SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door _Calimero_ op 06-04-2010 21:03:33 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Vermoeiend en ook best wel stress opleverend he, al dat solliciteren? Ik moet deze week ook maar weeer eens brieven gaan schrijvenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:04 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, ik heb net een sollicitatiebreif geschreven en verstuurd, en met een rondje zoeken heb ik nu alweer 5 nieuwe die ik komende week moet versturen. beter gaat dit niet tot juli zo door, want ik word er nu al moe van...
10 verstuurd: 2 bevestigingen 8 stilzwijgende scholen...
oh kut en ik moest nog bladmuziek studeren....
Cue exposure, zonder de 4 G'squote:Op dinsdag 6 april 2010 21:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat moet je doen dan, cali? Een soort exposure icm g-schema therapie?
Lijkt me wel lastig om jezelf serieus in zon situatie te brengen en dan niet doorzetten...
ik moet deze week 2 brieven schrijven en 1 online test doen. boh.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Vermoeiend en ook best wel stress opleverend he, al dat solliciteren? Ik moet deze week ook maar weeer eens brieven gaan schrijvenen bellen naar die nare sollicitatie van laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Barca had gewoon geluk dat zoveel belangrijke spelers bij Arsenal niet meededen. En ben ik de enige die zich zo zat te ergeren aan het commentaar? Elke keer als Messi in de buurt van de bal kwam ging de commentator volledig uit z'n dak. Alles wat hij deed was zogenaamd geweldig. Pfff zal ik dat zelf even bepalen, denk ik dan. Bergkamp schopt Messi z'n kont wat betreft schoonheid van acties en doelpunten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:40 schreef neen het volgende:
Zovoetbal is afgelopen, 2 biertjes erbij gehad wat Barcelona ging winnen
en vooraf had ik gewed met m'n huisgenoot om een krat bier dat zij gingen winnen ipv Arsenal
daarom moest er ruimte komen in de koelkast.
4e kratje dit jaar, dat is 1 per maand en ik drink nooit alleen. Minder dan P.F. gok ik
Dat jaquote:Op woensdag 7 april 2010 07:31 schreef Syrena het volgende:
Mijn bed is zo lekker. En ik moet eruiten bedenken wat ik aan moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |