Ik ga vanaaf een brief tikkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:26 schreef GlowMouse het volgende:
hoeveel solli's zijn er al binnengekomen?
AP is de bovenste op de stapel niet?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:26 schreef GlowMouse het volgende:
kansloosquote:
Op de mail al 1.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:26 schreef GlowMouse het volgende:
Iedereen mag het worden..behalve Paul dat trek ik echt nietquote:
quote:
Pleur toch eens op, mongool...quote:
RealZeus en Lovelessquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pleur toch eens op, mongool...
Dat jij nog geen permban hebt wegens aanhoudende domheid en idioterie
Hef ONZ dan gewoon opquote:
Solliciteer je ook naar zwartquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:26 schreef GlowMouse het volgende:
Ga toch Paramore luisteren jongquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pleur toch eens op, mongool...
Dat jij nog geen permban hebt wegens aanhoudende domheid en idioterie
En terecht ook.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:33 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik hierbij kenbaar maken dat ik per direct uit de crew stap als Paul mod wordt?
Alsof iemand dat zal boeienquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:33 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik hierbij kenbaar maken dat ik per direct uit de crew stap als Paul mod wordt?
Het zou voor FOK! dan ook een zwarte dag worden als die oppermongool mod zou worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt ie met een zwarte advertentie ... faalhaas
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:33 schreef timmmmm het volgende:
Quote!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:33 schreef timmmmm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |