Mogen we komen kijken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:48 schreef Quoi het volgende:
Present! Vanavond me ff uitsloven op de tennisbaan...
Oh, dan blijf ik wel thuisquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Anytime. Ik presteer alleen benedenmaats met publiek erbij... :-D
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:27 schreef Quoi het volgende:
& mjn benen zijn nog niet tennisrokjesproof
quote:
Vandaag ook!quote:
Oh dat hebben wij dit weekend gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef warrel het volgende:
[..]
Vandaag ook!![]()
![]()
Moet alleen eerst schoonmaken en boodschappen doen..
Ik ging ligfietsenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was echt genieten het weekendLekker in de tuin gewerkt en bbq
Klinkt als gezonde afwisselingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 07:24 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een dagenNu weer even brave mama zijn
De choorstraat, en ook ik trapte er weer inquote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft iedereen zich vermaakt deze koninginnedag?
Wat was het weer pleurisdruk in de stad. 's Ochtends viel het wel mee, maar heb 's middags in de file gestaan in de Choorstraat (trap er toch ieder jaar weer in).
's Avonds op de Beestenmarkt verzopen door de uitlaatgassen van de schoonmaakwagens![]()
Ik vond het leuk!
donderdag koninginnenach, en gister Delftquote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Klinkt als gezonde afwisseling![]()
Wat heb je allemaal uitgespookt?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
donderdag koninginnenach, en gister DelftHet was echt zo ontzettend super!
ik moet btw zo wat gaan eten, laatste keer was donderdag ;') Staat een biertje niet gelijk aan 2 boterhammen....dan heb ik heelveel brood op sinds donderdag
en ook nog een haring
Bier drinken, lunchen in Praag met collega's en een paar uur doorbrengen op het vliegveldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan dan? behalve bier drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |