar gaat dus vast nog niks gebeuren, anders hadden ze hem haar al laten herkennen.
Ik vind d'r ook goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef James1988 het volgende:
RoseAmy is cute. En Charlie doet wel erg overdreven
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook goedEn van opzij lijkt ze zoo op Isabella
Zou zo haar echte dochter geweest kunnen zijn.
Psychiatrisch patient Hannie.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wie de hell is wiet?
En nog een betere vraag, wie de hell noemt z'n kind wiet.
Ja.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Wiet was toch ook een Limburgse en had in de serie ook Limburgs accent?
Het zou vreselijk zijn als het kind van Danny was. Ik vind dat toch al zo´n enge vent en hij wordt er ook niet leuker opquote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben eigenlijk tegen Bing, maar tegelijkertijd nog veel meer tegen Danny en daarom dus eigenlijk toch voor Bing
Een kind dat ook kijkt alsof het moet poepen is beter?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:17 schreef Countess het volgende:
[..]
Die nare gezichtstrekken van Danny
Laten we hopen dat het op Sjors lijkt en niet op een van de herenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een kind dat ook kijkt alsof het moet poepen is beter?
Ja maar in Meerdijk mag je behalve een gigantische gooise wwrrrr geen accent hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Wiet ja... Echt slecht als dat nu een jonger huppelkutje is met lang haar
Ik ken Wiedewiedewiet nog, al was het alleen maar door de naam.quote:Op zondag 11 april 2010 19:44 schreef verleiding het volgende:
De nieuwe Wiet. Wat een onzin. Ze dachten, laten we het eerste de beste pubermeisje van de straat plukken en haar tot de nieuwe Wiet bombarderen, niemand kent de oude Wiet nog!
NOU, WIJ WEL.
Die Wiet is toch ook niet zolang geleden? *zoekt*quote:Op zondag 11 april 2010 19:44 schreef verleiding het volgende:
De nieuwe Wiet. Wat een onzin. Ze dachten, laten we het eerste de beste pubermeisje van de straat plukken en haar tot de nieuwe Wiet bombarderen, niemand kent de oude Wiet nog!
NOU, WIJ WEL.
Leuker om naar te kijken naar die andere Wiet, die was gewoon eng en vreemd, juist daarom werd ze grappig gevonden door enkelen, maar niet door mij in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Wiet ja... Echt slecht als dat nu een jonger huppelkutje is met lang haar
En waar was gerda toen Dorothea overleed danquote:Op maandag 12 april 2010 02:15 schreef Rosalyne het volgende:
Ik hoorde van iemand dat Gerda Havertong in GTST komt, ik kan er alleen niets over vinden.
Heeft iemand hier iets over gelezen?
Mocht het zijn dat het waar is dan denk dat Bing de vader is van de baby van Sjors, daar Bing er 3 maanden uit moet ivm de flexwet komt zijn tante Sjors helpen met de verzorging van de baby.
Is geen spoiler maar mijn eigen spinsel.
Huhuhuhuhuh ey Sjefke!quote:Op maandag 12 april 2010 09:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En waar was gerda toen Dorothea overleed dan![]()
Beter halen ze Stanleyweer eens van stal
Daarom juist, mooie vent is dat, het schijnt nog zijn echte te lach te zijn ookquote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nee niet Stanley, die lach van hem brrrrr
ik ook niet. Maar nu kunnen ze het niet meer terugdraaien lijkt me.quote:Op maandag 12 april 2010 10:06 schreef Marrije het volgende:
Ik had eigenlijk nooit verwacht dat die baby van Sjors echt zou komen
Och een miskraam, een helse bevalling of een kind dat na de geboorte overlijdt (Lotje Alberts), daar draaien ze hun hand niet voor om in een soap.quote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar nu kunnen ze het niet meer terugdraaien lijkt me.
quote:
Was zij niet op de begrafenis, staat me toch vaag iets bij. Of ik moet met iets anders in de war zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 09:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En waar was gerda toen Dorothea overleed dan![]()
Beter halen ze Stanleyweer eens van stal
die komt er vanavond voor t eerst in. Vrijdag was ze te zien in de preview van vandaagquote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef Niowskie het volgende:
Ik heb 'Wiet' Vrijdag gemist.
Weet iemand welke minuut ongeveer?
Ja ik ga er nog steeds vanuit dat er wel iets moet gebeuren dat voorkomt dat het kind er echt komt.quote:Op maandag 12 april 2010 13:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och een miskraam, een helse bevalling of een kind dat na de geboorte overlijdt (Lotje Alberts), daar draaien ze hun hand niet voor om in een soap.
Of Bing neemt het 3 maanden mee zodat het daarna als nieuw potentieel vriendje/vriendinnetje voor Amy, Wiet en Ricky terug kan kerenquote:Op maandag 12 april 2010 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik ga er nog steeds vanuit dat er wel iets moet gebeuren dat voorkomt dat het kind er echt komt.
Vast wel.quote:
Irritant ja.quote:
Van zeg een jaar of 20quote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Volgens mij is Wiet de enige die Achteruit gaat inleeftijd, ipv fast forward...
quote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Van zeg een jaar of 20
[ afbeelding ]
Naar een jaar of 16/17
[ afbeelding ]
mwah. Vind isabella maar een dom mokkelquote:Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Door de komst van Isabella is het voor het eerst in tijden weer een beetje spannend
Best kansloos ja.quote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Van zeg een jaar of 20
[ afbeelding ]
Naar een jaar of 16/17
[ afbeelding ]
Isabella zelf heb ik nooit bijzonder leuk gevonden, maar door haar is er plotsklaps weer een link naar een spannender verleden.quote:Op maandag 12 april 2010 20:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mwah. Vind isabella maar een dom mokkel
Is er eigenlijk ooit weleens een tiener-nieuwkomer direct in goede aarde gevallen hier?quote:
Mijn geheugen kan me bedriegen, maar ik meen me te herinneren dat ik Kim, Julian en zelfs Hedwig vanaf het begin leuk vondquote:Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit weleens een tiener-nieuwkomer direct in goede aarde gevallen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |