Nee hoorquote:
Ja, heb ik ook gezien... maar dat volk heb je overal welquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Wie heeft er btw gisteren CQC gezien..? Ze waren in Kerkrade met de "€50,- test"..
Er waren een paar vrouwen, die werden gefilmd terwijl ze de €50,- oppakte, welke keihard logen over het feit of ze wel of niet dat geld op hadden gepakt. Dat was echt te kansloos voor woorden. Nu wil ik nadrukkelijk niet de nadruk leggen tussen L.no en Kerkrade, maar wel met (sommig) volk wat daar loopt.
Hoe kansloos ben je als iemand 50 euro verliest en je gewoon keihard tegen die mensen liegt dat je niets hebt opgepakt. En vervolgens, als de presentator vriendelijk doch scherp vraagt of ze het écht niet heeft, dreigt om aangifte te doen_____
wat?quote:
Die mensen heb je overal. Er was zelfs een keer een oude vent die met zn paraplu de cameraman wilde aanvallenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Wie heeft er btw gisteren CQC gezien..? Ze waren in Kerkrade met de "€50,- test"..
Er waren een paar vrouwen, die werden gefilmd terwijl ze de €50,- oppakte, welke keihard logen over het feit of ze wel of niet dat geld op hadden gepakt. Dat was echt te kansloos voor woorden. Nu wil ik nadrukkelijk niet de nadruk leggen tussen L.no en Kerkrade, maar wel met (sommig) volk wat daar loopt.
Hoe kansloos ben je als iemand 50 euro verliest en je gewoon keihard tegen die mensen liegt dat je niets hebt opgepakt. En vervolgens, als de presentator vriendelijk doch scherp vraagt of ze het écht niet heeft, dreigt om aangifte te doen_____
Ja ok, nogmaals. Wil niet beweren dat het alleen in Kerkrade gebeurt, maar poe hé.. Als dat mens bij mij een werknemer zou zijn, zou ik haar er direct uitwerken. Achterbaks volkquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gezien... maar dat volk heb je overal wel
Zulke mensen heb je overal eh.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:36 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Neeheeeequote:
Ach, als je vervolgens zo op TV komt... dan kom je er ook niet echt goed mee weg in de buurt/familiequote:Op dinsdag 6 april 2010 15:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja ok, nogmaals. Wil niet beweren dat het alleen in Kerkrade gebeurt, maar poe hé.. Als dat mens bij mij een werknemer zou zijn, zou ik haar er direct uitwerken. Achterbaks volk
Maar je hebt in bussen moeten zittenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeheeeeIk kom toch niet buiten joh, als ik bij mn ouders ben, dus ik mis dr niks an!
iPod inquote:
Juh, maar dat versta ik toch nietquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |