Nee hoor, even uit bed rollen en aankledenquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar is wel iets meer voor nodig volgens mij
Ik vond het al overdreven vriendelijkquote:
Gvd zegquote:Tussen Almelo en Hengelo rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden bussen tussen Hengelo en Almelo.
Nog altijd beter dan dat ze zouden zeggen: "Het is nog niet bekend wanneer dit probleem verholpen is".quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gvd zegDacht ik net na het 'bussenweekend' (ivm spoorwerkzaamheden) te zitten, rijden er nu weeeeer bussen
Ja ok, dat is al erg aardig van ze, anders kom je hier überhaupt niet wegquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:31 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan dat ze zouden zeggen: "Het is nog niet bekend wanneer dit probleem verholpen is".
Ze zetten tenminste bussen in
Sterktequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, dat is al erg aardig van ze, anders kom je hier überhaupt niet wegNaja, ik ga het er maar eens op wagen dan! Tot een uur of 4, als het meezit
![]()
quote:Deelvraag 3 is kwantitatief en daarom dus FR in de vorm v/e gebruikersonderzoek.
Misschien handig om nog wat meer van de context weer te geven.. Ik zou het tot zover niet weten...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben best goed met afkortingen enzo, maar wat betekend FR hier
[..]
quote:Hier vergeten: dataverzamelingstechniek, onderzoekspopulatie, steekproef (vorm+grootte).
In computertermen: Frame Relay. Dat is zo'n beetje het enige dat ik zo snel vindquote:
Succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |