Gelukkig, de vlek gaat dus niet helemaal dóór je tegels heenquote:Op maandag 5 april 2010 22:33 schreef Merel het volgende:
Oeps, foutje in m'n topictitel... Vlekken OP tegels dus.
Euh... Wat voor soorten tegels heb je?quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gelukkig, de vlek gaat dus niet helemaal dóór je tegels heenWat voor tegels zijn het?
Gevlektequote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gelukkig, de vlek gaat dus niet helemaal dóór je tegels heenWat voor tegels zijn het?
Die optie bewaar ik tot het laatstquote:Op maandag 5 april 2010 22:45 schreef Buitendam het volgende:
Anders zeg je het gewoon eerlijk tegen die gozer, zo'n enorme onmenselijke fout vind ik het niet.
Ja ik schrok er ook wel vanquote:Op maandag 5 april 2010 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Zjn wel dramatisch slechte tegels zeg als je je badkamertegels niet kan schoonmaken met bleek![]()
Gewoon alles in de bleek zetten en wachten hoe het eruit komt is wat ik zou doen.
Hopelijk is het geen duur marmer of Travertinquote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Tegels in een badkamer moeten echt wel tegen een stootje kunnen hoor, antikalk spul, dikbleek etc.
Je huurbaas is gewoon cheap ass bezig geweest en ondervindt daar straks de gevolgen van.
Dat ligt doorgaans niet in huurhuizenquote:Op maandag 5 april 2010 23:39 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hopelijk is het geen duur marmer of Travertin
Oh nee hoor, het zijn duidelijk goedkope tegels! Maar dan nog, de huisbaas zal niet blij zijn dat ik z'n goedkope tegels verpest hebquote:Op maandag 5 april 2010 23:39 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hopelijk is het geen duur marmer of Travertin
Je ziet het alleen als je er goed naar kijkt hoor, afhankelijk van de lichtval. Het is niet zo dat ik zwarte tegels heb waar nu witte vlekken op zitten, het is meer dat je gewoon ziet dat het toplaagje er niet meer op zit ofzoquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Maak eens een foto, ben nu wel benieuwd naar die rampetegels van je
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Maak eens een foto, ben nu wel benieuwd naar die rampetegels van je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |