abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79989569
Analoge Ziggo-abonnees in onder andere de regio Utrecht hebben een brief ontvangen, met daarin de melding dat de zender CNN-internationaal wordt verwijderd. Hiervoor komt TV5 Monde - een Franstalige zender - in de plaats.

Alleen door een digitaal tv-kastje aan te schaffen kunnen abonnees CNN blijven ontvangen.

CNN is een van de betrouwbaarste en snelste nieuwsbronnen ter wereld. Om dit te blijven ontvangen moet je een digitaal apparaatje aanschaffen. Wij wonen in een studentenhuis met 8 man, wat zou betekenen dat we 8* een bedrag van zo'n 100 euro kunnen uitgeven.

Top Ziggo Wel 10 pauperzenders, maar een fatsoenlijke engelstalige nieuwszender verwijderen.
pi_79989636
wtf CNN inruilen voor een of andere franse pauper zender?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:14:57 #3
274109 Politiek
Cry Freedom
pi_79989709
- knip -

[ Bericht 81% gewijzigd door sp3c op 06-04-2010 19:28:05 ]
pi_79989776
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 06-04-2010 19:28:57 ]
pi_79989796
Ziggo is een kanker bedrijf!
pi_79989814
CNN

pi_79989841
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef Ron.Jeremy het volgende:
CNN een betrouwbare zender noemen
iig wel een van de snelste nieuwsbronnen
pi_79989902
Een of andere Griekse zender blijft trouwens in het pakket
pi_79989977
Constantly Negative News
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_79990039
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:23 schreef bas-beest het volgende:
Constantly Negative News
Voor mensen zoals jij is SBS6 uitgevonden. Lekker in Hart van Nederland kijken hoe een varken uit sappermeer een drieling heeft gekregen
pi_79990042
CNN is echt een flutkanaal geworden, dus ik zou het niet missen.
pi_79990092
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:25 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Voor mensen zoals jij is SBS6 uitgevonden. Lekker in Hart van Nederland kijken hoe een varken uit sappermeer een drieling heeft gekregen
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:09:07 #13
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_79991244
Zit TMF of MTV nog wel in het pakket? Nl. zgn muziek zenders maar er is geen behoorlijke muziek tebhoren maar wel een hoop klote reclame?

Slechte zet van Ziggo.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:10:08 #14
110987 ErwinRommel
pi_79991256
pi_79991361
Ziggo is niet degene die hier over beslist. Dus doe een beetje kritisch onderzoek voordat je boude beweringen doet.
quote:
Bij Ziggo heb je keuze uit een ruim aanbod van radio- en televisiezenders. In tegenstelling tot wat veel mensen denken wordt dit aanbod niet geheel door Ziggo bepaald.

De samenstelling van het aanbod wordt namelijk bepaald door de volgende partijen:

* De overheid
* De programmaraden
* en natuurlijk Ziggo
quote:
De overheid heeft in de Mediawet (artikel 82k) vastgelegd dat het verplichte zenderpakket in samenspraak met een programmaraad bepaald moet worden.
Ook kan een programmaraad advies uitbrengen over de andere zenders die doorgegeven worden door het kabelbedrijf in de regio waar de programmaraad actief is.

Een programmaraad is een onafhankelijk adviesorgaan aangesteld door een gemeenteraad om gedurende vier jaar advies uit te brengen over het zenderaanbod in die gemeente. De samenstelling van een programmaraad moet gelijk zijn aan de samenstelling van de gemeenschap. Hierdoor kan de programmaraad een zo evenwichtig mogelijk advies uitbrengen aan het kabelbedrijf over het zenderaanbod.

Jaarlijks adviseren de programmaraden welke zenders er in ieder geval doorgegeven moeten worden door het kabelbedrijf. Daarbij zorgen zij ervoor dat er voor ieder wat wils is op radio en televisie. De programmaraden maken bij het opstellen van het advies gebruik van kijk- en luisteronderzoek en reacties van klanten per post, telefoon, fax of e-mail. Meer informatie en het laatste nieuws over de programmaraden in Nederland vind je op www.kabelraden.nl. Hier vind je ook de contactgegevens van een programmaraad bij jou in de buurt.
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:17:49 #16
110987 ErwinRommel
pi_79991420
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:15 schreef Koewam het volgende:
Ziggo is niet degene die hier over beslist. Dus doe een beetje kritisch onderzoek voordat je boude beweringen doet.
[..]

[..]

Grote onzin dus. De consument bepaald wat hij wilt zien, niet een of andere raad.
pi_79991570
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:17 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Grote onzin dus. De consument bepaald wat hij wilt zien, niet een of andere raad.
Dit is vertegenwoordigende democratie. Het staat je vrij de grondwet aan te passen of plaats te nemen in de raad.
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:26:55 #18
110987 ErwinRommel
pi_79991607
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:24 schreef Koewam het volgende:

[..]

Dit is vertegenwoordigende democratie. Het staat je vrij de grondwet aan te passen of plaats te nemen in de raad.
probleem is dat men dat niet weet, de gebruiker dus.
Voor CNN krijgt men nu een Franse zender waar vrijwel niemand ene bal van kan verstaan.
pi_79991628
Niet lief, alleen om je tot digitale TV te dwingen.
pi_79991760
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:26 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

probleem is dat men dat niet weet, de gebruiker dus.
Voor CNN krijgt men nu een Franse zender waar vrijwel niemand ene bal van kan verstaan.
Ach, men kan het ook positief bekijken: middelbare schoolkinderen die zo oefenen voor hun mondeling. Zo heb ik ook stukje bij beetje geleerd.

Bovendien is CNN uitstekend via internet te streamen, en de Franse zender niet.
pi_79991765
CNN is en blijft en objectieve zender (samen met BBC) gelukkig stap ik binnenkort over naar digitaal tv . Van mij mogen ze die onzin zenders als tmf en mtv wel verwijderen.
pi_79991770
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:15 schreef Koewam het volgende:
[..]

[..]

Je hebt deels gelijk, maar de Programmaraad adviseert het minimale aantal zenders dat uitgezonden moet worden. Uit de brief die ik van Ziggo kreeg:
quote:
Volledigheidshalve maken wij u er nog op attent dat het toevoegen van extra zenders aan het analoge pakket geen reële optie is. Ziggo heeft in 2009 juist enkele kanalen vrijgemaakt zodat deze capaciteit kon worden gebruikt voor nieuwe diensten zoals high definition (HD) en interactieve televisie.
Kortom, het is ondanks het advies van de programmaraad een bewuste keuze van Ziggo om de overcapaciteit voor dingen te gebruiken als HD en interactieve televisie, en niet voor wat extra interessante zenders.
pi_79991789
En terecht .
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:40:27 #24
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79991824
Iedereen snapt toch wel dat aanbieders steeds meer analoge zenders uit het pakket gaan halen omdat ze willen dat de mensen over gaan stappen op digitale TV?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_79991839
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen snapt toch wel dat aanbieders steeds meer analoge zenders uit het pakket gaan halen omdat ze willen dat de mensen over gaan stappen op digitale TV?
Het aantal zenders verminderd niet, er wordt alleen een vreemde ruil gedaan.
pi_79991941
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:36 schreef Koewam het volgende:

[..]

Bovendien is CNN uitstekend via internet te streamen, en de Franse zender niet.
Oh ja? Doe eens een link plaatsen van een CNN-stream
pi_79992106
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:48 schreef Hellas2009 het volgende:

[..]

Oh ja? Doe eens een link plaatsen van een CNN-stream
http://live.cnn.com/
  dinsdag 6 april 2010 @ 02:03:53 #28
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79992142
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:41 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Het aantal zenders verminderd niet, er wordt alleen een vreemde ruil gedaan.
Met hetzelfde doel: maak het analoge(basis)pakket minder interessant.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 6 april 2010 @ 02:05:18 #29
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_79992153
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:19 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

iig wel een van de snelste nieuwsbronnen
Tenzij het moord op burgers en journalisten door Amerikaanse soldaten betreft.
AFC AJAX
pi_79992582
ze willen dat je overstapt op digitaal
pi_79992644
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:36 schreef Athlon64x het volgende:
CNN is en blijft en objectieve zender (samen met BBC) gelukkig stap ik binnenkort over naar digitaal tv . Van mij mogen ze die onzin zenders als tmf en mtv wel verwijderen.

objectief volgens Amerikaanse begrippen misschien...
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:00:08 #32
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_79993269
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Zit TMF of MTV nog wel in het pakket? Nl. zgn muziek zenders maar er is geen behoorlijke muziek tebhoren maar wel een hoop klote reclame?

Slechte zet van Ziggo.
Inderdaad, de meerwaarde van deze zenders is ook tot een mininum gedaald.
pi_79993297
CNN wás misschien wel goed, maar het is veranderd in een soort internationale SBS Shownieuws. Voor de nieuwsgaring is dit dus geen probleem. Sterker nog, ik denk dat TV5 Monde je meer en beter nieuws kan brengen dan CNN. Ze zouden het echter beter kunnen vervangen door Al-Jazeera. Alleen maar nieuws, geen poproddel zoals CNN, unieke en ingelichte visies, in tegenstelling tot de overheidspropaganda vaak van CNN. TV 5 Monde is trouwens wel meertalig als digitale zender.
pi_79993397
Cable News Network van de kabel? Ziggo is Sicko!

Dus moet verplicht gekraak en gepiep horen en (veelvuldige digitale) storingen voor lief nemen. Digitale televisie is goed, maar het geluidskwaliteit is minder dan bij analoog.
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_79993603
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:03 schreef Monidique het volgende:
CNN wás misschien wel goed, maar het is veranderd in een soort internationale SBS Shownieuws. Voor de nieuwsgaring is dit dus geen probleem. Sterker nog, ik denk dat TV5 Monde je meer en beter nieuws kan brengen dan CNN. Ze zouden het echter beter kunnen vervangen door Al-Jazeera. Alleen maar nieuws, geen poproddel zoals CNN, unieke en ingelichte visies, in tegenstelling tot de overheidspropaganda vaak van CNN. TV 5 Monde is trouwens wel meertalig als digitale zender.
Toen we digitale tv kregen was ik verbaasd daardoor omdat de andere media ze als een soort terroristen zender wegzette. Nu weet ik waarom ze dat deden... Niet omdat het terroristen zijn in iedere geval...
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:13:20 #36
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_80001737
quote:

[..]

pi_80008941
quote:

[..]

Bij CNN hebben ze het gelukkig wel over belangrijke dingen zoals het vreemdgaan van Tiger Woods.
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:55:36 #38
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_80012028
Beter halen ze TMF eruit, de enige kinder/jongerenzender ter wereld die bij een prijsvraag een hoer aan haar kijkers heeft weggegeven.

Maargoed, CNN is inderdaad ook niet meer wat het is geweest.
pi_80012458
CNN is niet betrouwbaar, en ook niet echt een nieuwszender. Als je wilt weten wat er in de wereld gebeurt dan kan dat alleen als niet Michael Jackson zijn broer fase twee van de rouwverwerking is ingegaan, want dan gaat het daar 24 uur per dag over. En kwaliteitsinterviewer Larry King zit ook liever met een onbekende celeb aan tafel te keuvelen over de schaamlipcorrectie van haar kat en de stress die dat gaf dan over het nieuws.

En toen er echt nieuws was, een oorlog en zo, was CNN gewoon de slaafse leugenachtige propagandaspreekbuis van the New American Century.

TV5 brengt op één dag meer kwaliteit dan CNN in een heel jaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 18:08:48 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_80012529
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 03:04 schreef jankooi het volgende:
Enige reden.
pi_80012565
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:55 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Beter halen ze TMF eruit, de enige kinder/jongerenzender ter wereld die bij een prijsvraag een hoer aan haar kijkers heeft weggegeven.
Das niet verkeerd toch
pi_80012623
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Enige reden.
Caiway, stopt met analoog 01/10/2010
dus dan meer bandbreedte voor internet
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:21:18 #43
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_80015228
CNN, herhaling op herhaling op herhaling om te melden dat er nog niets nieuws te melden is. Men kijkt er alleen naar wanneer er wellicht ergens iets ontploft is en de groep mensen die dat wil duikt tegenwoordig internet op.

Maar er zal wel (helemaal met het oog op verkiezingen) een politicus opstaan om te protesteren en dan wordt het teruggedraaid ook al kijkt er over het algemeen geen hond naar CNN.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:50:02 #44
236046 NotYou
tigerblood
pi_80016312
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:10 schreef _dirkjan_ het volgende:
Analoge Ziggo-abonnees in onder andere de regio Utrecht hebben een brief ontvangen, met daarin de melding dat de zender CNN-internationaal wordt verwijderd. Hiervoor komt TV5 Monde - een Franstalige zender - in de plaats.

Alleen door een digitaal tv-kastje aan te schaffen kunnen abonnees CNN blijven ontvangen.

CNN is een van de betrouwbaarste en snelste nieuwsbronnen ter wereld. Om dit te blijven ontvangen moet je een digitaal apparaatje aanschaffen. Wij wonen in een studentenhuis met 8 man, wat zou betekenen dat we 8* een bedrag van zo'n 100 euro kunnen uitgeven.

Top Ziggo Wel 10 pauperzenders, maar een fatsoenlijke engelstalige nieuwszender verwijderen.
Ik dacht even dat dit een klaagbak topic was. Terechte klacht.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:32:17 #45
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_80017954
Zijn er serieus nog mensen die analoog kijken? Belachelijk, elke analoge zender die geruimd wordt zou plaats kunnen maken voor zes digitale zenders. Van mij mogen ze de analoge tv vandaag nog afschaffen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:35:44 #46
297939 PeterLudolf
Ordnung muss sein
pi_80018076
Prima idee, ik krijg pijn aan mijn oren van die irritante schreeuwende Amerikaanse presentatrices. Wat is Amerikaans Engels toch lelijk zeg.
Manni weiß was Autos brauchen
pi_80023953
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 03:04 schreef jankooi het volgende:
Exact, niet meer en niet minder.
Na goedkope digitale tuners is een marketingoffensief met jubelverhalen ingezet. Hiermee zijn koopjesjagers, technofielen en makkelijk beinvloedbaren binengehaald.
Het resterende deel van de kijkers heeft geen behoefte aan nog weer een extra kastje en de zoveelste afstandbediening en vind het allemaal prima zoals het is.
Die worden nu aan een treitercampagne blootgesteld. Het begint met het weghalen van CNN en op enig moment heb je alleen nog de nederlandse publieke omroep en alle rtl/sbs bagger over.
Zo proberen ze je alsnog het digitale tv gebeuren door de strot te drukken.

Tegen de tijd dat ik vast zit aan een ontvanger op elke plaats waar nu een tv staat zeg ik Ziggo op en koop ik een schotel. Heeft dezelfde nadelen maar is uiteindelijk vrij snel terug verdiend.
-
pi_80024448
Als Ziggo zonodig een zender uit het analoge pakket wil gooien, zouden ze TV eruit moeten knikkeren. TV? - Ja, zo noem ik de zender die vroeger MTV heette en destijds videoclips uitzond. Maar de M in hun naam is tegenwoordig pure misleiding. Het analoge pakket kan prima zonder zo'n prutzender.

Ziggo kleedt het analoge pakket trouwens gewoon uit om mensen aan de digitale tv te krijgen. Eigenlijk deugen die tactieken voor geen meter.
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:49:51 #49
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_80024550
De ideale manier om iedereen aan zoeen betaalkastje te krijgen. Haal goede zenders weg en zet er flutzenders voor terug. Wie on earth is nu geinteresseerd in TV Monde??

[ Bericht 21% gewijzigd door gebrokenglas op 06-04-2010 22:55:53 ]
How can I make this topic about me?
  woensdag 7 april 2010 @ 00:32:02 #50
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_80028245
Doe dan inderdaad Al Jazeera English ipv TV5.
[b]@RemiLehmann[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')