als je u zegt mag hetquote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
hey, geen manieren geleerd.... je vraagt nooit aan een vrouw hou oud ze is
quote:Op maandag 5 april 2010 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, Borissie is samen met Aure de benjamin hier.
nietus! Aure en Boris zijn 21quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ah, de tussenleeftijd.
MeMo is nog wel steeds de jongste
Zoals je net al zag is Memo niet de jongstequote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
Ah, de tussenleeftijd.
MeMo is nog wel steeds de jongste
Volgens mij gaat ie die vraag gewoon negerenquote:Op maandag 5 april 2010 22:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zoals je net al zag is Memo niet de jongste
Maar nu weet ik nog niet hoe oud jij/u is
Nee! Bah! Gewoon lekker naar huis fietsen en daar douchen..quote:Op maandag 5 april 2010 22:38 schreef Laydina het volgende:
@ sunny: Gaat vast erg gezellig wordenNa afloop nog een saunatje?
Is ie zo oud?quote:Op maandag 5 april 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie die vraag gewoon negeren
Bah? hoezo bah?quote:Op maandag 5 april 2010 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee! Bah! Gewoon lekker naar huis fietsen en daar douchen..
DH negeert elk geswaffel, denk ik.....quote:Op maandag 5 april 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie die vraag gewoon negeren
Welnee, hij is nog niet de helft zo oud als ik en 2x zo groot, dat wel.quote:
Ik ben de leeftijd die sunny al jaren isquote:Op maandag 5 april 2010 22:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zoals je net al zag is Memo niet de jongste
Maar nu weet ik nog niet hoe oud jij/u is
Ïk zwaffel niet!quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
DH negeert elk geswaffel, denk ik.....
En jij dus ook nog jaren bent de komende tijd?quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben de leeftijd die sunny al jaren is
zeg dat welquote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tssssk ik mag er anders nog best wezen
QFTquote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, hij is nog niet de helft zo oud als ik en 2x zo groot, dat wel.
nee hoor, ik accepteer het wel.quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
En jij dus ook nog jaren bent de komende tijd?
Nee, met mij. Ik vind dat niet fijn, zeker niet na het sporten..quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Bah? hoezo bah?
of heeft dat meer met schoonmama te maken
Quoted for truthquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ben de leeftijd die sunny al jaren is
Niet? ow ik vind het heerlijkquote:Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, met mij. Ik vind dat niet fijn, zeker niet na het sporten..
dat bepalen wij mannen wel !quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tssssk ik mag er anders nog best wezen
Moest die laatste toevoeging nou weer?quote:Op maandag 5 april 2010 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
mannen worden dan ook aantrekkelijker naarmate ze ouder worden (ok ok tot op zekere leeftijd)
Bij vrouwen is de sjeu er na de 20e verjaardag er al wel een beetje af, vind je niet?quote:Op maandag 5 april 2010 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mannen worden dan ook aantrekkelijker naarmate ze ouder worden (ok ok tot op zekere leeftijd)
Met de woorden van Bazbo: zeg dat ik het gezegd heb!quote:Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Quoted for truth
Of de paarse QFT-bak, voor weggegooide citaten.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij vrouwen is de sjeu er na de 20e verjaardag er al wel een beetje af, vind je niet?
Hmmm... er moet een reden zijn dat Memo zoveel BH's heeft.quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij zei je net nog dat ze er goed uit zag voor dr leeftijd
geef je daarmee aan dat je die leeftijd al gepasseerd bentquote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest die laatste toevoeging nou weer?
Nee hoor, maargoed kan jij ook niets aan doen dat je dat niet weet.. je kent mij nog nietquote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij vrouwen is de sjeu er na de 20e verjaardag er al wel een beetje af, vind je niet?
ja, daarna gaat alles alweer hangen en verleppen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Hmmm!quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah, ik weet nog niet zo of ik jou wel wil kennenquote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee hoor, maargoed kan jij ook niets aan doen dat je dat niet weet.. je kent mij nog niet
quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij zei je net nog dat ze er goed uit zag voor dr leeftijd
nee koopziek en een liefde voor mooie lingeriequote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm... er moet een reden zijn dat Memo zoveel BH's heeft.
Zwaartekracht
Mja, daarna is het na de 4e minuut ook alweer over he.quote:Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
Wij hebben de pech dat het seksuele hoogtepunt bij mannen rond hun 17e/20e ligt .. daarna.. tja..
Als ik dat nou eerder had geweten had ik er nog even misbruik van gemaakt.quote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had ik ergens gelezen, dat vrouwen het mooist zijn op hun 20e
das heul niet waarquote:Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
Wij hebben de pech dat het seksuele hoogtepunt bij mannen rond hun 17e/20e ligt .. daarna.. tja..
Met 20jaar zijn het nog helemaal geen echte vrouwen joh!!quote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had ik ergens gelezen, dat vrouwen het mooist zijn op hun 20e
om jezelf te citeren, dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
Het knapst misschien wel, maar ik had het over het seksuele hoogtepuntquote:Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
das heul niet waarwij mannen zij duidelijk het knapst rond 22-30
HET KAN NOG AURE!!!quote:Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Als ik dat nou eerder had geweten had ik er nog even misbruik van gemaakt.
laat maar merken dat het anders is danquote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee hoor, maargoed kan jij ook niets aan doen dat je dat niet weet.. je kent mij nog niet
Want anders zou je wel het tegendeel bewijzen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
om jezelf te citeren, dan ken je mij nog niet
Tenzij een Rubensfiguur....quote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, daarna gaat alles alweer hangen en verleppen.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met 20jaar zijn het nog helemaal geen echte vrouwen joh!!
De piek schijnt tussen de 30 en 35 te liggen bij vrouwen![]()
Bij mannen op hun 17e en het duurt precies 1 weekend
Dat dus!quote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Bij mannen op hun 17e en het duurt precies 1 weekend
Zul je achter komenquote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Want anders zou je wel het tegendeel bewijzen?
quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Want anders zou je wel het tegendeel bewijzen?
eigenlijk moeten we nu jullie vrouwen uitlachen want jah, daar profiteren jullie uiteindelijk het minst vanquote:
Nja, goede opvoeding helpt een heleboel.. Kan iig niet zeggen dat ik ontevreden ben met mijn huidige partnerquote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat dus!
alleen wel jammer voor ons vrouwen
Wat Sol?quote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
tranen met tuiten hier op net1, zo sneu ....
Mooi in beeld gebrachtquote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
tranen met tuiten hier op net1, zo sneu ....
Die heb je goed opgevoed?quote:Op maandag 5 april 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, goede opvoeding helpt een heleboel.. Kan iig niet zeggen dat ik ontevreden ben met mijn huidige partner![]()
De vorige daar in tegen..die had echt zijn piek al gehad.. man man..
quote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
wilde precies hetzelfde replyen maar vond het te flauw
quote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
dat ik me gedraag (en soms ook te lang gedraag, terwijl ik de hint zeg maar miste)
bij mij is iets dergelijks dus wel voorgevallen.... ook op tv geweest bij kruispunt als een soort van docuquote:Op maandag 5 april 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi in beeld gebrachtEn een onwaarschijnlijk verhaal.. zoiets overkomt je niet.. tot het zo ver is.
trsute en werk zequote:Op maandag 5 april 2010 22:54 schreef Den_Haag het volgende:
slapen
morgen staat de taxi om 6u voor de deur voor naar Schiphol
quote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij is iets dergelijks dus wel voorgevallen.... ook op tv geweest bij kruispunt als een soort van docu
Lets hopequote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef cybermans het volgende:
[..]
maar ja een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen
Een docu over een 3voudige moord (moeder- 2 dochters) door de vader.. Interviews met opa-oma-tantes en wat ik misschien nog het meest indrukwekkend vond, met een van de rechercheurs en de man die de lichamen heeft verzorgd voor de uitvaart..quote:Op maandag 5 april 2010 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Slaap lekker DH
en wat was er op ned 1?
Trusten cybermans!quote:Op maandag 5 april 2010 23:05 schreef cybermans het volgende:
ik ga ook zo maar es pitten, morgen ochtend vroeg nog even strijken en me koffer inpakken en dan weer richting 020
truste allemaal![]()
In die volgorde??quote:Op maandag 5 april 2010 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga ook slapen! Morgen sporten en ontbijten.....
ik had vorige maand toch t grafje van mijn neefje bezocht? miss heb je dat niet meegekregen hoor, dat kan ook. hij is gestorven door shaken-baby-syndroom. ik heb toen zijn tweelingbroertje opgevangen, hij bleek ook behoorlijk mishandeld. de vader heeft een paar jaar gevangenis gehad en wat jaren tbs... hij is sinds kort weer vrij. het goede nieuws: mijn zus is met een leuke man hertrouwd en heeft met succes mijn andere neefje weten te adopteren en neefje heeft nu ook zijn achternaamquote:Op maandag 5 april 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
serieus?? Wat was er gebeurd?? (als je het niet wilt vertellen snap ik dat hoor, maar ben toch even erg nieuwsgierig zoals je kunt begrijpen..)
Ik heb het mee gekregen.. jeetje wat heftig joh!!quote:Op maandag 5 april 2010 23:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had vorige maand toch t grafje van mijn neefje bezocht? miss heb je dat niet meegekregen hoor, dat kan ook.
en wij zijn dus een doorsnee familie, geen tokkie's ofzo, zo raar.... en helemaal wat het met je familie doet.quote:Op maandag 5 april 2010 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Neh.. ik geloof dat ik de strekking wel snap.. vind het gewoon erg heftig en wat ik al zei: zo iets overkomt je niet.. tot het zo ver is.. bah!
Zo iets kan ook gewoon in alle kringen gebeuren, hoe bizar ook.. Zeker als je het over geestenziekte gaat wat er aan ten grondslag ligt..quote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en wij zijn dus een doorsnee familie, geen tokkie's ofzo, zo raar.... en helemaal wat het met je familie doet.
sorryquote:Op maandag 5 april 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:
Vind alle verhalen hier ff niet leukstom dat dit soort dingen gebeuren
Ik ga maar slapen denk ik
Ik droom al naar van mijn ex en die verdomde klote cijfers van engelsquote:Op maandag 5 april 2010 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste Braam.. niet naar dromen nu hoor
Oeh leuk, fantasy! Welk lees je?quote:Op maandag 5 april 2010 23:33 schreef Braamyo het volgende:
dus maak je geen zorgennog ff fantasy boekje lezen om het moraal te verhogen
ik ga ook lekker lezen, 3 boeken om uit te kiezenquote:Op maandag 5 april 2010 23:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik droom al naar van mijn ex en die verdomde klote cijfers van engels
dus maak je geen zorgennog ff fantasy boekje lezen om het moraal te verhogen
Hey wat fijn solquote:Op maandag 5 april 2010 23:11 schreef SeaOfLove het volgende:
ik had vorige maand toch t grafje van mijn neefje bezocht? miss heb je dat niet meegekregen hoor, dat kan ook. hij is gestorven door shaken-baby-syndroom. ik heb toen zijn tweelingbroertje opgevangen, hij bleek ook behoorlijk mishandeld. de vader heeft een paar jaar gevangenis gehad en wat jaren tbs... hij is sinds kort weer vrij. het goede nieuws: mijn zus is met een leuke man hertrouwd en heeft met succes mijn andere neefje weten te adopteren en neefje heeft nu ook zijn achternaam
zij hebben dus samen neefje nr 3. mijn jongste zusje bevalt over 9 weken van neefje nr 4quote:
Wat liefquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zij hebben dus samen neefje nr 3. mijn jongste zusje bevalt over 9 weken van neefje nr 4milou blijft speciaal alleen al omdat ze een meisje is
Milou kijkt ook erg uit naar haar nieuwe neefje. Als in van: mama! jij dikke buik hebben! Jij hebt ook beebie in buik, ook een jongem (met m ja)! Netals tante L! Beebies zijn lief he! Ja toch mammie! ratelderatel
Als Braamyo eenmaal slaapt scheelt het wel een stuk of 100 ADHD-posts per topic.quote:
Jij had al lang moeten slapen. Sesamstraat is al voorbij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:22 schreef Laydina het volgende:
Ik was even wat gtst afleveringen aan het terugkijken
Ik had al wel moeten slapen, want moet morgen werken. Al weet ik niet of ik mij daar wel lekker genoeg voor voel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij had al lang moeten slapen. Sesamstraat is al voorbij.
En dat kan je beter tegen Aure zeggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij had al lang moeten slapen. Sesamstraat is al voorbij.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
En dat kan je beter tegen Aure zeggen
Ik ken haar helegaar niet, lekker he? Naar een concertquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:37 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal
* PdeHoog komt net terug uit A'dam
Laura Marling was echt een ubercool optredenDaarna nog even met mijn 3voor12-collega's de Starbucks geplunderd. Heeeeeeeeeeeeeeele foute zaak
Oohhh dat is zoooo smerigquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:44 schreef golfer het volgende:
Ik heb weer inspiratie opgedaan en ga morgen experimenteren en proberen dit ijs zelf te maken.
Echt waar?quote:
Nouja ik heb het één keer op en nu durf ik niet meerquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb het nog nooit gegeten en ik ben niet zo'n zoetekauw, dus dit leek mij wel eens leuk om te maken.
Ze is een beginnend artieste. Ik heb haar nu 2x gezien. Eerste keer was op Crossing Border. Haar nieuwe CD is pas uitgekomen en nu was ze in Nederland dus een van mijn 3voor12-collega's vroeg of ik zin had om mee te gaan. Echt heel tof.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken haar helegaar niet, lekker he? Naar een concert
Morgenavond.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:51 schreef borisz het volgende:
Lijkt mij wel lekker, wanneer kunnen we proeven Golfer?.
Ja daarom heb ik het ook wel geprobeerd.. Maar bahhh wat vies zeg. Het was maar 1 bolletje en ik heb hem niet eens weg kunnen krijgen. Een vriend van me heeft het uiteindelijk opgegeten haha, hij vond het wel erg lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het ook niet echt het allerlekkerste ijsch als ik eerlijk ben.
Maar rare smaken zijn wel leuk
In de kleine zaal zeker? Die zaal vind ik echt fijn knusquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is een beginnend artieste. Ik heb haar nu 2x gezien. Eerste keer was op Crossing Border. Haar nieuwe CD is pas uitgekomen en nu was ze in Nederland dus een van mijn 3voor12-collega's vroeg of ik zin had om mee te gaan. Echt heel tof.
En de Melkweg is echt super qua geluidDaar kunnen die mensen van het Paard van Troje nog wat van leren want daar is het geluid af en toe echt slecht gemixed
Leuk! In de arena was het ook altijd zo slechtquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ze is een beginnend artieste. Ik heb haar nu 2x gezien. Eerste keer was op Crossing Border. Haar nieuwe CD is pas uitgekomen en nu was ze in Nederland dus een van mijn 3voor12-collega's vroeg of ik zin had om mee te gaan. Echt heel tof.
En de Melkweg is echt super qua geluidDaar kunnen die mensen van het Paard van Troje nog wat van leren want daar is het geluid af en toe echt slecht gemixed
Nou dan maak ik wel weer gewoon pruimenijsquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:54 schreef Aure het volgende:
Ja daarom heb ik het ook wel geprobeerd.. Maar bahhh wat vies zeg. Het was maar 1 bolletje en ik heb hem niet eens weg kunnen krijgen. Een vriend van me heeft het uiteindelijk opgegeten haha, hij vond het wel erg lekker
Patronaatquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! In de arena was het ook altijd zo slecht![]()
Trouwens in het Patronaat afgelopen december heb ik zelf ook gemerkt met soundchecken met en zonder band, dat het knap lastig is dat geluid
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dan maak ik wel weer gewoon pruimenijs
Asperge-ijs of pinda-ijs ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:03 schreef Aure het volgende:
Oeh lekkere smaken ijs staan daar tussen zeg
Oude zaal jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:56 schreef Aure het volgende:
[..]
In de kleine zaal zeker? Die zaal vind ik echt fijn knus
Da's een veel gehoord probleem idd...quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Leuk! In de arena was het ook altijd zo slecht![]()
Ergens in juni kom ik dat zelf controlerenquote:Trouwens in het Patronaat afgelopen december heb ik zelf ook gemerkt met soundchecken met en zonder band, dat het knap lastig is dat geluid
Nope. Nog nooit. Ik zal morgen ff kijken naar uitzending gemistquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:15 schreef Bluezz het volgende:
P. heb jij wel eens iets van Kousbroek gelezen?
Geweldig item over hem & zijn kattenliefde bij DWDD vanavond gezien.
afl. doet het nog niet, maar het is een aanrader.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:19 schreef PdeHoog het volgende:
Nope. Nog nooit. Ik zal morgen ff kijken naar uitzending gemistNu slapen, aangezien over 4 uur de wekker gaat
Trustenquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:20 schreef Aure het volgende:
Deze [ afbeelding ] gaat ook slapen!
Trusten allemaal
Warhammer boeken, de complete Gotrek & felix serie gelezen, en die is echt super vetquote:
100 post waarin je niet zo erg vermaakt zou worden als dat ik dat zou doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Braamyo eenmaal slaapt scheelt het wel een stuk of 100 ADHD-posts per topic.
Jaquote:
Ja, het was de laatste en nu hoef ik maandag pas weerquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:33 schreef DarkElf het volgende:
he lein, je hebt het ook weer overleefdwas t een rustige nacht?
yep, vanmiddag maar eens naar buiten denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaLekker weer bij jou daaro in het ziekenhuis?
werd je achtervolgd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, het was de laatste en nu hoef ik maandag pas weerDeze nacht was wel rustiger dan de vorige, vorige nacht had ik een schaduw
in de vorm van een oud mannetje in een rolstoel dat niet in bed bleef liggen
![]()
Tis gewoon helemaal klaar voor een week
Tofquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep, vanmiddag maar eens naar buiten denk ik
Gaat het alweer wat beter?quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen![]()
Afgebeld voor werk. Net een kop thee gehad en die voel ik toch wel op m'n maag. Nu aan een danone
beterschap vandaagquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen![]()
Afgebeld voor werk. Net een kop thee gehad en die voel ik toch wel op m'n maag. Nu aan een danone
vitamine K?quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:41 schreef cybermans het volgende:
Beetje gaar, maar dat komt wel goed na een paar bakken vitamine k
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:32 schreef Laydina het volgende:
Tnx
Het gaat redelijk beter. Maar nog wat slapjes omdat gister niks gegeten. En nog altijd hoofdpijn en keelpijn. Maar ik leef weer
Had je meer moeten slapenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier wel ok hoorBeetje brak van te weinig slaap
koffiequote:
Aah koffie, ja dat drink ik nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
koffie
het is dat ik beide handen nodig heb voor bagage vandaag anders was ik een bigass koffie gaan halen bij Starbucks
Neem je fris mee van huisquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:04 schreef cybermans het volgende:
Heel wijs, als je het eenmaal hebt leren drinken, dan is het einde zoek... ( ben er mee begonnen vanwege dat de thee me oren uitkwam en de machines op werk geen fris serveren)
Kloptquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar het was een toffe avond gister, dus ik ben helemaal blij nu
![]()
Lekker hè? die zon! Jammer alleen dat onze tuin nog niet echt uitnodigt om er te gaan zittenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:49 schreef Ole het volgende:
Zo even lekker thee op een zonovergoten terras. Hoef pas om 15 uur op het werk te zijn
Hier in IJmuiden is het donkerquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:49 schreef Ole het volgende:
Zo even lekker thee op een zonovergoten terras. Hoef pas om 15 uur op het werk te zijn
Tentamenperiode?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Omg de universiteitsbibliotheek is tto 1 uur vannacht open, sick
ja maar ik vind het sowieso altijd al laat tot 22.30 ofzo nu staat er ook iets over dat ze voorheen nachtopenstellingen hadden, serieus s nachts leert toch niemand op zn best ofzoquote:
Snachts leren.. ik vond dat altijd heerlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar ik vind het sowieso altijd al laat tot 22.30 ofzo nu staat er ook iets over dat ze voorheen nachtopenstellingen hadden, serieus s nachts leert toch niemand op zn best ofzo
ja maar dan niet in een troosteloze bieb of wel?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Snachts leren.. ik vond dat altijd heerlijk
Nee dat niet. gewoon op m'n bed of tegen de verwarming aanquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dan niet in een troosteloze bieb of wel?
Maastricht is wel gezellig toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
de enige master die ik leuk vind is trouwens in Maastricht![]()
![]()
beetje verquote:
Wel heel interessant volgens mij!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje vervooral omdat mn ouders in Friesland wonen
deze master:
http://www.maastrichtuniv(...)eEnRechtspleging.htm
goed he!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:06 schreef borisz het volgende:
Stijladvies Dyanne Beekman #2
Wat een hilarisch topic
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef DarkElf het volgende:
Ik mag naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag al!!!!
de pancreaswaardes zijn bijna weer normaal dus het gaat hartstikke goed
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef D arkElf het volgende:Ik mag naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag al!!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef DarkElf het volgende:Ik mag naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag al!!!!
ik ben ook helemaalquote:
Ik open de culsc en wat zie ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef DarkElf het volgende:
Vandaag al!!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef DarkElf het volgende:Ik mag naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag al!!!!
Oh dat is nog wel ff een dingetje dat spuiten. Maar dat zijn tegenwoordig toch hele klein spuitjes?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:
pff wel hectisch zo onverwacht; de mr zit in amsterdam dus die gaat om half drie/drie uur deze kant op. Ik moet nog leren hoe ik mijn trombosespuitje zelf geef (ga geen verpleging langs laten komen elke dag voor 1 simpel spuitje in mijn been)..
oh ja moet ook eten. even lunsjen is
Jeejquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:13 schreef DarkElf het volgende:
Vandaag al!!!!
ja het valt best mee. tis meer een kwestie van ff ergens doorheen: een naald in jezelf prikkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel ff een dingetje dat spuiten. Maar dat zijn tegenwoordig toch hele klein spuitjes?
Eetze!
Heeeeeeel hard zingen als je hem in je been zet dan maarquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:51 schreef DarkElf het volgende:
ja het valt best mee. tis meer een kwestie van ff ergens doorheen: een naald in jezelf prikken
maar thuiszorg alleen daarvoor vind ik belachelijk.
Als je hem eenmaal 1X gezet hebt ben je erdoor heenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:59 schreef DarkElf het volgende:
zit ik sraks drie uur in de badkamer:
*ja!
brr nee..
Ok Nu dan!
Nu!
1 2 3 NU
....
Ja, is wel belangrijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef DarkElf het volgende:
bad zal nog niet lukken, kom nooit meer overeind denk ik
de dietiste gaat proberen om even langs te komen vanmiddag want er zijn wel dingen die je beter ff een tijd niet kan eten ivm de pancreas. Maar die heeft de hele middag consultaties dus anders bel ik haar morgen ff.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga een BROEK kopenEen hele echte leuke passende spijkerbroek als beloning dat ik de 1e 10k heb bedwongen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga een BROEK kopenEen hele echte leuke passende spijkerbroek als beloning dat ik de 1e 10k heb bedwongen
wat fijn!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Tof SOLquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga morgen naar schoolNet intake gehad en cursus begint morgen dus al. Lekker geregeld zo een dag van te voren, kan milou moeilijk alleen thuis laten
Cutequote:
Nice workquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Tofquote:
Leuk SOL!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga morgen naar schoolNet intake gehad en cursus begint morgen dus al. Lekker geregeld zo een dag van te voren, kan milou moeilijk alleen thuis laten
het is maar computercursus helaas alleen word, excell begint in september pas, en dan ben ik hopelijk toch aan opleiding begonnenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk SOL!!Ben benieuwd wat je allemaal krijgt te horen bij de cursus!
heeft UWV of andere instantie die je overal heen sturen niets?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is maar computercursus helaas alleen word, excell begint in september pas, en dan ben ik hopelijk toch aan opleiding begonnenkan dan in ieder geval wel vrijstelling voor word vragen
Nu alleen nog oppas, duurt van half 1 tot 3 uur, wat een kuttijd, milou wordt om 12.45uur nl thuisgebracht met taxi.
nope. daarbij is het ook wel kort dag en kan je milou niet zomaar ergens tussen plaatsen. ik vind t ook echt een belachelijke tijd. maargoed, normaal hoeft t geen probleem te zijn. ik wacht nu nog even een telefoontje van mijn moeder af.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:06 schreef cybermans het volgende:
[..]
heeft UWV of andere instantie die je overal heen sturen niets?
heldquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef DarkElf het volgende:
sol wat vervelend dat het zo kortdag is maar idd wel fijn dat je aan de slag kunt!!
oeh en ik heb mezelf geprikt! duurde niet eens lang voordat ik t durfde en t stelt niets voor
Joepiequote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef DarkElf het volgende:
sol wat vervelend dat het zo kortdag is maar idd wel fijn dat je aan de slag kunt!!
oeh en ik heb mezelf geprikt! duurde niet eens lang voordat ik t durfde en t stelt niets voor
Oléquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou ben ik benieuwd!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:38 schreef Braamyo het volgende:
super lekkere dag vandaag *report volgt* *evil grin*
nu snel boodschappen doen, WHOEI ! *feel the love*
We hebben net al boodschappen gedaan voor vanavond. Ander keertje maar eens doen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Uurtje of half 8 - 8 uur. En er is plenty, dus kom maar langs
betere proporties?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:37 schreef Aure het volgende:
Hardlopen.. dat moet ik ook es gaan doenOok grappig, volgens de weegschaal ben ik twee kilo aangekomen (was niet de bedoeling), krijg ik gister deze vraag naar mn hoofd "Ben je afgevallen?!?!"
En hij meende het nog serieus ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |