als je u zegt mag hetquote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
hey, geen manieren geleerd.... je vraagt nooit aan een vrouw hou oud ze is
quote:Op maandag 5 april 2010 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, Borissie is samen met Aure de benjamin hier.
nietus! Aure en Boris zijn 21quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ah, de tussenleeftijd.
MeMo is nog wel steeds de jongste
Zoals je net al zag is Memo niet de jongstequote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
Ah, de tussenleeftijd.
MeMo is nog wel steeds de jongste
Volgens mij gaat ie die vraag gewoon negerenquote:Op maandag 5 april 2010 22:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zoals je net al zag is Memo niet de jongste
Maar nu weet ik nog niet hoe oud jij/u is
Nee! Bah! Gewoon lekker naar huis fietsen en daar douchen..quote:Op maandag 5 april 2010 22:38 schreef Laydina het volgende:
@ sunny: Gaat vast erg gezellig wordenNa afloop nog een saunatje?
Is ie zo oud?quote:Op maandag 5 april 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie die vraag gewoon negeren
Bah? hoezo bah?quote:Op maandag 5 april 2010 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee! Bah! Gewoon lekker naar huis fietsen en daar douchen..
DH negeert elk geswaffel, denk ik.....quote:Op maandag 5 april 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie die vraag gewoon negeren
Welnee, hij is nog niet de helft zo oud als ik en 2x zo groot, dat wel.quote:
Ik ben de leeftijd die sunny al jaren isquote:Op maandag 5 april 2010 22:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zoals je net al zag is Memo niet de jongste
Maar nu weet ik nog niet hoe oud jij/u is
Ïk zwaffel niet!quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
DH negeert elk geswaffel, denk ik.....
En jij dus ook nog jaren bent de komende tijd?quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben de leeftijd die sunny al jaren is
zeg dat welquote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tssssk ik mag er anders nog best wezen
QFTquote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, hij is nog niet de helft zo oud als ik en 2x zo groot, dat wel.
nee hoor, ik accepteer het wel.quote:Op maandag 5 april 2010 22:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
En jij dus ook nog jaren bent de komende tijd?
Nee, met mij. Ik vind dat niet fijn, zeker niet na het sporten..quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Bah? hoezo bah?
of heeft dat meer met schoonmama te maken
Quoted for truthquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ben de leeftijd die sunny al jaren is
Niet? ow ik vind het heerlijkquote:Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, met mij. Ik vind dat niet fijn, zeker niet na het sporten..
dat bepalen wij mannen wel !quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tssssk ik mag er anders nog best wezen
Moest die laatste toevoeging nou weer?quote:Op maandag 5 april 2010 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
mannen worden dan ook aantrekkelijker naarmate ze ouder worden (ok ok tot op zekere leeftijd)
Bij vrouwen is de sjeu er na de 20e verjaardag er al wel een beetje af, vind je niet?quote:Op maandag 5 april 2010 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mannen worden dan ook aantrekkelijker naarmate ze ouder worden (ok ok tot op zekere leeftijd)
Met de woorden van Bazbo: zeg dat ik het gezegd heb!quote:Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Quoted for truth
Of de paarse QFT-bak, voor weggegooide citaten.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij vrouwen is de sjeu er na de 20e verjaardag er al wel een beetje af, vind je niet?
Hmmm... er moet een reden zijn dat Memo zoveel BH's heeft.quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij zei je net nog dat ze er goed uit zag voor dr leeftijd
geef je daarmee aan dat je die leeftijd al gepasseerd bentquote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest die laatste toevoeging nou weer?
Nee hoor, maargoed kan jij ook niets aan doen dat je dat niet weet.. je kent mij nog nietquote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij vrouwen is de sjeu er na de 20e verjaardag er al wel een beetje af, vind je niet?
ja, daarna gaat alles alweer hangen en verleppen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Hmmm!quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah, ik weet nog niet zo of ik jou wel wil kennenquote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee hoor, maargoed kan jij ook niets aan doen dat je dat niet weet.. je kent mij nog niet
quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij zei je net nog dat ze er goed uit zag voor dr leeftijd
nee koopziek en een liefde voor mooie lingeriequote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm... er moet een reden zijn dat Memo zoveel BH's heeft.
Zwaartekracht
Mja, daarna is het na de 4e minuut ook alweer over he.quote:Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
Wij hebben de pech dat het seksuele hoogtepunt bij mannen rond hun 17e/20e ligt .. daarna.. tja..
Als ik dat nou eerder had geweten had ik er nog even misbruik van gemaakt.quote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had ik ergens gelezen, dat vrouwen het mooist zijn op hun 20e
das heul niet waarquote:Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
Wij hebben de pech dat het seksuele hoogtepunt bij mannen rond hun 17e/20e ligt .. daarna.. tja..
Met 20jaar zijn het nog helemaal geen echte vrouwen joh!!quote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had ik ergens gelezen, dat vrouwen het mooist zijn op hun 20e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |