abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:33:17 #51
123170 alors
zlata1234
pi_80017992
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:31 schreef Anonymousz het volgende:
Rons Jans: het wordt 3-3
waar kan ik tekenen?
know'm sayin?
word? word.
pi_80018013
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop dat Barcelona de CL wint, het is gewoon met afstand de beste ploeg ter wereld

maar het is knap dat Arsenal vorige week nog terug kwam
Je bent de beste als je alles wint. Op dit moment staan ze 2e in de comp en moeten ze deze nog door komen. Ze hebben denk ik inderdaad wel de meeste potentie zoals vorig jaar is gebleken. Het geeft alleen geen zekerheden.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:34:17 #53
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_80018019
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:33 schreef alors het volgende:

[..]

waar kan ik tekenen?
eh zeg het maar
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_80018091
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:33 schreef alors het volgende:

[..]

waar kan ik tekenen?
Hier op FOK! natuurlijk.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80018171
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je bent de beste als je alles wint. Op dit moment staan ze 2e in de comp en moeten ze deze nog door komen. Ze hebben denk ik inderdaad wel de meeste potentie zoals vorig jaar is gebleken. Het geeft alleen geen zekerheden.
Ja, hoor ook vaak dat geluid over hoe ze vorig jaar hebben gedomineerd. Ze werden vorig jaar echt helemaal weggespeeld door Chelsea, maar omdat niemand dat een sympathieke club vindt, wordt dat nogal vaak vergeten. Ook al hebben ze een grote kans, ze zijn niet onverslaanbaar. Ze hebben nog teveel zwakheden, zeker op de flanken, op verdedigend opzich. Hopelijk kan Arsenal dat exploiteren.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:39:39 #56
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_80018249
JOOOODEEEE
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_80018328
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Ja, hoor ook vaak dat geluid over hoe ze vorig jaar hebben gedomineerd. Ze werden vorig jaar echt helemaal weggespeeld door Chelsea, maar omdat niemand dat een sympathieke club vindt, wordt dat nogal vaak vergeten. Ook al hebben ze een grote kans, ze zijn niet onverslaanbaar. Ze hebben nog teveel zwakheden, zeker op de flanken, op verdedigend opzich. Hopelijk kan Arsenal dat exploiteren.
Precies.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80018376
iemand een idee waar ik de wedstrijd in duitsland kan bekijken? een televisiezender (heb geen sky hier). Of kan ik het ergens online zien (wil best voor betalen, heb wel neteller, geen credit card.)
pi_80018415
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef prinsrob het volgende:
iemand een idee waar ik de wedstrijd in duitsland kan bekijken? een televisiezender (heb geen sky hier). Of kan ik het ergens online zien (wil best voor betalen, heb wel neteller, geen credit card.)
atdhe.net
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:43:09 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_80018432
http://live.player.sport1.nl/

?

het is bijna makkelijker om het illegaal, dan legaal te regelen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_80018508
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef Catch22- het volgende:

?

Volgens onze gegevens bezoekt u deze pagina vanuit het buitenland.
Het bekijken van streams zal niet mogelijk zijn.

hoe regel ik het illegaal dan?:P
pi_80018525
Ach, we zullen zien
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80018536
Laat het maar beginnen. Iedereen een fantastische voetbalavond gewenst. Ik ga er eens heerlijk voor zitten.
pi_80018546
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef Catch22- het volgende:

?

Mwah
Het is tegenwoordig toch best goed met EL en Sport 1?
pi_80018561
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:44 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Volgens onze gegevens bezoekt u deze pagina vanuit het buitenland.
Het bekijken van streams zal niet mogelijk zijn.

hoe regel ik het illegaal dan?:P
Nogmaals: atdhe.net
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:46:49 #66
123170 alors
zlata1234
pi_80018613
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef prinsrob het volgende:
werkt nos.nl niet? of doen die ook niet aan buitenlandse ip adresssen?
know'm sayin?
word? word.
pi_80018714
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Laat het maar beginnen. Iedereen een fantastische voetbalavond gewenst. Ik ga er eens heerlijk voor zitten.
Goed plan
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80018719
Poeh
Mooi schot Lionel
pi_80018749
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Nogmaals: atdhe.net
die werkt hier niet, er zijn 2 links met barcelona-arsenal, een geeft geen beeld en de ander laat een andere wedstrijd zien... in ieder geval bedankt voor de tip
pi_80018791
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:50 schreef prinsrob het volgende:

[..]

die werkt hier niet, er zijn 2 links met barcelona-arsenal, een geeft geen beeld en de ander laat een andere wedstrijd zien... in ieder geval bedankt voor de tip
Ok. Sorry dan voor mijn toontje.

www.rojadirecta.org is geloof ik ook een site met voetbalstreams.
pi_80018809
Ik kan het nu even niet zien, weer een oppermachtig barca of niet?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80018830
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:46 schreef alors het volgende:

[..]

werkt nos.nl niet? of doen die ook niet aan buitenlandse ip adresssen?
klopt maar ik heb nu weliswaar heel schokkerig beeld via dat atdhe, cool
pi_80018839
Zeker geel gekke scheids!!!
pi_80018871
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kan het nu even niet zien, weer een oppermachtig barca of niet?
Absoluut niet. Als Arsenal ze een beetje opjaagt, hebben ze vanavond absoluut kans.
pi_80018986
Maar iets te hoog. 2e kans van messi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')