dat gaat binnenkort helemaal goed komenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze kan koken![]()
Moet het alleen nog een keer gaan proeven
ik doe niet echt aan bezorgservice hoor, maar ben wel in te huren voor feestjes enzo om de hapjes te verzorgenquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 15:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik doe niet echt aan bezorgservice hoor, maar ben wel in te huren voor feestjes enzo om de hapjes te verzorgen
Trauma's!quote:Op donderdag 15 april 2010 15:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het heeft wel indruk gemaakt hé!
nee, over terror-milouquote:Op donderdag 15 april 2010 17:45 schreef just me het volgende:
Ik dacht dat jullie het over user Hagelslag hadden
Heeft ze al een account op Fok?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee, over terror-milouMorgen naar disneyland
Morgen?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gewoon zomaar morgen naar disney !!quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met de trein?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ik heb toch zo een hekel aan kinderen, behalve dan aan Milou. Die busreis is echt een hele straf. Dat we, overal waar Milou in mag, niet in de rij voor hoeven te staan maakt alles goedquote:
Precies, ik miste je al.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:49 schreef Jac0bus het volgende:
Oja hier moet ik als Delftenaar ook meedoen eigenlijk
zo danquote:Op maandag 19 april 2010 04:34 schreef Originele_Naam het volgende:
Still going strong in 015 hier. Woon alleen nu niet meer in Delft
Maar jij was toch ook 'KomtTijd' en 'McDavid'?quote:Op maandag 19 april 2010 04:34 schreef Originele_Naam het volgende:
Euh, nee?quote:Op maandag 19 april 2010 09:51 schreef warrel het volgende:
[..]
Maar jij was toch ook 'KomtTijd' en 'McDavid'?
originele naam is een ander persoon dan D en komt tijdquote:Op maandag 19 april 2010 09:51 schreef warrel het volgende:
[..]
Maar jij was toch ook 'KomtTijd' en 'McDavid'?
Vedjuuuuuuh!quote:Op maandag 19 april 2010 04:34 schreef Originele_Naam het volgende:
Is'ie zo lelijk?quote:Op maandag 19 april 2010 10:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
originele naam is een ander persoon dan D en komt tijdhij ziet er zelfs het tegenovergestelde uit dan D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |